на головну

                     
                       
                     
                     
                             
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ПРАВОВА      ДОПОМОГА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСУЛЬТУЄ МІНІСТР ЮСТИЦІЇ ПАВЛО ПЕТРЕНКО!

 

Доброго дня! Мене звати Ірина, я «вимушена переселенка» з Донецької області. Понад два роки проживаю у місті Хмельницький і за цей час жодного разу не зверталася до лікарів, проте наразі маю таку потребу. Поясніть будь ласка, що мені, як внутрішньо переміщеній особі, необхідно зробити щоб стати на облік у місцевій лікарні. 
Ірина Завальська

 

Забезпечення основних життєвих потреб у тому числі медичного обслуговування для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) й досі залишається актуальним для нашої держави.

У Конституції України встановлено, що держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно. 

Нагадаю, кожний пацієнт, який досяг 14 років і який звернувся за наданням йому медичної допомоги, має право на вільний вибір лікаря, якщо останній може запропонувати свої послуги, та вибір методів лікування, відповідно до його рекомендацій.

 

Яким чином внутрішньо переміщені особи можуть отримати доступ до безкоштовних медичних послуг?

Фізична особа, що офіційно проживала на території, яка на даний час є непідконтрольною територією Україні, після отримання довідки про взяття на облік ВПО має право отримати необхідну медичну допомогу за новим місцем проживання (у державному або комунальному закладі охорони здоров’я). 

 

Який порядок надання медичних послуг?

Внутрішньо переміщена особа, яка проживає на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, має право звернутися до закладу охорони здоров'я на власний вибір із заявою з проханням поставити на облік за місцем фактичного проживання. Документом, що засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи, є довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. 

Внутрішньо переміщена особа, яка потребує вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги (онкологічної, кардіологічної, терапевтичної, психологічної, педіатричної тощо), повинна звернутися до територіального закладу охорони здоров'я та отримати направлення до закладу охорони здоров’я відповідного профілю.

 

Як відбувається забезпечення лікарськими засобами? 

Відпуск лікарських засобів безоплатно і на пільгових умовах (у разі амбулаторного лікування осіб) провадиться аптеками за рецептами, виписаними лікарями закладів охорони здоров’я, за місцем проживання цих осіб.

Однак, звертаю увагу, що безоплатно і на пільгових умовах лікарські засоби відпускаються лише визначеним групам населення та за категоріями захворювань, які передбачені у Постанові КМУ від 17 серпня 1998р. № 1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань»: https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1303-98-%D0%BF 

 

Чи несе відповідальність лікар, який відмовився надати медичну допомогу? 

Дії медичного працівника, який зобов’язаний надати медичну допомогу але не надав її підлягають кримінальній відповідальності передбаченою Кримінальним кодексом України, а саме:

Ненадання без поважних причин допомоги хворому медичним працівником, який зобов'язаний, згідно з установленими правилами, надати таку допомогу, якщо йому завідомо відомо, що це може мати тяжкі наслідки для хворого 

- карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850 грн) з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років;

- або громадськими роботами на строк до 200 годин, або виправними роботами на строк до 2-х років.

Якщо ці самі дії призвели до смерті хворого або інших тяжких наслідків - карається обмеженням волі на строк до 4-х років; 

- або позбавленням волі на строк до 3-х років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років або без такого.

Невиконання чи неналежне виконання медичним або фармацевтичним працівником своїх професійних обов'язків внаслідок недбалого чи несумлінного до них ставлення, якщо це спричинило тяжкі наслідки для хворого - карається позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 5-ти років; 

- або виправними роботами на строк до 2-х років; 

- або обмеженням волі на строк до 2-х років;

- або позбавленням волі на той самий строк.

Якщо ці дії спричинили тяжкі наслідки для неповнолітнього - карається обмеженням волі на строк до 5-ти років; 

- або позбавленням волі на строк до 3-х років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років.

Але варто зазначити, що лікар має право відмовитися від подальшого ведення пацієнта, якщо останній не виконує медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку закладу охорони здоров'я, за умови, що це не загрожуватиме життю хворого і здоров'ю населення.

Також, лікар не несе відповідальності за здоров'я хворого в разі відмови останнього від медичних приписів або порушення пацієнтом встановленого для нього режиму.

 

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

23.05.2019 р.

За матеріалами Головного територіального

управління юстиції у Хмельницькій області

 

 

         Порядок внесення змін до актових записів цивільного стану

 

         Порядок внесення змін до актових записів цивільного стану регулюється наказом Міністерства юстиції України від 12.01.2011 № 96/5 “Про затвердження  Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання».

         Заява про внесення змін до актового запису цивільного стану за встановленою формою  подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках, передбачених статтею 53 Сімейного кодексу України, також до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примірника актового запису про шлюб (крім випадків, коли актовий запис про шлюб складено дипломатичним представництвом або консульською установою України) при пред'явленні паспорта або паспортного документа. Заява про визнання батьківства, яка є підставою для внесення змін, може бути подана до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примірника актового запису про народження (крім випадків, коли актовий запис про народження складено дипломатичним представництвом або консульською установою України) або за місцем постановлення рішення суду про визнання батьківства.

         Громадяни України, які проживають на тимчасово окупованій території України, подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території на їх вибір.

         Громадяни України, які переселилися з тимчасово окупованої території України, подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану до відділу державної реєстрації актів цивільного стану на їх вибір.

         Заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається:

особою, щодо якої складено актовий запис;

одним із батьків неповнолітнього (малолітнього);

піклувальником неповнолітнього та опікуном малолітнього;

опікуном недієздатної особи;

спадкоємцем померлого;

представником органу опіки та піклування під час здійснення повноважень з опіки та піклування стосовно особи, яка має право на подання такої заяви.

         Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються:

свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні;

інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті.

         Підставою для внесення змін в актові записи цивільного стану є:

    рішення суду про визнання батьківства (материнства), усиновлення (удочеріння), про скасування раніше винесеного рішення суду про визнання батьківства, виключення відомостей про батька (матір) дитини з актового запису про народження, скасування або визнання усиновлення (удочеріння) недійсним, про визнання шлюбу недійсним, установлення неправильності в актовому записі цивільного стану та інші, у яких зазначено про внесення конкретних змін в актові записи цивільного стану;

     постанова адміністративного суду;

    висновок районного, районного у містах, міського (міст обласного значення), міськрайонного, міжрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану головного територіального управління юстиції або дипломатичного представництва чи консульської установи України;

    заява про визнання батьківства ;

    заява матері, яка не перебуває у шлюбі, опікуна, піклувальника або самої повнолітньої особи щодо внесення відомостей про батька дитини, якщо вони не зазначені в актовому записі про народження відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України;

    заява дружини або чоловіка, які зберегли дошлюбні прізвища, про обрання прізвища одного з них як спільного прізвища або про приєднання до свого прізвища прізвища другого з подружжя згідно із статтею 53 Сімейного кодексу України

    заява про зміну прізвища малолітньої дитини обох батьків у разі зміни прізвища одного з них та згода дитини, яка досягла семи років, згідно з частиною третьою статті 148 Сімейного кодексу України 

    заява про зміну прізвища малолітньої дитини обох батьків або одного з них, якщо другий помер, оголошений померлим, визнаний недієздатним або безвісно відсутнім, та згода дитини віком від семи до чотирнадцяти років, якій при державній реєстрації народження присвоєне прізвище одного з батьків, згідно з частиною четвертою статті 148 Сімейного кодексу України 

    актовий запис про зміну імені. Цей актовий запис є підставою: для зміни прізвища батьків в актовому записі про народження малолітніх дітей у разі зміни їх прізвища з дотриманням вимог статті 148 Сімейного кодексу України; для зміни імені батька та по батькові дитини в актовому записі про народження малолітньої дитини у разі подання батьками заяви про зміну по батькові дитини.

    рішення органу опіки та піклування, оформлене розпорядженням районної державної адміністрації чи рішенням виконавчого комітету про зміну прізвища малолітньої дитини відповідно до частини п'ятої статті 148 Сімейного кодексу України.

    Внесення змін до актових записів цивільного стану можливе також і в інших окремих випадках, якщо це не суперечить чинному законодавству України.

08.05.2019 р.

За матеріалами Ізяславського районного

відділ державної реєстрації актів цивільного

стану Головного територіального управління

юстиції у Хмельницькій області 

Відповідальне батьківство сьогодні- гідне майбутнє завтра!

 

Міністерство юстиції і Уряд одним із ключових завдань своєї роботи визначили піклування про наше майбутнє – про наших дітей. Очевидно, що ця турбота неможлива без сприяння відповідальному ставленню батьків до своїх обов’язків по вихованню і належному утриманню дітей.

Одним з найуспішніших наших проектів є ініціатива #ЧужихДітейНеБуває та запровадження в дію 2х важливих пакетів законів, які значно посилили відповідальність за несплату аліментів. Зокрема, було заборонено виїжджати за кордон, керувати автомобілем, користуватися зброєю та полювати. Такі заборони отримали більше 130 тисяч українців. Крім того, були встановлені штрафні економічні санкції від 20% до 50% від суми боргу. За цей час було винесено 62 тисячі постанов про накладення на боржників, які мають заборгованість зі сплати аліментів більше року, штрафів. З них вже виконано 1100 постанов. При цьому з боржників стягнено в інтересах дитини 17 млн грн.

Важливим стимулюючим засобом для боржників виплатити аліментистали суспільно-корисні роботи, оплата за які пішла на погашення заборгованості перед дітьми, конфіскація та продаж активів, а також обмеження волі до 2 років.

В результаті цих заходів 5,2 млрд грн аліментів сплачено на користь півмільйона українських дітей з моменту започаткування ініціативи. Загалом завдяки дії усіх нововведень 2018-го року 52,6 тисячі боржників погасили заборгованість зі сплати аліментів у повному обсязі. Ще 43,9 тисячі виконавчих документів відкликано стягувачами у зв’язку з відсутністю претензій до боржника.

Що ми вже реалізували для того, щоб відповідальне батьківство стало нормою для українців?

1.  «Пакунок малюка» - масштабний проект Уряду, драйверами якого стали колеги з Мінсоцу.

З 1 вересня 2018 до кінця року 95 018 дітей отримали пакунок малюка. У січні 2019 року – майже 19 тис. дітей.

Для покращення вмісту «пакунку малюка» проведено моніторинг відгуків та пропозицій від батьків, які вже сьогодні отримали таку допомогу.

За вибором мами отримати «пакунок малюка» можна або при народженні дитини, або під час її виписки з пологового будинку, планується залучати фахівців із соціальної роботи до вирішення проблемних питань мами, яка ще перебуває у пологовому будинку і має складні життєві обставини.

Змінено Перелік вмісту «пакунку малюка», зокрема, збільшено розміри дитячих речей, доповнено перелік підковдрою.

Партнерами з ЮНІСЕФ вже аналізуються результати глибинних інтерв’ю, що були проведені з батьками – отримувачами допомоги «пакунок малюка».

2.  Запровадження податкової пільги для сумлінних батьків

Другий пакет законів #ЧужихДітейНеБуває збільшує перелік підстав для отримання податкової знижки батьками, які оплачують навчання дітей.

Податкова знижка – це сума, на яку дозволяється зменшити розмір сплаченого особою податку на доходи фізичних осіб у зв’язку з оплатою нею послуг навчання. Орієнтовний розмір податкової знижки складає 18% від фактично сплаченої суми.

Раніше до знижки входила оплата в закладах професійної та вищої освіти. Відтепер податкову знижку можна отримати також на оплату навчання дитини в закладах дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти.

Отримати компенсацію за оплату навчання у 2018 році за новими правилами можна вже у цьому році. Щоб не втратити право на податкову знижку за 2018 рік,  подайте декларацію у період з 1 січня до 31 грудня 2019 року. 

3.   «Муніципальна няня»

Відшкодування послуги з догляду за дитиною до 3 років.

Планується, що компенсація буде виплачуватись в розмірі прожиткового мінімуму на дітей віком до 6 років, встановленого на 1 січня відповідного року, за кожну дитину, якій надається послуга з догляду муніципальною нянею. З 1 січня 2019 року — 1626 гривень.

Компенсація надається за умови укладання договору про здійснення догляду між батьками чи опікунами та муніципальною нянею.

Компенсація не надаватиметься зайнятим батькам, які є батьками-вихователями дитячих будинків сімейного типу, прийомними батьками, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства.

Які ще ініціативи ми пропонуємо запровадити разом з колегами з Уряду та міжнародними партнерами?

В першу чергу, проект «Є-Малятко», який передбачає отримання 9 послуг за 1 заявою. Це такі послуги, як:

1) державна реєстрація народження дитини;

2) реєстрація місця проживання народженої дитини;

3) призначення допомоги при народженні дитини;

4) реєстрація народженої дитини в електронній системі охорони здоров’я;

5) реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

6) отримання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї;

7) визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

8) визначення належності дитини до  громадянства України;

9) присвоєння дитині унікального номеру запису в Єдиному державному демографічному реєстрі.

Для України – це безпрецедентна послуга. Але в світі схожа практика вже зарекомендувала себе. Зокрема,  в Канаді та Сербії діє система надання послуг «5-В-1», в Новій Зеландії та Австралії - «3-В-1».

Новою ініціативою ми намагаємося максимально спростити життя батьків у час, коли в них і без того з’являється багато клопотів. За нашими підрахунками, проект «Є-Малятко» дозволить зменшити кількість необхідних візитів з 10 до 0, а кількість документів - з 33 до 1. Батьки зможуть подати заяву одразу ж у пологовому будинку. Також це можна буде зробити і в будь-який інший зручний спосіб - через ЦНАПонлайн, в органах державної реєстрації актів цивільного стану або поштою.

І найголовніше - комплексна послуга «9-В-1» буде безкоштовною!

Комфорт, якість та доступність - головні принципи у наданні послуг, які крок за кроком ми втілюємо у життя, аби українські родини витрачали час на себе, а не на бюрократичні процедури.

03.05.2019 р.

За матеріалами Головного територіального

управління юстиції в Хмельницькій області  

 

Доброго дня!  Я - житель міста Миколаєва і, як кожен українець, 31 березня обирав президента. Перебуваючи у кабінці для голосування, помітив як поруч зі мною, у сусідній кабінці, спрацьовує фотоспалах. Я знав, що заповнений виборчий бюлетень не можна фотографувати,  тому  одразу звернувся до спостерігачів та повідомив про цей факт. Розкажіть, будь ласка, які ще є види правопорушень і як правильно реагувати на них свідомим громадянам. Дякую!

Микола Гнатюк

 

Перш за все, хочу нагадати, що повторне голосування відбудеться 21 квітня. Вважаю, що кожний свідомий громадянин має прийти на виборчу дільницю та зробити свій вільний вибір.

Для того, щоб не допустити будь-яких незаконних маніпуляцій у день  голосування на виборчих дільницях, сьогодні розповім вам про види правопорушень та відповідальність за їх вчинення.

Шановні українці,  будьте уважні: якщо ви стали свідком нижчезазначених правопорушень, негайно звертайтеся до голови відповідної виборчої комісії,  офіційних спостерігачів та поліції!

 

Порушення

Відповідальність (вид покарання)

ü  видача  виборчого бюлетеня для голосування особі без документа, який підтверджує громадянство України;

 

ü  демонстрація заповненого виборчого бюлетеня стороннім особам;

 

ü  винесення виборчого бюлетеня за межі виборчої дільниці;

 

ü  фото-, відео зйомка заповнених  виборчих бюлетенів;

 

ü  голосування більш ніж один раз;

 

ü  отримання виборчого бюлетеня  від іншої особи, крім уповноваженого члена комісії, який видає виборчий бюлетень.

ü  штраф від 1700 до 5100 грн;

ü  виправні роботи строком до 2 років або обмеження волі до 3 років.

 

ü  прийняття пропозиції, обіцянки або одержання виборцем коштів, іншого майна, переваг,  пільг, нематеріальних активів за вчинення чи невчинення будь-яких дій, пов’язаних з безпосередньою реалізацією свого виборчого права або права голосу;

 

ü  передача виборчого бюлетеня сторонній особі;

 

ü  пропозиція,обіцянка, надання виборцю коштів, іншого майна, переваг,  пільг, нематеріальних активів за вчинення або невчинення  будь-яких  дій пов’язаних безпосередньою реалізацією права голосу.

 

ü  штраф від 1700 до 5100 грн;

ü  виправні роботи строком до 2 років або обмеження волі до 2 років.

 

 

 

 

 

 

 

ü  обмеження волі до 3 років або позбавлення волі до 3 років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю від 1 до 3 років;

 

 

ü  пошкодження виборчих скриньок.

 

 

ü  позбавлення волі від 5 до 7 років з позбавленням  права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю від 1 до 3 років.

 

 

Додаткову корисну інформацію Ви можете знайти за посиланнями:

Інформація про вибори Президента України: www.cvk. gov.ua/vp_2019/

Державний реєстр виборців: www.drv.gov.ua

Веб-сайт проекту Міністерства юстиції «Я МАЮ ПРАВО!»: www.pravo.minjust.gov.ua

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

18.04.2019 р.

За матеріалами Головного територіального управління юстиції в Хмельницькій області

 

 

 

 

Відбулося засідання районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення

 

10 квітня у приміщенні Ізяславської районної державної адміністрації відбулося засідання районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення, яке провів перший заступник голови райдержадміністрації Павло Ковальчук.

Цього дня обговорювали ряд важливих питань та планували подальше спільне проведення заходів, спрямованих на підвищення правової свідомості громадян.

Представники Ізяславського відділення поліції Славутського відділу Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області, а також Ізяславського відділу Шепетівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги виступили із роз’ясненнями виборчого законодавства. Значну увагу було приділено питанням реалізації жителями району виборчого права під час проведення виборів Президента України.

Наступне питання порядку денного  засідання координаційно-методичної ради стосувалося підведенню підсумків реалізації в районі загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право!» у 2018 році. Із цим питанням виступила завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації Наталія Голудзяк.

У своєму виступі доповідач зазначила, що  з метою підвищення рівня обізнаності здобувачів освіти щодо своїх прав та обов’язків упродовж 2018 року в закладах загальної середньої освіти Ізяславського району серед учнів 1-11 класів проводилися різні тематичні уроки. Учні мали можливість підвищити правову культуру, пригадати права та обов’язки школярів.

  В усіх шкільних бібліотеках в рамках реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!» діяла виставка та розміщувалися інформаційні бюлетені для батьків щодо правового виховання дітей у сім'ї. Проводилось соціальне опитування дітей.

         В Ізяславській центральній районній бібліотеці оформлено книжкові виставки «Знай свої права, людино» та «Молодь і право». Проведено огляд літератури на правову тематику.

  Активізовано роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Ізяславській районній державній адміністрації. Прийом громадян проводиться згідно затверджених графіків, які постійно оновлювалися.

Протягом 2018 року правову допомогу та консультації через громадську приймальню при районній державній адміністрації отримали 99 громадян, у тому числі допомога надавалася учасникам антитерористичної операції та  внутрішньо переміщеним особам.

У рамках виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 січня 2018 року № 112/2018-р «Про план обласних заходів на 2018 рік з реалізації правопросвітницького проекту «Я Маю Право!» та розпорядження голови районної державної адміністрації від 23 січня 2018 року № 24/2018-р «Про план районних заходів на 2018 рік з реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!» відділом «Ізяславське бюро правової допомоги» Шепетівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги упродовж року неодноразово проводилися семінари для безробітних, які перебувають на обліку в Ізяславської районної філії Хмельницького обласного центру зайнятості, робочі зустрічі із працівниками сільських рад, в ході яких були обговорені питання співпраці в наданні безоплатної правової допомоги жителям сільської місцевості, дотримання прав та свобод людини і громадянина та співпраці у реалізації Всеукраїнського проекту «Я маю Право!».

Спільно із представниками Ізяславського районного сектору з питань пробації, працівниками відділу у 2018 році проводилася бесіда із громадянами, засудженими до кримінальної та адміністративної відповідальності, не пов’язаної із позбавленням волі, які перебувають на обліку у районному відділі з питань пробації, під час якої обговорено питання щодо дотримання органами державної влади та установами прав та свобод громадян. Також працівниками відділу проводилися семінари для учнів міських та сільських шкіл нашого району.

Упродовж 2018 року висвітлювалися тематичні матеріали, обґрунтовані роз’яснення громадянам щодо прав, гарантованих їм Конституцією та законами України у різних сферах життя на шпальтах місцевих газет «Зоря Надгориння» та «Партнер». Забезпечено розповсюдження друкованих інформаційних матеріалів правопросвітницького характеру серед населення району.

За матеріалами відділу «Ізяславське бюро правової допомоги» Шепетівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги опубліковано 24 статті правопросвітницького характеру на офіційному сайті Ізяславської районної державної адміністрації.

Особливу увагу члени МКМР приділили питанню пошуку шляхів вирішення такого ганебного явища як булінг у шкільному середовищі, а також підвищення рівня шкільної культури. Наразі в Україні триває широка інформаційна кампанія #СтопБулінг, що покликана привернути увагу суспільства до цієї проблеми, захистити права громадян, у тому числі наймолодших, розповісти їм про те, як протистояти кривдникам, куди звертатися у таких випадках. Ізяславщина також не стоїть осторонь цієї проблеми. Зокрема, значна увагу проблемі булінгу, особливо у навчальних закладах, приділяється органами влади.

Доповідачами даного питання було зазначено, що протидія та профілактика такого негативного суспільного явища як булінг є важливим соціально-педагогічним напрямком в освітньому процесі. З метою попередження агресії, насильства, булінгу в закладах системи освіти району фахівцями відповідних служб проводяться інформаційно-просвітницькі заходи.

Підсумовуючи дане питання, виступаючими було зроблено висновок, що  ефективна робота з профілактики та протидії булінгу можлива за умови консолідації зусиль всіх учасників освітнього процесу та соціальних партнерів.

Завершуючи зібрання, присутні дійшли згоди про необхідність  посилення співпраці усіх структурних підрозділів виконавчої влади та місцевого самоврядування, які працюють на території району, задля збільшення  ефективності зусиль, спрямованих на  підвищення рівня правової освіти та правосвідомості  жителів  територіальних громад.

11.04.2019 р.

За матеріалами юридичного сектору апарату райдержадміністрації

 

Пане Міністре! 31 березня я голосувала на виборчій дільниці не за місцем своєї реєстрації, а фактичного проживання. Перед цим я зверталась до уповноваженого органу, через який мене додали до списку виборців на тій дільниці, на якій я хотіла проголосувати. Маю питання, чи потрібно ще раз перевіряти себе у списках під час другого голосування на виборах? Дякую за відповідь.

Анастасія Подорожня

 

Друзі, перш за все хочу нагадати, що 21 квітня відбудеться повторне голосування на чергових виборах Президента України, тому поінформую вас про деякі особливості, що стосуються голосування не за місцем реєстрації.  

 

Як змінити місце голосування  під час повторного голосування?

Для того щоб повторно  проголосувати на чергових виборах президента України  не за місцем реєстрації — необхідно пройти попередню процедуру зміни місця голосування.

Через органи ведення Державного реєстру  виборців до 15 квітня (включно) ви можете:

 

1.      Подати заяву про зміну місця голосування, якщо бажаєте голосувати не за місцем реєстрації або належите до внутрішньо переміщених осіб.

2.      Внести  або змінити інформацію щодо себе  у списку виборців.

 

Що робити, якщо пропущені строки?

У випадку, коли особа, яка бажає голосувати не внесла зміни щодо себе через  органи ведення Державного реєстру виборців, вона має право до 18 квітня (включно) звернутись з адміністративним позовом про уточнення списку виборців. Звертатись необхідно до місцевого суду загальної юрисдикції за місце знаходженням виборчої дільниці, на якій збираєтесь голосувати. У таких випадках судовий збір не сплачується.

 

Рішення суду про внесення змін до списку виборців не пізніше як за 5 днів до дня голосування подається виборцем до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців або до відповідної дільничної виборчої комісії для негайного направлення до такого органу, а пізніше цього строку - до дільничної виборчої комісії.

 

Які документи потрібні для зміни місця голосування?

  • Паспорт громадянина України (у вигляді книжечки або картки) чи тимчасове посвідчення громадянина України;

  • Посвідчення військовослужбовця/військовий квиток (для військовослужбовців строкової служби);

  • документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування:

- довідка з місця навчання;

- посвідчення про відрядження;

- проїзні документи;

- договір оренди житла тощо.

 

Наголошую! Виборцям, адреса реєстрації яких знаходиться на території тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях і Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, не потрібно подавати документи, які підтверджують необхідність зміни місця голосування!

 

Що потрібно зробити у день повторного голосування  на виборах 21 квітня?

 

1. Взяти один із документів:

Документи, які  можуть бути використані на звичайних та спеціальних виборчих дільницях:

- паспорт громадянина України;

- військовий квиток (виключно для військовослужбовців строкової служби);

- тимчасове посвідчення громадянина України.

 

Документ, який може бути використаний на закордонних виборчих дільницях, а також на спеціальних виборчих дільницях, утворених на суднах, що перебувають у плаванні під Державним Прапором України, та на полярній станції України:

- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- дипломатичний паспорт;

- службовий паспорт.

 

В разі зміни місця голосування - посвідчення, що підтверджує тимчасову зміну місця голосування виборця.

 

2. Отримати виборчий бюлетень та поставити  свій підпис про його отримання:

- у списку виборців;

- на визначеному місці на контрольному талоні виборчого бюлетеня.

 

3. Заповнити виборчий бюлетень особисто в кабіні (кімнаті) для таємного голосування.

 

4. Опустити виборчий  бюлетень у виборчу скриньку у спосіб, який забезпечує таємницю голосування.

 

Що вважається порушенням  під час проведення голосування?

  • видача  виборчого бюлетеня для голосування особі без документа, який підтверджує громадянство України;

  • демонстрація заповненого виборчого бюлетеня стороннім особам;

  • наявність сторонніх осіб у кабіні для таємного голосування;

  • винесення виборчого бюлетеня за межі виборчої дільниці;

  • фото -, відео зйомка заповнених  виборчих бюлетенів;

  • голосування більш ніж один раз;

  • отримання виборчого бюлетеня  від іншої особи, крім уповноваженого члена комісії, який видає виборчий бюлетень.

 

Яка передбачена відповідальність за порушення на виборах?

Відповідно до Закону України «Про вибори Президента України» особи, винні в порушенні законодавства про вибори Президента України, притягаються до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом.

 

Шановні українці, якщо ви стали свідком порушення під час проведення голосування, обов’язково звертайтеся до голови відповідної виборчої комісії,  офіційних спостерігачів та поліції!

 

Додаткову корисну інформацію Ви можете знайти за посиланнями:

§  Інформація про вибори Президента України: www.cvk. gov.ua/vp_2019/

§  Державний реєстр виборців: www.drv.gov.ua

§  Веб-сайт проекту «Я МАЮ ПРАВО!»: pravo.minjust.gov.ua.

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

10.04.2019 р.

За матеріалами Головного територіального управління юстиції в Хмельницькій області

 

 

Вітаю, шановний Міністре! Мені 21 рік, шукаю першу роботу після закінчення ВНЗ. Розкажіть, будь ласка, на що потрібно звернути увагу під час працевлаштування?

Артем Ліванов

 

Конституція України гарантує кожному право на працю та можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. 

 

Що є основою для виникнення трудових правовідносин?

Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою, отже трудовий договір є основною, базовою формою виникнення трудових правовідносин. Особливою формою трудового договору є контракт.

 

Що таке трудовий договір?

Трудовий договір - це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи,  передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. 

 

Як укладається трудовий договір?

Трудовий договір укладається, як правило, у письмовій формі. Додержання письмової форми є обов'язковим у випадках:

· при організованому наборі працівників;

· при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я;

· при укладенні контракту;

· у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі;

· при укладенні трудового договору з неповнолітнім;

· при укладенні трудового договору з фізичною особою;

· в інших випадках, передбачених законодавством України.

 

Які документи необхідно подати?

При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати:

· паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

· трудову книжку;

· документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи (у випадках, передбачених законодавством).

При укладенні трудового договору забороняється вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про їх партійну і національну приналежність, походження, реєстрацію місця проживання чи перебування та документи, подання яких не передбачено законодавством.

 

Які умови випробування при прийнятті на роботу?  

При укладенні трудового договору випробування може бути обумовлене угодою сторін, метою якого є перевірка відповідності працівника роботі, яка йому доручається. В період випробування на працівників поширюється законодавство про працю. Наведу декілька прикладів, коли випробування  не встановлюється при прийнятті на роботу:

 

· осіб, які не досягли 18-ти років;

· молодих робітників після закінчення професійних навчально-виховних закладів;

· молодих спеціалістів після закінчення вищих навчальних закладів;

· осіб з інвалідністю, направлених на роботу відповідно до рекомендації медико-соціальної експертизи;

· осіб, звільнених у запас з військової чи альтернативної (невійськової) служби;

· вагітних жінок;

· одиноких матерів, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю;

· внутрішньо переміщених осіб;

 

Що таке контракт і в чому його особливість?

Контракт - це особлива форма трудового договору,  в якому строк дії, права, обов'язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін.

 

Чим відрізняється контракт від звичайного трудового договору?

1.     Контракт - це обов'язкова письмова форма. Трудовий договір укладається, як правило в письмовій формі.

2.     Контракт укладається лише у випадках, прямо передбачених законами України. Трудовий договір не має таких обмежень.

3.     Контракт може бути укладений тільки на певний строк, який встановлюється угодою сторін. Трудовий же договір може укладатись  на певний строк, безстроково, на час виконання певної роботи.

4.     В контракті передбачено  можливість прав, обов'язків і відповідальності сторін (в тому числі матеріальної), умов матеріального забезпечення і організації праці працівника, умов розірвання договору.

 

Який порядок, зміст та умови контракту?

Контракт укладається у письмовій формі, у 2-х примірниках, для кожної з сторін. У контракті зазначається:

·        обсяги пропонованої роботи та вимоги до якості і строків її виконання;

·        строк дії контракту;

·        права, обов'язки та взаємна відповідальність сторін;

·        умови матеріального забезпечення  й організації праці;

·        підстави припинення та умови розірвання контракту;

·        соціально-побутові та інші умови, необхідні для виконання роботи. 

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

01.04.2019 р.

За матеріалами Головного територіального управління юстиції в Хмельницькій області

 

 

 

 До уваги громадськості

Для зручності в Ізяславському районному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області встановлено платіжний термінал, який надає можливість швидкої оплати державного мита та платних послуг. Щоб скористатися таким сервісом, при собі необхідно мати банківську картку.

Такий сервіс дозволяє максимально зекономити час громадян, оскільки не потрібно шукати установу, де можна сплатити за послугу та знову стояти у черзі. Тепер це можна зробити за лічені хвилини безпосередньо у районному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області.

29.03.2019 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів

цивільного стану  Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області

 

 

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!
 

Ізяславський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє, що для Вашої зручності та уникнення черг Ви можете записатися через Інтернет на прийом до нашого відділу ДРАЦС.

На порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану. Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” - це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет.
З використанням даного веб-порталу Ви можете подати до відділу наступні заяви:

- про державну реєстрацію шлюбу,

- про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду, -

- про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,

- про зміну імені,

- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану,

- про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
         Також з використанням функціональних можливостей веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті Ви зможете: зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми, заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану, надіслати скан – копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану, обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану, здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану, отримати он – лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь – якого питання, що належить до його компетенції.

Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів, з дня подачі заяви.

Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.

Вхід на Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua.

13.03.2019 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу

 державної реєстрації актів цивільного стану

 

 

 

Зупинимо булінг разом

20.02.2019 р.

За матеріалами відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Увага! Зміни в процедурі проведення ОТК

 

Формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану, буде оновлено. З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті зі самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації. Відповідно до пункту 30.2 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Нововведення зменшить ризик фальсифікації протоколів ОТК. Також, контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування.

Зміни в порядку проведення ОТК затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46, що було опубліковано 7 лютого 2019 р. та яка набуває чинності через три місяці з моменту публікації. Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набрання чинності ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення строку його дії.

Дізнатися про інші зміни, затверджені ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, можна за посиланням. На сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитися з мапою суб’єктів обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (ОТК), переглянути основну інформацію про них та обрати найближчий за місцем розташування. Нагадаємо, що з травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була запроваджено фотофіксацію під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.

ОТК підлягають певні категорії транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі та пройшли державну реєстрацію. Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів здійснюють суб’єкти проведення ОТК, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

14.02.2019 р.

За матеріалами офіційного веб-сайту Регіонального

сервісного центру МВС в Хмельницькій області

 

УРЯД УНЕМОЖЛИВИВ НЕПРАВОМІРНІ НАРАХУВАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ГАЗУ ДЛЯ ДОМОГОСПОДАРСТВ БЕЗ ЛІЧИЛЬНИКІВ

 

Кабінет Міністрів України 30 січня 2019 року прийняв Постанову, яка унеможливлює незаконні дії постачальників природного газу виставляти населенню, яке не має лічильників газу, завищені платіжки.

Уряд встановив, що з 9 серпня 2018 року в Україні діють такі норми споживання газу без лічильників:

· Газова плита за наявності центрального гарячого водопостачання (ЦГВП): 3,29 кубів газу на одну особу в місяць

· Газова плита без ЦГВП: 5,39 кубів газу на одну особу в місяць

· Газова плита та водонагрівач: 10,49 кубів газу на одну особу в місяць

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду наголосив, що за завищеними нормами платити не потрібно.

«На превеликий жаль, в газовому середовищі всі думають, що потрібно наживатися на людях. Уряд проти цього і буде робити все для того, щоб захистити людей. Люди мають платити справедливу ціну, а не завищену», - сказав В.Гройсман.

Також Уряд зобов’язав НАК «Нафтогаз України» зайнятися питанням обліку газу, щоб в кожній український хаті був лічильник.

«Газовики один на одного списують обсяги газу. Щоб ніхто нічого не крав, потрібен облік. Це завдання того, хто постачає і виробляє газ. Тому в кожному домогосподарстві за рахунок Нафтогазу має бути встановлений газовий лічильник. Кошти на це мають бути закладені у фінансовому плані Нафтогазу на 2019 рік», - підкреслив Прем’єр і доручив Міністерству енергетики та вугільної промисловості України вести жорсткий контроль виконання рішення Уряду НАК «Нафтогаз України».

З 1 листопада 2018 року ціна на газ для населення складає 8,550 грн. за куб. метр.

31.01.2019 р.

За матеріалами Кабінету Міністрів України

 

 

 

 

Попередити нещасні випадки на виробництві!

 

Шепетівським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області проведено аналіз стану виробничого травматизму за 2018 рік. Так, у 2018 році надійшло 10 повідомлень про нещасні випадки на виробництві в т. ч. 2 випадки смерті на підприємстві та 1 нещасний випадок із смертельним наслідком, за результатами розслідування яких по 7 випадках складено акт форми Н-1. Як показує аналіз виробничого травматизму, основними причинами нещасних випадків є незадовільні фізичні дані або стан здоров’я, особиста необережність потерпілого, відсутність, або неякісне проведення медогляду, порушення правил безпеки руху, травмування внаслідок протиправних дій інших осіб.

З метою запобігання нещасним випадкам на виробництві, Шепетівське відділення Фонду звертає увагу роботодавців на створення належних умов праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпеченні додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Згідно ст.13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Проте більшість нещасних випадків на виробництві стаються саме з вини працівника. Відповідно ст.14 Закону України «Про охорону праці» працівник зобов'язаний: дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства; знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту; проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Працівник несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

24.01.2019 р.

За матеріалами Шепетівського відділення управління

виконавчої дирекції Фонду соціального

страхування України в Хмельницькій області

 

 

Ізяславський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану запровадив відносно нову послугу для громадян району та міста – проводити  ювілейну церемонію одруження, та пригадати ті почуття, які переповнювали закоханих у день весілля. Послугою можуть скористатись як сімейні пари, так і їх рідні чи друзі. Під час церемонії сімейним парам вручатимуть свідоцтво про шлюб з позначкою «Повторно».

Щоб узгодити дату та час проведення  реєстрації річниці шлюбу, варто звернутися до Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану за адресою: м. Ізяслав, вул. Миколи Микитюка, 16А або за телефоном 4-22-74.

18.01.2019 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів

цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області 

 

 

Робота Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області протягом 2018 року

 

Протягом  2018 року робота Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області  спрямовувалась на реалізацію повноваження Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, зокрема про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть зміну імені, розгляд заяв громадян, забезпечення збереження архівного фонду, введення до Державного реєстру архівних актових записів.

Так, в 2018 році зареєстровано по району:

- народжень – 296, з них 196 свідоцтв про народження було видано в пологовому будинку Ізяславської центральної районної лікарні,

- смертей – 805,

- шлюбів – 178, в тому числі - 1 шлюб громадян України з іноземними громадянами.

- розірвань шлюбу – 41,

- зміна імені – 20.

Повторно видано свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану — 596.

Протягом 2018 року відділом було розглянутих 132 справи про внесення змін в актові записи цивільного стану, зокрема, складено 8 висновків про відмову.

За державну реєстрацію актів цивільного стану відділом у 2018 році було стягнуто державного мита на суму 1254,6 грн.

В 2018 році проставлено в актових записах про шлюб 118 відміток про розірвання шлюбу на підставі рішень судів, постановлених після набрання чинності Законом України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану”.

Протягом 2018 року для проставлення апостиля на офіційних документах,  що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, і надалі будуть використовуватися за кордоном, до відділу було подано 38 документів.

Якими ж імена надавали своїм дітям наші земляки? Найпопулярнішими  іменами, зареєстрованими Ізяславським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області протягом  2018 року були:

чоловічі імена: Михайло, Дмитро, Артем, Олександр, Богдан.

жіночі імена:  Поліна, Злата, Софія, Єва, Вікторія.

Дивні та нетрадиційні імена: Дамир, Платон, Ельдар, Квітослава, Аделіна, Тереза, Богуслава.

16.01.2019 р.     

За матеріалами Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів

цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області 

 

 

До уваги страхувальників!

За I квартал 2019 року страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України, будуть подавати звіт до Фонду за новою формою

 

Правлінням Фонду соціального страхування України (далі-Фонд) прийнята постанова від 12.12.2018 № 28 «Про деякі питання обліку заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України» (далі-постанова №28), якою встановлено форму Звіту по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України.

При цьому визнано такими, що втратили чинність, постанову правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 30.11.2010 №31 «Про порядок стягнення та обліку заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 17.12.2010 за №1286/18581 (далі-постанова №31), та постанову правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 №4 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 24.03.2011 за №392/19130 (далі-постанова №4). Постанова № 28 набуває чинності з 01 січня 2019 року.

Таким чином, в останнє, за підсумками 2018 року, страхувальники подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду:

- до 21 січня 2019 року Звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (форма Ф4-ФСС з ТВП) відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою №4;

- до 25 січня 2019 року Звіт щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відповідно до постанови №31.

Починаючи зі звіту за I квартал 2019 року, страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов’язкове державне  соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов’язкове державне  соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, щокварталу до 10 квітня, 10 липня, 10 жовтня, 15 січня подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України (далі-Звіт) до повного погашення заборгованості за формою, наведеною у додатку до постанови №28.

Тобто звіт за I квартал 2019 року подається страхувальниками до 10 квітня 2019 року за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду.

У разі зміни місцезнаходження або місця проживання, що пов’язане зі зміною адміністративно-територіальної одиниці у звітному періоді, звітність за цей звітний період (з першого до останнього календарного числа звітного періоду) страхувальник подає до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду, що відповідає новому місцезнаходженню (місцю проживання).

При цьому зазначаємо, що у разі погашення страхувальником заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду до кінця звітного періоду, звітність до Фонду не подається.

Додаткову інформацію можна отримати у Шепетівському відділенні Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області за номерами телефонів: 4-08-91 та 4-08-92.

03.01.2019 р.

За матеріалами Шепетівського відділення Управління

виконавчої дирекції фонду у Хмельницькій області

 

 

 

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО

Е-послуги

Відкриті дані

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 Містобудування та архітектура

Підприємництво

Транспорт

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2019 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/