головна

          

 

   
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ПРАВОВА      ДОПОМОГА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порядок державної реєстрації зміни імені



        
Ім’я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по батькові, якщо інше не випливає із закону або звичаю національної меншини, до якої вона належить.

Фізична особа, яка досягла шістнадцяти років, має право на власний розсуд змінити своє прізвище та (або) власне імя.

Фізична особа, яка досягла чотирнадцяти років, має право змінити своє прізвище та (або) власне імя за згодою батьків або одного з них у разі, якщо другий з батьків помер, визнаний безвісно відсутнім, оголошений померлим, визнаний обмежено дієздатним, недієздатним, позбавлений батьківських прав щодо цієї дитини, а також якщо відомості про батька (матір) дитини виключено з актового запису про її народження або якщо відомості про чоловіка як батька дитини внесені до актового запису про її народження за заявою матері. У разі якщо над фізичною особою, яка досягла чотирнадцяти років, встановлено піклування, зміна прізвища та (або) власного імені такої особи здійснюється за згодою піклувальника.

Фізична особа, яка досягла чотирнадцяти років, має право на зміну по батькові у разі зміни її батьком свого власного імені.

Державна реєстрація зміни імені громадян України провадиться за їх заявою, яка подається у письмовій формі за умови надання паспорта громадянина України до  державного відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем їх проживання.

До заяви про зміну імені додаються: свідоцтво про народження заявника; свідоцтво про шлюб (у разі, коли заявник перебуває у шлюбі); свідоцтво про розірвання шлюбу (у разі, коли шлюб розірвано); свідоцтва про народження дітей (у разі, коли заявник має малолітніх або неповнолітніх дітей); свідоцтва про зміну імені заявника, батька чи матері, якщо воно було раніше змінено; фотокартка заявника; квитанція про сплату державного мита.

Заява про зміну імені відділом державної реєстрації актів  цивільного  стану  розглядається  у  тримісячний  строк  з  дня її  подання.

Державний відділ державної реєстрації актів цивільного стану надсилає необхідні матеріали до органу внутрішніх справ за місцем проживання заявника для надання висновку про можливість зміни імені.

Орган внутрішніх справ за результатами відповідної перевірки, яка проводиться безоплатно, у місячний строк готує та надсилає висновок про можливість зміни імені разом з усіма матеріалами до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Підставами для відмови у наданні дозволу на зміну імені є: перебування заявника під слідством, судом, адміністративним наглядом; наявність у заявника судимості, яку не погашено або не знято в установленому законом порядку; офіційне звернення правоохоронних органів іноземних держав про оголошення розшуку заявника; подання заявником неправдивих відомостей.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану на підставі документів про зміну імені та висновку органу внутрішніх справ про можливість зміни імені готує висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені в двох примірниках, один з яких надсилає заявнику.

У разі надання дозволу на зміну імені заявник у тримісячний строк від дня його надання відділом державної реєстрації актів цивільного стану може звернутися для державної реєстрації зміни імені до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, яким складається актовий запис про зміну імені. Якщо заявник без поважних причин у зазначений строк не звернувся до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для державної реєстрації зміни імені, дозвіл на зміну імені втрачає силу.

Відмова у наданні дозволу на зміну імені може бути оскаржена в суді в установленому порядку.

Державна реєстрація зміни імені не тягне за собою внесення змін до актових записів цивільного стану, складених стосовно особи, яка змінила ім’я, та її малолітніх і неповнолітніх дітей, крім передбачених законом випадків, а також її повнолітніх дітей.

15.10.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану

 

 

ПОРЯДОК ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ШЛЮБУ

 

Шлюбом є сімейний  союз  жінки та чоловіка, зареєстрований у органі державної реєстрації актів цивільного стану.  Проживання однією сім'єю жінки та чоловіка без шлюбу не є підставою для виникнення у них прав та обов'язків подружжя.

Право  на шлюб мають особи,  які на  день реєстрації шлюбу досягли шлюбного віку -  вісімнадцять  років. Особам, віком від шістнадцяти років, на підставі рішення суду може бути надано право на шлюб, якщо буде встановлено, що це відповідає їх інтересам.

Для державної реєстрації шлюбу жінкою та чоловіком особисто подається заява про державну реєстрацію шлюбу до будь-якого органу державної реєстрації актів цивільного стану за їх вибором. Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто подати заяву про державну реєстрацію шлюбу, таку заяву, справжність підписів на якій  засвідчено нотаріально, можуть подати їх представники, повноваження яких мають ґрунтуватись на  нотаріально посвідченій довіреності.

При поданні заяви на посвідчення своєї особи жінка і чоловік пред'являють паспорт громадянина УкраїниОсоби, які раніше перебували в шлюбі, також пред'являють документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, свідоцтво про смерть одного з подружжя, тощо).  Про пред'явлені документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу, зазначається у заяві про державну реєстрацію шлюбу.

Працівник  органу  державної  реєстрації  актів  цивільного  стану  під  час приймання заяви зобов'язаний ознайомити наречених з умовами і порядком державної реєстрації шлюбу, правами і обов'язками  як майбутніх подружжя і батьків,  обов'язком повідомити один одному про стан свого здоров'я, а також попередити про відповідальність за приховування відомостей про наявність перешкод державної реєстрації шлюбу.

Наречені мають право обрати  прізвище  одного  з  них  як  спільне  прізвище подружжя, або надалі іменуватися дошлюбними прізвищами, або приєднати до свого прізвища прізвище нареченого (нареченої). Складання більше двох прізвищ не допускається, якщо інше не випливає із звичаю національної меншини, до якої належать  наречені.

За погодженням з нареченими орган державної реєстрації актів цивільного стану призначає день і час державної реєстрації шлюбу. Шлюб реєструється після спливу одного місяця від дня подання особами заяви.  За наявності поважних причин (вагітності нареченої, народження нею дитини, а також, якщо є безпосередня загроза для життя нареченої та нареченого), з дозволу керівника органу державної реєстрації актів цивільного стану  державна реєстрація шлюбу проводиться в день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця, на підставі спільної заяви наречених та документів, які підтверджують наявність поважної причини.

Якщо наречені не можуть з'явитися з поважної причини для проведення державної реєстрації шлюбу у встановлений день, строк такої реєстрації переноситься за їх письмовою заявою на інший день. У такому разі строк перенесення державної реєстрації  шлюбу не може перевищувати одного року від дня подання заяви. Якщо наречені не з'явилися для проведення державної реєстрації і не повідомили про причину неявки протягом трьох місяців з дня подання відповідної заяви, заява втрачає чинність.

Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності наречених у приміщенні органу державної реєстрації актів цивільного стану. Державна реєстрація шлюбу через представника не допускається.  За бажанням наречених, державна реєстрація шлюбу проводиться в урочистій обстановці.  Про таке бажання наречені зазначають у заяві про державну реєстрацію шлюбу. За заявою наречених державна реєстрація шлюбу може проводитися за місцем їх проживання, за місцем надання стаціонарної медичної допомоги або в іншому місці, якщо вони не можуть з поважної причини прибути до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

На підтвердження факту державної реєстрації шлюбу складається актовий запис про шлюб та кожному з подружжя видається свідоцтво про шлюб. Про державну реєстрацію шлюбу в паспортах осіб, які зареєстрували шлюб, відповідна відмітка НЕ ПРОСТАВЛЯЄТЬСЯ. Якщо особа під час державної реєстрації шлюбу змінила прізвище, на першій сторінці паспорта громадянина України робиться відмітка, про те, що даний документ підлягає обміну в місячний строк.

25.08.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу ДРАЦС

 

 

 

ЩОРІЧНА ДОПОВІДЬ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ

ПРО СТАН ДОДЕРЖАННЯ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА В УКРАЇНІ ЗА 2019 РІК

31.07.2020 р.

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ НАРОДЖЕННЯ ДІТЕЙ, У ТОМУ ЧИСЛІ РОМСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОСТІ

 

Стосовно ромських меншин – величезною є проблема народжуваності дітей у таких національних меншинах вдома, без надання медичної допомоги, з одночасним несвоєчасним зверненням до органів державної реєстрації актів цивільного стану з питання державної реєстрації народження. Але останнім часом, спостерігається тенденція, за якою все більше жінок – представниць ромських меншин, народжують дітей у медичних закладах.

Правовий статус представників ромської національної меншини визначено у міжнародному та національному законодавстві України. З врахуванням вимог статті 1 Закону України "Про національні меншини в Україні" представникам ромської національної меншини, які є громадянами України, на території України гарантуються рівні політичні, соціальні, економічні та культурні права і свободи, підтримується розвиток національної самосвідомості й самовиявлення. Усі громадяни України користуються захистом держави на рівних підставах. При забезпеченні прав осіб, які належать до національних меншин, держава виходить з того, що вони є невід’ємною частиною загальновизнаних прав людини.

Громадяни України всіх національностей зобов’язані дотримуватися Конституції та законів України, оберігати її державний суверенітет і територіальну цілісність, поважати мови, культури, традиції, звичаї, релігійну самобутність українського народу та всіх національних меншин.

З метою створення належних умов для захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини, Указом Президента України від 08.04.2013 р. № 201 схвалено Стратегію захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року. Основними завданнями з реалізації Стратегії є сприяння правовому соціальному захисту ромів, сприяння їх зайнятості, підвищення освітнього рівня, забезпечення охорони здоров’я ромів, поліпшення житлово-побутових умов ромів, задоволення культурних та інформаційних потреб.

Згідно з ч.ч.3,4 ст. 49 Цивільного кодексу України народження фізичної особи та її походження підлягають державній реєстрації. Реєстрація актів цивільного стану проводиться відповідно до закону.

Відповідно до ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01.07.2010 року та глави 1 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивліьного стану в Україні, затвердених наказом Міністерства юстиції України 18.10.2000 року за №52/5 (зі змінами) (далі Правила реєстрації) державна реєстрація народження дитини проводиться за письмовою або усною заявою батьків чи одного з них за місцем її народження або за місцем проживання батьків.

Підставами для державної реєстрації народження дитини є:

- медичне свідоцтво про народження;

- паспорти або паспортні документи, що посвідчують особи батьків ( одного з них);
- документ, який є підставою для внесення відомостей про батька дитини ( свідоцтво про шлюб, заява матері та батька дитини про визнання батьківства, заява про державну реєстрацію народження відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України. 
Крім того завдяки пілотному проекту Міністерства юстиції України можливо зареєструвати народження дитини і безпосередньо в пологовому будинку де народилася дитина.
Пунктами 14, 15, 17 та 18 глави 1 розділу ІІІ Правил реєстрації визначено :
- якщо дитина народилась у подружжя, дружина записується матір'ю, а чоловік - батьком дитини за заявою будь-кого з них;

- якщо батьки не перебувають у шлюбі між собою, походження дитини від матері визначається на підставі медичного свідоцтва про народження та паспорта, а походження дитини від батька визначається за заявою матері та батька дитини про визнання батьківства ;

- якщо заява про визнання батьківства не може бути подана особисто, вона може бути подана через представника або надіслана поштою за умови нотаріального засвідчення справжності підпису заявника на цій заяві. Повноваження представника мають ґрунтуватись на нотаріально посвідченій довіреності;

- якщо мати дитини не перебуває у шлюбі та немає спільної заяви батьків, прізвище та громадянство батька дитини зазначається за прізвищем та громадянством матері, а власне ім'я та по батькові - за вказівкою матері у заяві про державну реєстрацію народження відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України . За заявою про державну реєстрацію народження відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, поданою іншою особою, відомості про батька записуються в порядку, передбаченому абзацом першим цього пункту. Відомості про матір наводяться на підставі медичного свідоцтва про народження та паспорта, прізвище дитини і прізвище батька - за прізвищем матері, власне ім'я і по батькові дитини та батька - за вказівкою заявника. При цьому по батькові дитини повинно відповідати власному імені батька (решта даних про батьків дитини не записується).

Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця від дня народження дитини. У разі несвоєчасної державної реєстрації народження дитини складається протокол про адміністративні правопорушення.

Звертаємо увагу, що державна реєстрація проводиться незалежно від етнічного   походження та соціального статусу громадян, в тому числі і ромської національності. Відповідно Плану дій  з реалізації  Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України 23.11.2015 року №1393-р, метою якого є удосконалення законодавства про біженців та осіб, які потребують додаткового захисту відповідно до міжнародних стандартів та запровадження позитивних стимулів для вільної доступної реєстрації народження усіх дітей, незважаючи на їх етнічне походження та соціальний статус.

22.06.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу ДРАЦС

 

 

 

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

 

З 22.04.2020 року Ізяславський  районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністрерства юстиції (м. Хмельницький) ПОНОВЛЮЄ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН з питань повторної видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Прийом громадян здійснюватиметься за ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ по телефону Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністрерства юстиції (м. Хмельницький):

тел. (03852) 4 22 74

Нагадуємо, що на фоні загостреної епідеміологічної ситуації та для запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, прийом громадян проводиться за наявності у них індивідуальних засобів захисту – масок/респіраторів.

24.04.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу ДРАЦС

 

 

У зв'язку з продовженням карантину до 24 квітня 2020 року повідомляємо, що у Ізяславському районному відділі ДРАЦС встановлено обмежений прийом громадян

 

Безпосередній прийом громадян здійснюватиметься ВИКЛЮЧНО з питань:

- державної реєстрації народження,

- державної реєстрації смерті,

- видачі документів для підтвердження родинних стосунків з померлим для підзахоронення.

Заяву на державну реєстрацію шлюбу можна подати через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану».

У разі неможливості подати заяву через вебпортал (у тому числі з накладенням кваліфікованих електронних підписів) з 08.04.2020 р. прийом громадян здійснюватиметься за попереднім записом по телефону відділу (03852) 4-22-74.

07.04.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу ДРАЦС

 

 

КАРАНТИН

Прийом громадян в Ізяславському районному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) ОБМЕЖЕНО

З метою недопущення поширення коронавірусу COVID-19 та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», якою з 12.03.2020 по 03.04.2020 встановлено карантин, прийом громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану обмежено на зазначений період.

Безпосередній прийом громадян здійснюватиметься виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі архівних документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, необхідних для підтвердження при підзахороненні, а також державної реєстрації шлюбу (на підставі заяв, поданих до 13.03.2020). Державна реєстрація розірвання шлюбу за взаємною згодою подружжя, яке не має дітей, призначена на вказаний період, проводитиметься на загальних підставах.

Наголошуємо, що відповідно до наказу Міністерства юстиції України №1187/5 від 09.07.2015 «Про запровадження пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет» громадянам надано можливість отримати консультацію або подати документи, необхідні для державної реєстрації актів цивільного стану, онлайн за допомогою веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Ізяславський районний відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) тел/факс. 4-22-74  Е-mail: vcs@iz.km.drsu.gov.ua

17.03.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області 

 

Громадські роботи – додатковий заробіток

 

Хмельницька обласна служба зайнятості продовжує спільну роботу з місцевими органами влади, роботодавцями, соціальними партнерами щодо надання додаткової соціальної підтримки безробітним шляхом організації громадських та інших робіт тимчасового характеру.

   До переліку найбільш розповсюджених громадських робіт входять:

Ø догляд за особами похилого віку та інвалідами;

Ø інформування населення щодо порядку отримання житлових субсидій, (робота діловода);

Ø роботи з благоустрою та озеленення територій;

Ø упорядкування закладів соціальної сфери;

Ø вантажно-розвантажувальні та інші підсобні роботи тощо.

Незважаючи на те, що громадські роботи мають тимчасовий характер, людина, яка бере участь в таких роботах отримує всі соціальні гарантії (оплачуються внески і податки, лікарняний, умови праці відповідають встановленим законодавчим нормам). Оплата праці здійснюється за фактично виконану роботу. В цей же час безробітним продовжує виплачуватися допомога по безробіттю, якщо, згідно закону, вона їм належить.

З початку 2020 року у громадських роботах взяли участь 161 безробітний, з яких 12 – успішно зарекомендували себе та були працевлаштовані на постійне місце роботи.

16.03.2020 р.

          Відділ інформаційної роботи

Хмельницького обласного центру зайнятості

 

 

За сприяння Хмельницької обласної служби зайнятості працевлаштовано 3 тис. громадян

 

З початку року понад 2 тис. роботодавців поінформували обласну службу зайнятості про потребу у працівниках, у базі даних налічувалось 7,6 тис. вакансій. Середній розмір оплати праці становив  5876,7 грн.

За словами директора Хмельницького обласного центру зайнятості Сергія Черешні завдяки активній співпраці з роботодавцями 36,1% вакансій було укомплектовано. Стійким попитом продовжують користуватися професії сфери торгівлі та послуг, переробної промисливості, транспорту, будівництва. Крім того, існує потреба в робітниках найпростіших професій — підсобні робітники, прибиральники, двірники, вантажники та інші.

Основні показники діяльності обласної служби зайнятості за січень-лютий:

- 3 тис. осіб працевлаштовано, в тому числі 1,4 тис. осіб зареєстрованих безробітних;

- 1,1 тис. – брали участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру;

- 1,3 тис. - проходили професійне навчання;

- видано 1 ваучер для підвищення конкурентоспроможності особам старше 45 років;

- 14 осіб отримали виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності.

Станом на 1 березня 2020 року кількість зареєстрованих безробітних становила 15,4  тис. осіб, в тому числі 407 військовослужбовців - учасників АТО (ООС), 39 осіб з числа внутрішньо переміщених. Актуальними були 2,8 тис. вакансій, на одну вакансію претендували 6 безробітних.

 11.03.2020 р.  

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

 

 

 

З підобліковими Ізяславського районного сектору проведено захід,

присвячений 5 річниці прийняття Закону України «Про Пробацію»

 

05 лютого начальником Ізяславського районного сектору філії Державної установи «Центр пробації» у Хмельницькій області Андрієм Булаєвським спільно з фахівцем із соціальної роботи І категорії районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Євгенії Ткачук  для клієнтів пробації проведено інформаційний захід, присвячений до 5 річниці прийняття Закону України «Про пробацію».

Андрій Олександрович розповів присутнім про те, що Закон України "Про пробацію" було прийнято Верховною Радою України 5 лютого 2015 року. Законом України пробація визначається як система наглядових та соціально-виховних заходів, що застосовуються за рішенням суду та відповідно до закону до засуджених, виконання певних видів кримінальних покарань, не пов’язаних з позбавленням волі. Завданням пробації є забезпечення безпеки суспільства шляхом виправлення засуджених, запобігання вчиненню ними повторних кримінальних правопорушень та забезпечення суду інформацією, що характеризує обвинувачених, з метою прийняття судом рішення про міру їхньої відповідальності.

Наостанок заходу начальник сектору пробації акцентував увагу присутніх на тому, що пробація представляє собою систему виконання покарань, не пов’язаних із позбавленням волі, орієнтовну не лише на контроль та нагляд за засудженими, а й надання консультаційної допомоги у напрямі зміни умов життєдіяльності правопорушників.

Метою проведеного заходу є підвищення рівня поінформованості підоблікових про переваги пробації та альтернативних видів покарання у напрямі забезпечення безпеки суспільства.

20.02.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного

сектору філії Державної установи «Центр пробації»

 

 

 

Актуальні вакансії Хмельниччини: від тракториста до кухара

 

База вакансій Хмельницької обласної служби зайнятості є загальнодоступною для усіх користувачів вебсайту. Щоденно, за поданою роботодавцями інформацією вносяться дані про вільні робочі місця (в т.ч. вимоги, завдання та обов’язки, заробітна плата).

 З початку року понад 2 тис. роботодавців поінформували Хмельницьку обласну службу зайнятості про потребу у 6,3 тис. працівниках в області.

Станом на 20 лютого 2020 року залишилось 2,1 тис. вакансій. До переліку найбільш актуальних увійшли:

1)     тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва – 177 вакансій (розмір середньої з/п 6570,45 грн.);

2)     швачка – 133 вакансій (розмір середньої з/п 5862,16 грн.);

3)     водій автотранспортних засобів – 126 вакансій (розмір середньої з/п 6341,63 грн.);

4)     продавець продовольчих товарів –  87 вакансій (розмір середньої з/п 4843,24 грн.);

5)     водій тролейбуса – 69 вакансій (розмір середньої з/п 8300 грн.);

6)     інспектор (пенітенціарна система) - 50 вакансій (розмір середньої з/п 7500 грн.);

7)     продавець непродовольчих товарів – 43 вакансії (розмір середньої з/п 4953,77 грн.);

8)     охоронник – 42 вакансії (розмір середньої з/п 5776,48 грн.);

9)     слюсар-ремонтник – 42 вакансії (розмір середньої з/п 6281,88 грн.);

10) кухар – 41 вакансія (розмір середньої з/п 5212,96 грн.).

Зазначимо, що в центpах зайнятості Хмельниччини не лише заpеєстpовані безpобітні, а й шукачі pоботи можуть безкоштовно отримати соціальні послуги. А для тих, хто хоче опанувати нові професії відповідно до потpеб pинку пpаці, ми пpопонуємо навчання, зокpема у центpах пpофесійно-технічної освіти деpжавної служби зайнятості.

    І пам’ятайте, що легальна трудова зайнятість — це основа соціальної захищеності працівника.

20.02.2020 р.

Відділ інформаційної роботи

Хмельницького обласного центру зайнятості

 

8 причин, чому варто звернутися до Хмельницької обласної служби зайнятості

 

Коли мова заходить про безробіття, першою інстанцією, куди звертається людина за допомогою є центр зайнятості. Фахівці служби зайнятості консультують та допомагають у виборі підходящої роботи, або й взагалі пропонують підвищити кваліфікацію чи перенавчитися на спеціальності, які мають більший попит на ринку праці.

Отже, наведемо 8 причин, чому безробітним варто звернутися до Хмельницької обласної служби зайнятості:

 Служба зайнятості має найбільшу базу актуальних вакансій;

 Кар’єрні радники допоможуть у підборі підходящої роботи;

 Ви можете отримувати допомогу по безробіттю;

 Можна перенавчитись на нову спеціальність;

 За сприяння служби зайнятості можна відкрити власну справу;

 Служба зайнятості надає ваучер на навчання;

 Можливість долучитись до громадських та тимчасових робіт;

 Безробітні мають змогу відвідувати різні тренінги, в тому числі профорієнтаційні.

Якщо Ви вперше звернулися до центру зайнятості не забудьте:

·        паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України у разі втрати паспорта;

·        облікову картку платників податків (ідентифікаційний код);

·        документ про освіту (диплом, свідоцтво, сертифікат і т.д.);

·        трудову книжку або цивільно-правовий договір;

·        військовий квиток або посвідчення учасника бойових дій.

 До відома: у січні 2020 року за сприяння служби зайнятості кількість працевлаштованих осіб становила 1,1 тис.

 17.02.2020 р.  

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

 

 

Порядок проставлення апостиля на офіційних документах,  що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, і надалі будуть використовуватися за кордоном

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2015 №890 “Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу з проставлення апостиля”, наказу Міністерства юстиції України “Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легалізації” від 11.11.2015 №2268/5 (із змінами) з 20 листопада 2015 року у всіх відділах державної реєстрації актів цивільного стану Хмельницької області запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, і надалі будуть використовуватися за кордоном.

Прийняття вказаних документів проводиться: відділом державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області - з понеділка по п'ятницю у години прийому згідно графіку роботи, відділами державної реєстрації актів цивільного стану області, - з вівторка по суботу у години прийому згідно графіку роботи.

За надання послуг з проставлення апостиля встановлена плата: для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства - 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн.); для юридичних осіб - 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн.). Від унесення плати звільняються інваліди 1-ої і 2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставляння апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

Проставлення апостиля здiйснюється за заявою будь-якої особи, яка подає вiдповiдний документ, шляхом її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Для проставлення апостиля заявник пред'являє документ, що посвiдчує його особу, та подає: оригiнал документа, на якому проставляється апостиль, або його копiю, засвiдчену в установленому порядку; документ про оплату послуги з проставлення апостиля. Документом, що підтверджує внесення плати, є квитанція, видана банком, платіжне доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) поштового відділення зв'язку. У разi коли заявник звiльнений вiд оплати послуг з проставлення апостиля, він пред'являє документ, що пiдтверджує право на звiльнення вiд сплати. Заява формується, реєструється і разом з електронними копiями документiв розмiщується в Електронному реєстрi апостилів за допомогою програмних засобiв його ведення.

Документи, поданi для проставлення апостиля, розглядаються Мiнiстерством юстицiї України у строк до 2 робочих днів. У разі необхідності отримання зразка підпису, відбитка печатки та/або штампа, а також здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності строк розгляду документів на проставлення апостиля може бути продовжено до 20 робочих днів.

За результатом розгляду заяви та поданих документiв посадова особа Мiнiстерства юстицiї України проставляє апостиль або вiдмовляє у його проставленнi, формуючи за допомогою програмних засобiв ведення Реєстру вiдповiдний електронний документ з накладенням власного електронного цифрового пiдпису та проставленням на документ електронного цифрового пiдпису (печатки) Мiнiстерства юстицiї України.     Вiдомостi про проставлення апостиля або про вiдмову у його проставленнi вносяться до Реєстру.

Посадова особа відділу державної реєстрації актів цивільного стану вiдповiдно до Правил вiзуалiзує на паперi апостиль, сформований за допомогою програмних засобiв ведення Реєстру у формi електронного документа, з обов'язковим проставленням у пункті 9 штампа апостиля печатки, або прикріпленням у цьому пункті марки апостиля встановленого зразка. Документи з апостилем або відмова в його проставленні, видаються заявнику або iншiй особi, зазначенiй заявником у заяві, на пiдставi вiдповiдної довiреностi, наданiй такiй особi заявником.

17.02.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області 

 

 

Інформація щодо результатів діяльності Шепетівської місцевої прокуратури з місцем дислокації у м.Ізяслав за 2019 рік

 

У 2019 році Шепетівською місцевою прокуратурою з дислокацією в м.Ізяслав вживалися заходи, спрямовані на реальне усунення порушень законів, поновлення прав громадян та інтересів держави, розкриття кримінальних правопорушень, забезпечення відшкодування завданих збитків, додержання конституційних прав громадян у кримінальному провадженні, посилення протидії корупції.

Завдяки проведеній роботі досягнуто позитивних результатів на основних напрямах діяльності.

Упродовж 2019 року в Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано 410 кримінальних правопорушень (у 2018 році - 462).

Загалом обліковано 282 кримінальних правопорушення, що на 3,8% менше, ніж за аналогічний період минулого року (293). З них 89 (або 31,6%) складають тяжкі (84, або 29,8%) та особливо тяжкі (5, або 1,8%) злочини.

Кількість облікованих тяжких злочинів в порівнянні з минулим роком зменшилась з 87 до 84. Разом з тим, показник питомої ваги тяжких злочинів перевищує середньообласний - 29,8% проти 26,6%. Зменшилася на 10,9% (з 128 до 114) кількість злочинів середньої тяжкості.

Однак, на 8,2 % (з 73 до 79) зросло число облікованих кримінальних правопорушень невеликої тяжкості.

Рівень злочинності в районі на 10 тис. населення становить 66,6 (за аналогічний період минулого року - 68), що на 19% нижче від середньо-обласного показника (79,2).

Значно зменшилася кількість злочинів проти власності, а саме: на 22,5% (з 173 до 134), на 63,6% (з 11 до 4) кількість злочинів проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод громадян.

На 2,2% (з 45 до 46) зросла кількість облікованих злочинів проти життя і здоров’я громадян, у тому числі з 2 до 3 за фактами смерті та безвісного зникнення, у 2,2 рази зросла кількість грабежів з 5 до 11, обліковано 3 злочини у сфері безпеки виробництва (у 2018 - 0), у 2,4 рази (з 4 до 11) кількість злочинів у сфері безпеки руху та експлуатації транспорту.

Також, обліковано 2 факти спричинення тяжких тілесних ушкоджень, що потягли смерть (у 2018 - 0).

Значно зросла кількість виявлених службових злочинів - у 2,8 разів (з 16 до 44).

Вдвічі зменшилася кількість облікованих розбійних нападів (з 4 до 2). На 30,6% зменшилася кількість крадіжок (з 144 до 100), шахрайств на 10% (з 10 до 9).

Посилено роботу правоохоронних органів із виявлення злочинів у сфері незаконного обігу наркотичних засобів, таких злочинів виявлено на 9,1% більше (з 11 до 12, у т.ч. за фактами збуту з 3 до 5).

На 55,6% (з 9 до 4) зменшилася кількість виявлених злочинів проти довкілля.

Обліковано 2 випадки ДТП із смертельними наслідками (у 2018 - 0).

Вищий, ніж загалом по області відсоток розкриття правопорушень, як у тих, де особам повідомлено про підозру (54,7% проти 51,1%), так і за остаточними результатами досудового розслідування (54,3% проти 49,9%).

Так, зросла кількість кримінальних правопорушень, у яких особам повідомлено про підозру - 154 (у 2018 - 141) та розслідуваних (направлених до суду) кримінальних правопорушень - 153 (у 2018 році 145).

На попередньому рівні залишається кількість злочинів, вчинених неповнолітніми - 3 (у 2018 - 3), вчинених особами, які раніше вчиняли злочини - 66 (у 2018 - 66).

На 80% зросла кількість кримінальних правопорушень, вчинених групою осіб (з 5 до 9) та вчинених у стані алкогольного сп’яніння на 800% (з 1 до 8).

Упродовж 2019 року працівниками Шепетівської місцевої прокуратури за місцем дислокації в м. Ізяслав здійснювалося процесуальне керівництво у 975 кримінальних провадженнях, з яких на даний час розслідується 497.

Процесуальними керівниками надано 108 письмових вказівок, скасовано 29 незаконних постанов про закриття кримінальних проваджень, прийнято участь в розгляді 16 скарг на дії органів досудового розслідування та прокуратури, у 146 кримінальних провадженнях особам вперше повідомлено про підозру, до суду скеровано 124 обвинувальних актів.

Також процесуальними прокурорами забезпечено підтримання державного обвинувачення у 103 кримінальних провадженнях, у 122 випадках прийнято участь в розгляді питань, пов’язаних з виконанням вироків, та у 5 - в розгляді питань, пов’язаних із застосуванням амністії.

Здійснюючи нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян внесено 43 документи прокурорського реагування, за результатами розгляду яких, до відповідальності притягнуто 43 посадові особи.

За виявленими фактами незаконної безоплатної приватизації земельних ділянок до Ізяславського районного суду Хмельницької області подано 39 позовних заяв про визнання наказів Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області недійсними та витребування на користь держави земельних ділянок. Загальна площа земельних ділянок, які підлягають поверненню на користь держави складає 76 га, вартість землі перевищує 2,3 млн. гривень.

У повному обсязі виконано 2 рішення Господарського суду Хмельницької області - з фермерського господарства стягнуто на користь Ізяславської міської ради 247 тисяч гривень заборгованості з орендної плати за користування нежитловими приміщеннями.

До місцевої прокуратури за місцем дислокації в м. Ізяслав надійшло 219 звернень, 100 з яких вирішено, 111 - направлено до інших відомств для вирішення, 3 - повернуто заявникам, 2 - виключено з обліку.

Місцевою прокуратурою за місцем дислокації в м. Ізяслав підготовлено 42 виступи у засобах масової інформації, надано 2 інформації в органи влади.

31.01.2020 р.

За матеріалами Шепетівської місцевої прокуратури

 

 

 

Неформальне професійне навчання – шлях до кар’єрного росту

 

Одним із активних напрямів роботи Хмельницької обласної служби зайнятості є професійне навчання безробітних за професіями і спеціальностями, що користуються попитом на ринку праці. Та бувають випадки, коли пошукач роботи має професійні навички, але не має документа про відповідну освіту. У такому разі служба зайнятості пропонує скористатися послугою – неформальне професійне навчання.

«Неформальне професійне навчання – це коли людина має досвід роботи, професійні навики за певною професією, але немає документа державного зразка про присвоєння кваліфікації. Вона може його отримати шляхом підтвердження результатів неформального навчання», - зазначає директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня.

Згідно законодавства України затверджено 6 робітничих професій, за якими здійснюється підтвердження результатів неформального навчання: кухар, зварник, охоронник, електрозварник ручного зварювання, продавець непродовольчих товарів, слюсар-ремонтник. Але на даний час розроблено документацію для здійснення підтвердження кваліфікації лише за 1 професією «кухар». Отримати свідоцтво, або сертифікат про освіту можна:

- у державному  навчальному  закладі  «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»;

- у Рівненському   центрі   професійно-технічної   освіти   державної   служби зайнятості;

- у Вищому професійному училищі № 33 м.Києва.

Зазначимо, що неформальне професійне навчання працівників здійснюється за власні кошти, або кошти роботодавця.

Якщо ви маєте досвід роботи та бажаєте отримати документ державного зразка, підтвердивши кваліфікацію «кухаря», звертайтеся  за детальною інформацією до Хмельницького обласного центру зайнятості у відділ організації профнавчання за телефоном: (0382) 72-06-68.

 30.01.2020 р.

Відділ інформаційної роботи

Хмельницького обласного центру зайнятості

Зростання безробіття чи сезонні коливання: ситуацію коментує служба зайнятості

 

Ситуація на ринку праці характеризується позитивною динамікою. Зокрема, за останніми оприлюдненими даними Державної служби статистики України, кількість зайнятого населення у віці 15-70 років за 9 місяців 2019 року, у порівнянні відповідним періодом 2018 року, зросла на 219 тис. осіб та становила 16,6 млн осіб. Рівень зайнятості зріс з 57,2% до 58,3%.

Кількість безробітного населення (за методологією МОП) віці 15-70 років за 9 місяців 2019 року, у порівнянні з відповідним періодом 2018 року, скоротилася на 88 тис. осіб та становила 1,5 млн осіб. Рівень безробіття (за методологією МОП) знизився з 8,6% до 8,1% робочої сили.

Поліпшенню ситуації на ринку праці сприяла діяльність державної служби зайнятості.

Так, у 2019 році кількість роботодавців, які співпрацювали  з центрами зайнятості, збільшилася на 4 тис. та становила 206 тисяч. Клієнтами служби є представники як малого, так і великого бізнесу, які представляють різні галузі економіки. Кількість вакансій у базі даних державної служби зайнятості, у порівнянні з 2018 роком, збільшилася на 39 тис. та становила 1,2 млн одиниць.

Безпосередньо в центрах зайнятості послуги державної служби зайнятості в 2019 році отримали 2,1 млн громадян, які шукали роботу, з них 1 млн мали статус безробітного.

У 2019 році кількість унікальних користувачів сайту державної служби зайнятості (www.dcz.gov.ua) становила 1,9 млн осіб. На початок 2020 року створено 197 тис. електронних кабінетів роботодавців та 248 тис. електронних кабінетів шукачів роботи.

Кількість осіб, працевлаштованих за сприяння державної служби зайнятості, становила 826 тис. осіб. Більше половини з них були працевлаштовані протягом семи днів з дати звернення до служби зайнятості. Зокрема, на нові робочі місця з компенсацією роботодавцю витрат в розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  працевлаштовано 11,4 тис. осіб, отримали одноразову виплату допомоги по безробіттю та започаткували власну справу 2,4 тис. осіб. До громадських та інших робіт тимчасового характеру залучено 200 тис. осіб.

У 2019 року за сприяння державної служби зайнятості 139 тис. безробітних проходили професійне навчання. Зокрема, кількість безробітних, які навчалися у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, зросла на 14% та становила 54 тис. осіб. Після закінчення професійного навчання 96% безробітних працевлаштовано.

Станом на 1 січня 2020 року  кількість безробітних, зареєстрованих в державній службі зайнятості, становила 338 тис. осіб та, у порівнянні з відповідною датою 2019 року, зменшилася на 4 тис. осіб.

При цьому, звертаємо увагу, що інформація, поширена у ЗМІ щодо різкого зростання обсягів безробіття у грудні 2019 року, є некоректною, оскільки ринку праці притаманні сезонні коливання. Щорічно влітку потреба роботодавців на працівників, у порівнянні з зимовим періодом, суттєво зростає (у  сільському господарстві, переробній промисловості, транспорті, готельному та ресторанному бізнесі тощо) та, відповідно, скорочується кількість безробітних. Тому порівняння коректно проводити до показників відповідного періоду минулого року.

Детальна інформація  щодо ситуації на ринку праці та діяльності державної служби зайнятості розміщена на офіційному вебсайті державної служби зайнятості у рубриці «Аналітична та статистична інформація» (https://www.dcz.gov.ua/analitics/67).

Крім того, звертаємо увагу на методологічні особливості, які необхідно враховувати при використані даних щодо зареєстрованого ринку праці та безробіття за методологією Міжнародної організації праці (https://www.dcz.gov.ua/sites/default/files/infofiles/porivnyannya_bezrobitnyh.pdf).

27.01.2020 р. 

Відділ інформаційної роботи

Хмельницького обласного центру зайнятості

 

Новий сервіс служби зайнятості – інститут консультанта роботодавця

 

Минулого року у Державній службі зайнятості запровадили новий підхід в обслуговуванні роботодавців – інститут консультанта роботодавця. Основна мета якого - розширення підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.

«Консультант роботодавця – це спеціаліст центру зайнятості, який надає кожному роботодавцю комплекс індивідуальних послуг. Насамперед, це оперативний підбір працівників,  залежно  від специфіки та галузі діяльності підприємства, професійне навчання в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості або ж безпосередньо на виробництві в роботодавця», - повідомляє директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня.

Основні завдання консультанта роботодавця:

· надання адресних та ефективних послуг з використанням зручних електронних сервісів;

· дієве вирішення кадрових проблем роботодавців та скорочення термінів укомплектування вакансій;

· оперативне налагодження співпраці з новоствореними підприємствами;

· удосконалення системи професійного навчання безробітних для їх результативного працевлаштування;

· підвищення зацікавленості громадян у легальному працевлаштуванні в Україні.

На сьогодні у Хмельницькій обласній службі зайнятості працює 84 консультантів роботодавців, які щоденно надають послуги майже 200 роботодавцям. З початку року у базі даних обласної служби зайнятості налічується більше 3 тис. вакансій.

23.01.2020 р.  

Відділ інформаційної роботи

Хмельницького обласного центру зайнятості

 

Робота Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану  Центрально-Західного міжрегіонального  управління Міністерства юстиції  (м. Хмельницький) протягом 2019 року

 

Протягом  2019 року робота Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області  спрямовувалась на реалізацію повноваження Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, зокрема про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть зміну імені, розгляд заяв громадян, забезпечення збереження архівного фонду, введення до Державного реєстру архівних актових записів.

Так в 2019 році зареєстровано по району:

- народжень – 243, по відділу 217 з них 172 свідоцтв про народження було видано в пологовому будинку Ізяславської ЦРЛ (79,3 %),

- взято 164 заяви на реєстрацію місця проживання новонароджених дітей (75,5%)

- смертей – 761,

- шлюбів – 173, в тому числі - 1 шлюб громадян України з іноземними громадянами.

- розірвань шлюбу – 32,

- зміна імені – 20.

Повторно видано свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану — 431.

Протягом 2019 року відділом було розглянутих 113 справи про внесення змін в актові записи цивільного стану, зокрема, складено 8 висновків про відмову.

За державну реєстрацію актів цивільного стану відділом у 2019 році було стягнуто державного мита на суму 1056,39 грн.

В 2019 році проставлено в актових записах про шлюб 136 відміток про розірвання шлюбу на підставі рішень судів, постановлених після набрання чинності Законом України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану”.

Протягом  2019 року для проставлення апостиля на офіційних документах,  що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, і надалі будуть використовуватися за кордоном  до відділу було подано 25 документів.

Якими ж імена надавали своїм дітям наші земляки? Найпопулярнішими  іменами, зареєстрованими Ізяславським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану протягом  2019 року були:

чоловічі імена: Тимофій, Дмитро, Андрій, Давид, Артур, Даниїл.

жіночі імена:   Вікторія, Анна, Дарина, Мілана.

Дивні та нетрадиційні імена: хлопчики - Нікіта, Мухаммад-Даніель,

дівчатка - Мішель, Іуліанія.  

20.01.2020 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану 

Центрально-Західного міжрегіонального  управління Міністерства юстиції 

 

Професійне навчання безробітних

 

На сьогодні роботодавцям потрібні професіонали та спеціалісти широкого профілю з вмінням швидко перенавчатися, освоювати суміжні професії. Саме таких фахівців готують центри професійно-технічної освіти (ЦПТО) державної служби зайнятості.

Перевагами цих навчальних закладів є стислі і водночас змістовні терміни навчання, навчальні програми максимально наближені до вимог роботодавців, використання новітніх технологій навчання, можливість навчатися за індивідуальною формою, комфортна атмосфера навчання для людей різного віку. Сучасна матеріально-технічна база навчальних закладів забезпечує отримання безробітними знань та формування навичок, що відповідають вимогам роботодавців.

Центри професійної освіти державної служби зайнятості сьогодні  функціонують в Дніпропетровській, Донецькій, Івано-Франківській, Луганській, Львівській, Одеській, Рівненській, Сумській, Харківській, Полтавській та Херсонській областях. На їх базі здійснюється підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації безробітних та інших категорій дорослого населення за 90 робітничими професіями. Підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення організовується більш як за 250 напрямами.

У 2019 році за направленнями філій та базових центрів зайнятості Хмельницької області 2181 особа проходила навчання в Рівненському, Івано-Франківському та Одеському центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Професійне навчання здійснювалось за 6 професіями (бармен, верстатник деревообробних верстатів, кухар, педикюрник, перукар, тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва) та 24 напрямами. Усі слухачі проходили професійне навчання під конкретні робочі місця.

З метою задоволення поточних та перспективних потреб роботодавців у кваліфікованих кадрах та збільшенню рівня охоплення безробітних професійною підготовкою та перепідготовкою, на базі центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості проводиться професійне навчання безробітних, зокрема:

- осіб, які вперше шукають роботу і не мають професійної освіти,

- осіб які займали місця, що не потребують спеціальної підготовки,

- осіб з обмеженими фізичними можливостями,

- осіб, які більше 6 місяців перебувають на обліку,

- демобілізованих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції,

- внутрішньо переміщених осіб.

Перелік документів, які повинні подаватися безробітним у навчальний заклад (в день заїзду на навчання): паспорт, документ про освіту, трудова книжка, направлення на навчання, табель відвідування занять, медична довідка (при потребі - санітарна книжка).

За більш детальною інформацією щодо графіку комплектування груп для професійного навчання зареєстрованих безробітних у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості у січні 2020 року можна переглянути за посиланням https://khm.dcz.gov.ua/publikaciya/oriyentovnyy-grafik-profesiynogo-navchannya-bezrobitnyh-na-sichen-2020-roku

17.01.2020 р.

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

 

Підсумки 2019 року: ринок праці Хмельниччини

 

У 2019 році послугами Хмельницької обласної служби зайнятості скористалися 36,4 тис. безробітних громадян, з них 1,1 тис. демобілізованих військовослужбовців - учасників АТО/ООС, які набули статус безробітного.  В базі даних обласної служби зайнятості налічувалось 33,6 тис. вакансій, про потребу у кваліфікованих працівниках в області поінформували 6,7 тис. роботодавців. Середній розмір оплати праці становив  5336,6 грн.

«Служба зайнятості змінюється, вдосконалюється та постійно розширює спектр своїх послуг. Так, у 2019 році успішно був впроваджений новий підхід в обслуговуванні клієнтів – інститут кар’єрного радника та консультант роботодавця. Кількість осіб, які працевлаштовані за сприяння кар’єрних радників становила  22,4 тис., в тому числі 12,4 тис. зареєстрованих безробітних», - зазначає директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня. Завдяки співпраці між роботодавцями та обласною службою зайнятості 62,6% вакансій було укомплектовано.

З метою забезпечення професійно-кваліфікаційного рівня шукачів роботи вимогам роботодавців, за направленням центрів зайнятості 4,5 тис. осіб проходили професійне навчання. Ваучер для підвищення конкурентоспроможності отримали 7 громадян старше 45 років. Крім того, 4,6 тис. осіб було залучено до громадських та інших робіт тимчасового характеру.

Станом на 1 січня 2020 року кількість зареєстрованих безробітних становила 13,0  тис. осіб, в тому числі 416 військовослужбовців - учасників АТО (ООС), 34 особи з числа внутрішньо переміщених; актуальними були 1,3 тис. вакансій, на одну вакансію претендували 10 безробітних.

14.01.2020 р. 

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

 

Служба зайнятості запускає сучасний освітній портал

 

У державній службі зайнятості стартував новий проєкт для успішного працевлаштування українців – Освітній портал державної служби зайнятості (http://skills.dcz.gov.ua/).  

«Новий сервіс допоможе безробітним розвивати власні навички, необхідні для вдалого працевлаштування, отримати нові компетенції та пройти професійне навчання», - коментує директор Державного центру зайнятості Ольга Макогон.

Новий сервіс дозволить:

· розвивати особисті компетенції, затребувані на ринку праці;

· отримати актуальну інформацію щодо пошуку роботи та підбору персоналу;

· навчитися складати резюме сучасного формату;

· підготуватися до співбесіди з роботодавцем;

· обрати освітні курси та вебінари для безробітних, зокрема ті, які проводяться центрами професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

«Портал допоможе реалізувати найважливіше для служби завдання - знайти достойну роботу кожному українцеві та кваліфікований персонал кожному роботодавцеві», - підкреслила О. Макогон.

На сайті будуть впроваджуватися нові освітні програми, розроблені спільно з роботодавцями, проводитимуться вебінари та дистанційне навчання. Більшість матеріалів буде розміщуватися у відеоформаті.

Завдяки новому сервісу зможуть також підвищувати свою кваліфікацію і працівники державної служби зайнятості. Це буде найбільша база можливостей.

 

Довідково.

Освітній портал ДСЗ розроблено на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Указу Президента України №837/2019.

09.01.2020 р. 

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

 

 

Система БПД запустила оновлений вебсайт

 

Система надання безоплатної правової допомоги запустила тестову версію нового офіційного сайту зі зручним функціоналом та корисним контентом для усіх категорій користувачів. Оновлений сайт працює за адресою: http://legalaid.gov.ua.

«При створенні нового сайту ми ставили собі мету – зробити інтуїтивно зрозумілий портал, який буде об’єднувати сервіси для наших клієнтів, партнерів, а також доступно розповідати про систему БПД, права українців та доступні механізми їх захисту», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

У новому сайті найбільш важливим є те, що він максимально зручний для користувачів. В одному місці зібрана інформація, яка раніше знаходилась на 24 різних сайтах – сайті Координаційного центру та всіх регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Вся інформація розміщена більш зручним та зрозумілим способом, тепер користувач набагато швидше знайде те, що йому потрібно.

Максимально спрощено інформаційну структуру сайту, користувацький інтерфейс та систему навігації в цілому. Для якісної комунікації з усіма аудиторіями відвідувачів сайту є окремі рубрики «Клієнтам», «Адвокатам», «Пресцентр», «Публікації та ресурси», «Публічна інформація» та «Про систему БПД».

«Ми працювали над тим, щоб великі масиви інформації були легко доступні для користувачів сайту, відповідно до їх категорій та потреб», – зазначив керівник компанії-розробника Pluton Digital Віктор Плут.

Люди, які потребують правову допомогу, в одному розділі можуть знайти всю інформацію по всім можливим типам запитів. Наприклад, внутрішньо переміщені особи мають можливість в одному місці дізнатися, яку допомогу вони можуть отримати, що для цього потрібно, прочитати новини, що стосуються саме цієї категорії громадян, отримати іншу корисну інформацію.

Оновлений сайт дає можливість зателефонувати за безкоштовним номером 0 800 213 103, перейти на довідково-інформаційну платформу правових консультацій WikiLegalAid. Із новацій – можна через форму зворотного зв’язку надіслати питання чи повідомлення загального характеру, повідомити про затримання.

Новий сайт адаптовано для роботи на всіх сучасних пристроях: від стаціонарних комп’ютерів до мобільних телефонів.

Робота над наповненням сайту ще триває. Усі пропозиції щодо удосконалення сайту надсилайте на адресу tetiana.zbykivska@legalaid.gov.ua. Але головне – він уже є і з сьогоднішнього дня існує у вебпросторі.

03.01.2020 р.

За матеріалами Координаційного центру з надання правової допомоги https://legalaid.gov.ua/

 

 

     

Види послуг, які надає роботодавцям Хмельницька обласна служба зайнятості

 

1. Інформування про стан, основні тенденції та процеси на локальному ринку праці.

2. Інформування роботодавців відповідно до профілю підприємств про професійно-кваліфікаційний склад осіб, які зареєстровані в центрі зайнятості (далі ЦЗ), в тому числі про осіб, які шукають роботу і мають унікальні (рідкісні) професії, спеціальності або особисті якості.

3. Вивчення потреб роботодавця та надання допомоги щодо укомплектування підприємств персоналом.

4. Здійснення на замовлення роботодавця підбору необхідних працівників із використанням психодіагностичних методик: проведення тестування, оцінка та інтерпретація результатів.

5. Задоволення потреб роботодавців у тимчасових працівниках для виконання громадських та інших робіт тимчасового характеру.

6. Допомога в оперативному підборі необхідних кадрів шляхом представлення вакансій для потенційних працівників в ході проведення ярмарок вакансій.

7. Організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації безробітних з урахуванням поточної та перспективної потреби роботодавців у навчальних закладах, так і безпосередньо на виробництві.

8. Стимулювання діяльності роботодавців, спрямованої на створення нових робочих місць шляхом щомісячної компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

9. Надання роботодавцям компенсації витрат на оплату праці працевлаштованих осіб з числа внутрішньо переміщених осіб та компенсації витрат роботодавця, який працевлаштовує зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб, на перепідготовку та підвищення кваліфікації.

10. Надання комплексу спеціальних послуг у розв’язанні проблеми роботи із трудовим колективом в ситуації запланованого вивільнення працівників.

11. Допомога у підготовці текстів оголошень про вільні робочі місця (вакансії) для їх розміщення у ЄІАС, засобах масової інформації і пошук кадрів.

12. Сприяння у проведенні роботодавцями співбесід із кандидатами на робочі місця та організація зустрічей з шукачами роботи, у тому числі у центрах зайнятості.

13. Проведення семінарів для роботодавців, у тому числі з питань працевлаштування інвалідів.

14. Надання консультацій особам з питань організації та провадження підприємницької діяльності.

15. Надання консультацій щодо виконання певних норм законодавства про працю і зайнятість, державне соціальне страхування на випадок безробіття, у тому числі з питань вивільнення працівників, працевлаштування громадян, які не здатні конкурувати на ринку праці, з питань використання праці іноземців тощо.

Послуги надаються державною службою зайнятості безкоштовно. Тому звертайтеся в найближчий центр зайнятості і кваліфіковані фахівці Хмельницької обласної служби зайнятості нададуть вам весь спектр послуг.

03.01.2020 р.

Відділ інформаційної роботи Хмельницький обласний центр зайнятості

 

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО

Цифрова трансформація

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Протидія домашньому насильству

 

Соціальний захист

 

Реєстр колективних договорів


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

 Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

Містобудування та архітектура

Підприємництво

Транспорт

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2020 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор організаційної та інформаційної діяльності, цифрового розвитку та захисту персональних даних апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/