на головну

                     
                       
                     
                     
                             
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ПРАВОВА      ДОПОМОГА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!
 

Ізяславський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє, що для Вашої зручності та уникнення черг Ви можете записатися через Інтернет на прийом до нашого відділу ДРАЦС.

На порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану. Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” - це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет.
З використанням даного веб-порталу Ви можете подати до відділу наступні заяви:

- про державну реєстрацію шлюбу,

- про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду, -

- про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,

- про зміну імені,

- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану,

- про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
         Також з використанням функціональних можливостей веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті Ви зможете: зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми, заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану, надіслати скан – копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану, обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану, здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану, отримати он – лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь – якого питання, що належить до його компетенції.

Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів, з дня подачі заяви.

Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.

Вхід на Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua.

13.03.2019 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділу

 державної реєстрації актів цивільного стану

 

 

 

Зупинимо булінг разом

20.02.2019 р.

За матеріалами відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Увага! Зміни в процедурі проведення ОТК

 

Формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану, буде оновлено. З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті зі самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації. Відповідно до пункту 30.2 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Нововведення зменшить ризик фальсифікації протоколів ОТК. Також, контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування.

Зміни в порядку проведення ОТК затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46, що було опубліковано 7 лютого 2019 р. та яка набуває чинності через три місяці з моменту публікації. Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набрання чинності ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення строку його дії.

Дізнатися про інші зміни, затверджені ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, можна за посиланням. На сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитися з мапою суб’єктів обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (ОТК), переглянути основну інформацію про них та обрати найближчий за місцем розташування. Нагадаємо, що з травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була запроваджено фотофіксацію під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.

ОТК підлягають певні категорії транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі та пройшли державну реєстрацію. Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів здійснюють суб’єкти проведення ОТК, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

14.02.2019 р.

За матеріалами офіційного веб-сайту Регіонального

сервісного центру МВС в Хмельницькій області

 

УРЯД УНЕМОЖЛИВИВ НЕПРАВОМІРНІ НАРАХУВАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ГАЗУ ДЛЯ ДОМОГОСПОДАРСТВ БЕЗ ЛІЧИЛЬНИКІВ

 

Кабінет Міністрів України 30 січня 2019 року прийняв Постанову, яка унеможливлює незаконні дії постачальників природного газу виставляти населенню, яке не має лічильників газу, завищені платіжки.

Уряд встановив, що з 9 серпня 2018 року в Україні діють такі норми споживання газу без лічильників:

· Газова плита за наявності центрального гарячого водопостачання (ЦГВП): 3,29 кубів газу на одну особу в місяць

· Газова плита без ЦГВП: 5,39 кубів газу на одну особу в місяць

· Газова плита та водонагрівач: 10,49 кубів газу на одну особу в місяць

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду наголосив, що за завищеними нормами платити не потрібно.

«На превеликий жаль, в газовому середовищі всі думають, що потрібно наживатися на людях. Уряд проти цього і буде робити все для того, щоб захистити людей. Люди мають платити справедливу ціну, а не завищену», - сказав В.Гройсман.

Також Уряд зобов’язав НАК «Нафтогаз України» зайнятися питанням обліку газу, щоб в кожній український хаті був лічильник.

«Газовики один на одного списують обсяги газу. Щоб ніхто нічого не крав, потрібен облік. Це завдання того, хто постачає і виробляє газ. Тому в кожному домогосподарстві за рахунок Нафтогазу має бути встановлений газовий лічильник. Кошти на це мають бути закладені у фінансовому плані Нафтогазу на 2019 рік», - підкреслив Прем’єр і доручив Міністерству енергетики та вугільної промисловості України вести жорсткий контроль виконання рішення Уряду НАК «Нафтогаз України».

З 1 листопада 2018 року ціна на газ для населення складає 8,550 грн. за куб. метр.

31.01.2019 р.

За матеріалами Кабінету Міністрів України

 

 

 

 

Попередити нещасні випадки на виробництві!

 

Шепетівським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області проведено аналіз стану виробничого травматизму за 2018 рік. Так, у 2018 році надійшло 10 повідомлень про нещасні випадки на виробництві в т. ч. 2 випадки смерті на підприємстві та 1 нещасний випадок із смертельним наслідком, за результатами розслідування яких по 7 випадках складено акт форми Н-1. Як показує аналіз виробничого травматизму, основними причинами нещасних випадків є незадовільні фізичні дані або стан здоров’я, особиста необережність потерпілого, відсутність, або неякісне проведення медогляду, порушення правил безпеки руху, травмування внаслідок протиправних дій інших осіб.

З метою запобігання нещасним випадкам на виробництві, Шепетівське відділення Фонду звертає увагу роботодавців на створення належних умов праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпеченні додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Згідно ст.13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Проте більшість нещасних випадків на виробництві стаються саме з вини працівника. Відповідно ст.14 Закону України «Про охорону праці» працівник зобов'язаний: дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства; знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту; проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Працівник несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

24.01.2019 р.

За матеріалами Шепетівського відділення управління

виконавчої дирекції Фонду соціального

страхування України в Хмельницькій області

 

 

Ізяславський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану запровадив відносно нову послугу для громадян району та міста – проводити  ювілейну церемонію одруження, та пригадати ті почуття, які переповнювали закоханих у день весілля. Послугою можуть скористатись як сімейні пари, так і їх рідні чи друзі. Під час церемонії сімейним парам вручатимуть свідоцтво про шлюб з позначкою «Повторно».

Щоб узгодити дату та час проведення  реєстрації річниці шлюбу, варто звернутися до Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану за адресою: м. Ізяслав, вул. Миколи Микитюка, 16А або за телефоном 4-22-74.

18.01.2019 р.

За матеріалами Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів

цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області 

 

 

Робота Ізяславського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області протягом 2018 року

 

Протягом  2018 року робота Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області  спрямовувалась на реалізацію повноваження Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, зокрема про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть зміну імені, розгляд заяв громадян, забезпечення збереження архівного фонду, введення до Державного реєстру архівних актових записів.

Так, в 2018 році зареєстровано по району:

- народжень – 296, з них 196 свідоцтв про народження було видано в пологовому будинку Ізяславської центральної районної лікарні,

- смертей – 805,

- шлюбів – 178, в тому числі - 1 шлюб громадян України з іноземними громадянами.

- розірвань шлюбу – 41,

- зміна імені – 20.

Повторно видано свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану — 596.

Протягом 2018 року відділом було розглянутих 132 справи про внесення змін в актові записи цивільного стану, зокрема, складено 8 висновків про відмову.

За державну реєстрацію актів цивільного стану відділом у 2018 році було стягнуто державного мита на суму 1254,6 грн.

В 2018 році проставлено в актових записах про шлюб 118 відміток про розірвання шлюбу на підставі рішень судів, постановлених після набрання чинності Законом України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану”.

Протягом 2018 року для проставлення апостиля на офіційних документах,  що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, і надалі будуть використовуватися за кордоном, до відділу було подано 38 документів.

Якими ж імена надавали своїм дітям наші земляки? Найпопулярнішими  іменами, зареєстрованими Ізяславським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області протягом  2018 року були:

чоловічі імена: Михайло, Дмитро, Артем, Олександр, Богдан.

жіночі імена:  Поліна, Злата, Софія, Єва, Вікторія.

Дивні та нетрадиційні імена: Дамир, Платон, Ельдар, Квітослава, Аделіна, Тереза, Богуслава.

16.01.2019 р.     

За матеріалами Ізяславського районного відділ державної реєстрації актів

цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області 

 

 

До уваги страхувальників!

За I квартал 2019 року страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України, будуть подавати звіт до Фонду за новою формою

 

Правлінням Фонду соціального страхування України (далі-Фонд) прийнята постанова від 12.12.2018 № 28 «Про деякі питання обліку заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України» (далі-постанова №28), якою встановлено форму Звіту по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України.

При цьому визнано такими, що втратили чинність, постанову правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 30.11.2010 №31 «Про порядок стягнення та обліку заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 17.12.2010 за №1286/18581 (далі-постанова №31), та постанову правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 №4 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 24.03.2011 за №392/19130 (далі-постанова №4). Постанова № 28 набуває чинності з 01 січня 2019 року.

Таким чином, в останнє, за підсумками 2018 року, страхувальники подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду:

- до 21 січня 2019 року Звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (форма Ф4-ФСС з ТВП) відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою №4;

- до 25 січня 2019 року Звіт щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відповідно до постанови №31.

Починаючи зі звіту за I квартал 2019 року, страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов’язкове державне  соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов’язкове державне  соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, щокварталу до 10 квітня, 10 липня, 10 жовтня, 15 січня подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України (далі-Звіт) до повного погашення заборгованості за формою, наведеною у додатку до постанови №28.

Тобто звіт за I квартал 2019 року подається страхувальниками до 10 квітня 2019 року за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду.

У разі зміни місцезнаходження або місця проживання, що пов’язане зі зміною адміністративно-територіальної одиниці у звітному періоді, звітність за цей звітний період (з першого до останнього календарного числа звітного періоду) страхувальник подає до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду, що відповідає новому місцезнаходженню (місцю проживання).

При цьому зазначаємо, що у разі погашення страхувальником заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду до кінця звітного періоду, звітність до Фонду не подається.

Додаткову інформацію можна отримати у Шепетівському відділенні Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області за номерами телефонів: 4-08-91 та 4-08-92.

03.01.2019 р.

За матеріалами Шепетівського відділення Управління

виконавчої дирекції фонду у Хмельницькій області

 

 

 

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО

Е-послуги

Відкриті дані

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 Містобудування та архітектура

Підприємництво

Транспорт

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2019 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/