на головну

                     
                       
                     
                     
                             
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 

 

 

Роздрібні ціни на природний газ,

що використовується для потреб населення

Тарифи на електроенергію, що відпускається населенню

Державна підтримка термомодернізації житлових будівель в Україні:

умови та перспективи впровадження енергоефективних заходів

Звіт про стан реалізації регіональної програми підвищення енергоефективності в Ізяславському районі  станом на 01.01.2018 року

 

 

 

 

НОВИНИ

 

 

 

 

 

Близько 2 млрд євро  інвестовано в енергоефективність та «чисту» енергетику України за останні 4 роки

 

У Будинку Уряду під час публічного звіту Голова Держенергоефективності Сергій Савчук представив журналістам впроваджені ініціативи, які позитивно вплинули на економію енергоресурсів громадян, розвиток «зеленої» енергетики та активізацію інвестицій.

«Так, за останні 4 роки біля 2 млрд євро інвестовано в українські проекти з енергоефективності та «чистої» енергетики. З них майже половина, а саме - 800 млн євро - залучено саме у 2018 році. Це результат ефективних впроваджених за участю Держенергоефективності законодавчих змін у відновлюваній енергетиці, розвитку енергосервісу, запуску «теплих кредитів» тощо», - наголосив С.Савчук.

Найбільше інвестицій у вітчизняну економіку та розвиток місцевого бізнесу додала відновлювана енергетика:

- біля 500 млн євро - у встановлення більше 2100 МВт нових потужностей, що генерують тепло «не з газу»;

- понад 1,2 млрд євро - у 1300 МВт потужностей відновлюваної електроенергетики.

Крім цього, останні 4 роки, у т.ч. продуктивний 2018 рік, відзначилися суттєвими здобутками:

- 6 млрд м3 газу у рік зменшено у 2018 р. у порівнянні з 2014 р. такими категоріями, як населення, бюджетна сфера та теплокомуненерго. Це означає, що близько 1,2 млрд євро у рік заощаджено на закупівлі імпортного газу;

- більше півмільйона українських сімей (а це фактично вся Черкаська область) утеплилися та заощаджують до 70% на комунальних послугах завдяки співфінансуванню «теплих кредитів» із державного та місцевих бюджетів. У 2018 р. програмою скористалися ще 150 тис. родин;

- тільки за 2018 р. понад 1600 ОСББ модернізували багатоповерхівки за «теплими кредитами» на суму близько 470 млн грн., що більше, ніж за усі попередні роки разом узяті. Це свідчить про підвищення свідомості ОСББ щодо необхідності комплексно утеплювати будинки;

у 5 разів збільшено обсяг фінансування місцевих програм здешевлення «теплих кредитів»: із 34 млн грн. у 2015 р. до 170 млн грн у 2018 році;

- запроваджено монетизацію субсидій – ще один стимул та джерело для заощадження енергоресурсів;

- у 10 разів збільшено кількість укладених енергосервісних (ЕСКО) контрактів у 2018 р. порівняно із 2016 р. (у 2018 р. підписано 210 ЕСКО-договорів на суму контрактів понад 200 млн гривень);

- у 3 рази збільшено кількість місцевих органів влади, де впроваджено енергомоніторинг у бюджетній сфері: із 60 таких органів влади у квітні 2017 р. до 180 на кінець 2018 року.

- фактично за півроку тісної співпраці із закладами вищої освіти видано 440 атестатів для енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем;

- близько 7,5 тис. українських родин інвестували 151 млн євро у сонячні електростанції загальною потужністю майже 160 МВт. Більше половини усіх СЕС, а саме – майже 4500 - інстальовано саме у 2018 році;

- у 3 рази зросли біогазові потужності: із 10 установок (15 МВт) на кінець 2014 р. до 33 установок (46 МВт) на кінець 2018 року.

С.Савчук підсумував, що у 2019 р. буде продовжено роботу у зазначених напрямах і сфокусовано особливу увагу на такі питання:

- удосконалення механізму стимулювання промислових підприємств до  енергоефективності;

- формування ринку послуг атестованих енергоаудиторів для проведення сертифікації енергетичної ефективності будівель;

- запровадження системи «зелених» аукціонів;

- розвиток прозорого та конкурентного ринку твердого та рідких біопалив;

- стимулювання енергетичної утилізації сміття.

Детальніше про досягнення, нові законопроекти та пріоритетні напрями роботи у 2019 дізнавайтеся у презентації на сайті: http://saee.gov.ua/uk/news/2773, (http://saee.gov.ua/sites/default/files/2018_19_report_07_02_2019.pdf).

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65, saeepressa@gmail.com

www.saee.gov.ua

12.02.2019 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

 

Близько 7500 приватних домогосподарств в Україні встановили сонячні панелі

 

Станом на кінець 2018 р. близько 7,5 тис. українських родин встановили сонячні електростанції (СЕС) загальною потужністю майже 160 МВт.

Ці домогосподарства інвестували 151 млн євро у такі СЕС.

«Важливо, що більше половини усіх СЕС, а саме – майже 4500 - інстальовано у
2018 році. Це у понад 2 рази більше, ніж у 2017 році (1901 родина)», - прокоментував результати моніторингу Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

ТОП-5 областей, де встановлено найбільше сонячних станцій у домогосподарствах:

-       882 – Дніпропетровська;

-       838 – Київська;

-       664 – Тернопільська;

-       484 – Івано-Франківська;

-       469 – Кіровоградська.

Такий стрімкий попит на сонячні панелі засвідчує, що у 2015 р. спільно з Агентством розроблено та Парламентом прийнято по-справжньому ефективний Закон України № 514-VIII (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/514-19), завдяки якому:

-       населення може встановлювати до 30 кВт СЕС та реалізовувати надлишок електроенергії за  «зеленим» тарифом;

-       домогосподарства заощаджують на рахунках за електроенергію;

-       відкривається значний ринок використання сонячних панелей та зявляються можливості для встановлення заводів із виробництва такого обладнання.

Крім того, як пояснив С.Савчук, законопроектом від 05.12.2018 № 8449-д (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=65076), який готується до другого читання у Парламенті, передбачається можливість для домогосподарств встановлювати СЕС потужністю до 50 кВт.

01.02.2019 р.

 

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

 

Енергетична утилізація сміття –  перспективний бізнес для розвитку екологічно чистих міст

 

Голова Держенергоефективності Сергій Савчук представив учасникам конгресу «Бізнес для розумних міст» Концепцію енергетичної утилізації сміття в Україні, розроблену Держенергоефективності спільно з експертами КМДА, НКРЕКП.

«Сміття – це той ресурс, який можна перетворити з екологічної проблеми на джерело необхідної суспільству енергії та точку росту економіки», - наголосив С.Савчук.

Так, щорічно населенням країни збирається близько 10 млн тонн сміття, з яких близько 94% вивозиться на сміттєзвалища. На сьогодні в Україні вже налічується понад  5 тис. санкціонованих полігонів, а несанкціонованих – у рази більше.

Переробляючи близько 10 млн тонн сміття у рік, можна заміщувати в еквіваленті до 1 млрд м3 газу.

Розроблена концепція передбачає створення законодавчих стимулів для роздільного збору, вивезення та перероблення сміття, а також подальшої генерації енергії.

«Важливо – перетворити енергетичну утилізацію сміття на економічно найбільш вигідний варіант поводження з відходами», - повідомив С. Савчук та пояснив, що сміттєпереробні заводи зможуть отримувати доходи за перероблення відходів,  виробництво теплової та електричної енергії, реалізацію вторинної сировини чи альтернативного палива.

Зокрема, концепцією пропонується:

- створити систему гарантій та стимулів для інвестування у сферу енергетичної утилізації відходів;

- надати можливість органам місцевого самоврядування укладати довгострокові договори на переробку сміття;

- гарантувати підприємству-переробнику постачання встановлених договором обсягів сміття;

- закріпити на законодавчому рівні систему екологічних вимог до підприємств сміттєпереробної галузі;

- встановити чіткі правила тарифоутворення для послуг з енергетичної утилізації відходів;

- закріпити за органами місцевого самоврядування право призначати єдиного оператора поводження із сміттям.

Формування нової системи поводження із сміттям для подальшої генерації енергії вирішить енергетичні, економічні та екологічні проблеми українських громад.

Із Концепцією енергетичної утилізації сміття в Україні можна ознайомитися за посиланням: http://saee.gov.ua/uk/documents/2681.

01.02.2019 р.

 

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

Держенергоефективності  набуло право затверджувати істотні умови договорів щодо енергосервісу для об’єктів державної власності

 

Держенергоефективності набуло право затверджувати істотні умови договорів щодо енергосервісу для об’єктів державної власності. Це передбачено Законом України від 22.11.2018 №2621-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (https://zakon.rada.gov.ua/go/2621-19), що набрав чинності 1 січня цього року.

Так, Агентство вперше схвалило істотні умови ЕСКО-контракту, який планується впровадити у Вінницькому коледжі Національного університету харчових технологій.

«Це рішення дає можливість замовнику укладати енергосервісний договір та розпочинати енергоефективні заходи», - прокоментував Голова Держенергоефективності С.Савчук.

За умовами проекту передбачається встановлення системи автоматичного погодного регулювання подачі тепла та модернізація систем опалення.

У результаті очікується зменшити споживання газу в середньому на 30% і заощадити чималі суми бюджетних коштів на рахунках за опалення.

Окрім цього, завдяки вирішенню питань теплозабезпечення у коледжі будуть комфортні умови для навчання та перебування.

«Тож звертаю увагу міністерств та відомств на те, що замовник енергосервісу не пізніше 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти з учасником-переможцем договір про закупівлю енергосервісу на об’єкті державної власності  подає істотні умови контракту на затвердження до Держенергоефективності», - зауважив С.Савчук.

Довідково:

Суть концепції енергосервісу полягає в тому, що енергоефективні заходи в будівлях бюджетних установ (шкіл, дитячих садочків, лікарень, університетів тощо) впроваджуються приватними інвесторами – енергосервісними компаніями (ЕСКО), а оплата здійснюється виключно за рахунок економії (скорочення витрат на споживання комунальних послуг та енергоносіїв), досягнутої в результаті здійснення енергоефективних заходів.

Деталі на сайті: http://saee.gov.ua/uk/content/energoservis_1

01.02.2019 р.

 

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

Україна та Норвегія започаткували стратегічні ініціативи та угоди у сфері енергоефективності та «чистої» енергетики

 

Україна та Норвегія започаткували одразу кілька стратегічних ініціатив у сфері енергоефективності та «чистої» енергетики під час Norwegian-Ukrainian Business Forum 2019.

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман та Прем’єр-міністр Норвегії Ерна Солберг підписали заяву щодо посилення українсько-норвезького співробітництва у сфері енергетики. Зокрема, передбачається започаткувати українсько-норвезьку ініціативу з підвищення енергоефективності бюджетних установ.

«Норвегія також підтримуватиме запровадження нових конкурентоздатних моделей з метою стимулювання розвитку відновлюваної енергетики в Україні», – йдеться у заяві глав урядів.

Окрім цього, на форумі підписано низку договорів між норвезькими та українськими компаніям у різних секторах економіки.

 «Потенційний обсяг норвезьких інвестицій в українську економіку може сягнути 1,5 млрд доларів США, з яких близько 800 млн доларів США – це кошти у відновлювану енергетику», – повідомив Володимир Гройсман.

Привабливість ринку відновлюваної енергетики засвідчило укладання відразу 3 угод, відповідно яких:

1. Норвезька компанія «Norsk Solar» (http://norsksolar.com) долучиться до встановлення сонячної електростанції потужністю 9,2 МВт на Київщині.

2. Норвезька компанія «Scatec Solar» (https://www.scatecsolar.com) візьме участь у встановленні сонячної електростанції потужністю 150 МВт на Миколаївщині.

3. Норвезька компанія «NBT» (http://www.nbtas.no) планує взяти участь у встановленні близько 750 МВт ВЕС у Запорізькій області.

Це сигнал усім інвесторам щодо перспектив впровадження «зелених» проектів саме в Україні, де запроваджено законодавчі стимули та наявна величезна ресурсна база у цій сфері.

01.02.2019 р.

 

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

УРЯД УНЕМОЖЛИВИВ НЕПРАВОМІРНІ НАРАХУВАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ГАЗУ ДЛЯ ДОМОГОСПОДАРСТВ БЕЗ ЛІЧИЛЬНИКІВ

 

Кабінет Міністрів України 30 січня 2019 року прийняв Постанову, яка унеможливлює незаконні дії постачальників природного газу виставляти населенню, яке не має лічильників газу, завищені платіжки.

Уряд встановив, що з 9 серпня 2018 року в Україні діють такі норми споживання газу без лічильників:

· Газова плита за наявності центрального гарячого водопостачання (ЦГВП): 3,29 кубів газу на одну особу в місяць

· Газова плита без ЦГВП: 5,39 кубів газу на одну особу в місяць

· Газова плита та водонагрівач: 10,49 кубів газу на одну особу в місяць

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду наголосив, що за завищеними нормами платити не потрібно.

«На превеликий жаль, в газовому середовищі всі думають, що потрібно наживатися на людях. Уряд проти цього і буде робити все для того, щоб захистити людей. Люди мають платити справедливу ціну, а не завищену», - сказав В.Гройсман.

Також Уряд зобов’язав НАК «Нафтогаз України» зайнятися питанням обліку газу, щоб в кожній український хаті був лічильник.

«Газовики один на одного списують обсяги газу. Щоб ніхто нічого не крав, потрібен облік. Це завдання того, хто постачає і виробляє газ. Тому в кожному домогосподарстві за рахунок Нафтогазу має бути встановлений газовий лічильник. Кошти на це мають бути закладені у фінансовому плані Нафтогазу на 2019 рік», - підкреслив Прем’єр і доручив Міністерству енергетики та вугільної промисловості України вести жорсткий контроль виконання рішення Уряду НАК «Нафтогаз України».

З 1 листопада 2018 року ціна на газ для населення складає 8,550 грн. за куб. метр.

31.01.2019 р.

За матеріалами Кабінету Міністрів України

 

Більше 100 млн грн вже виділено на місцеві програми здешевлення «теплих кредитів» у 2019 році

 

Із року в рік місцева влада у тісній співпраці з Держенергоефективності все активніше надає підтримку населенню та ОСББ в утепленні осель.

 

Так, місцевими органами влади виділено 106 млн грн на реалізацію майже 60 місцевих програм здешевлення «теплих кредитів» у 2019 році. Це вже становить 65% від загального обсягу фінансування програм у 2018 році.

 

Очікується, що загалом у ц. р. обсяг фінансування усіх місцевих програм перевищить на 10 % показники 2018 року.

 

«Важливо, що відповідальність місцевої влади щодо допомоги населенню у питаннях енергоефективності значно зросла», - прокоментував результати моніторингу прийняття місцевих програм Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 

Так, у 2018 р. запроваджено 171 місцеву програму здешевлення «теплих кредитів», що на 10% більше, ніж у 2017 році. При цьому, на їх реалізацію виділено 166 млн грн, що на 30% перевищує показник 2017 року.

 

Завдяки місцевим програмам у 2018 р. близько 40 тис. родин отримали, окрім державного, додаткове відшкодування за «теплими кредитами» на загальну суму близько 135 млн гривень. Для порівняння у 2017 р. обсяг компенсації з місцевих бюджетів склав 72 млн гривень.

 

Як зауважив С. Савчук, підтримка Уряду та місцевої влади дозволяє населенню та ОСББ одержати подвійну та навіть потрійну компенсацію за «теплими кредитами» (з державного, обласного, районного та інших бюджетів). Це, у свою чергу, допомагає суттєво заощадити та набагато швидше завершити виплати по кредитах.

 

Серед цікавих прикладів – утеплення ОСББ «Прометей Н» у Білій Церкві. Узявши «теплий кредит» на суму 1,4 млн грн., ОСББ одержало з державного бюджету 814 тис. грн відшкодування, а з місцевого – 435 тис. гривень.

 

У результаті утеплення витрати мешканців ОСББ на опалення скоротилися на 45 %: із 33 грн/м2 до 18 грн/м2.

 

Окрім цього, звертаємо увагу, що питання співфінансування «теплих кредитів» з місцевих бюджетів було розглянуто 5 грудня 2018 р. на III Форумі місцевого самоврядування, за підсумками якого Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом надано доручення місцевій владі запроваджувати відповідні програми та виділяти фінансування на їх реалізацію.

 

«Тому закликаю мерів міст, голів обласних і районних держадміністрацій, а також очільників ОТГ приймати програми співфінансування «теплих кредитів» на користь громадам!», - наголосив С.Савчук.

11.01.2019 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

У 2018 р. укладено понад 200 ЕСКО-контрактів, що у 10 разів більше, ніж у 2016 році

 

2018 рік став проривним для розвитку енергосервісу (ЕСКО) в Україні. Так, тільки за рік укладено 210 ЕСКО-договорів на суму контрактів 218 млн грн, що у 10 разів більше, ніж у 2016 році. Проекти реалізуються у 12 областях України.

 

За попередніми розрахунками, реалізація зазначених ЕСКО-проектів дозволить отримати у середньому від 20% до 70% економії енергоресурсів.

 

Окрім цього, незважаючи на період новорічно-різдвяних свят, у перший тиждень 2019 р. вже укладено 9 договорів на суму 14 млн грн у м. Києві.

 

Такий стрімкий розвиток енергосервісу відбувся завдяки удосконаленій законодавчій базі у 2017 році.

 

«Зокрема, ЕСКО-закупівлі почали проходити саме у системі електронних публічних закупівель «PROZORRO». Також дали можливість проведення одного тендеру на «пул» об’єктів та збільшили максимальний строк договору від 10 до 15 років», - пояснив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 

У 2018 р. запроваджено поглиблене ЕСКО-партнерство, в рамках якого частину енергоефективних заходів виконує замовник енергосервісу, а решту – ЕСКО-інвестор. При цьому економія розподіляється відповідно до глибини енергоефективних рішень запропонованих сторонами.

На сьогодні 5 пілотних міст – Одеса, Ніжин, Славутич, Бородянка і Саврань  -  вже оголосили 9 ЕСКО-тендерів за такою моделлю поглибленого партнерства.

Окрім бюджетних установ, ЕСКО-механізм став затребуваним для об’єктів державної форми власності. Вже укладено перші  в Україні 4 енергосервісні договори на модернізацію насосних станцій Держводагентства. За попередніми оцінками, реалізація цих проектів дозволить зекономити до 310 тис. грн бюджетних коштів під час дії договорів, а після їх завершення – більше 3 млн грн у рік.

Також оголошено 17 ЕСКО-тендерів щодо об’єктів Міносвіти (КНУ ім. Т.Шевченка, Університету харчових технологій, КПІ ім. Сікорського та Національного авіаційного університету) та 11 тендерів щодо об’єктів Держстату.

На черзі – ще 66 тендерів щодо об’єктів Міносвіти та ДСНС. Продовжується співпраця із МВС, Міноборони, Держрезервом та Держводагентством.

ЕСКО може бути вдалою альтернативою «теплим кредитам». За кошти ЕСКО-інвесторів реалізуються перші 6 ЕСКО-договорів в ОСББ у містах Київ і Херсон.

«Впевнений, що 2019 рік стане додатковим трампліном для широкого впровадження енергосервісу та розкриття ринку цих послуг загальним обсягом понад 8,5 млрд доларів», - повідомив Голова.

За словами С. Савчука, на сьогодні групою депутатів у співпраці з Держенергоефективності та експертами ПРООН розроблено і зареєстровано у Парламенті законопроекти від 10.12.2018 № 9386  та № 9387 щодо удосконалення ЕСКО-законодавства.

Прийняття законопроектів сприятиме:

- укладанню більшої кількості ЕСКО-договорів;

- залученню інвестицій, у т. ч. іноземних,  в  енергосервіс;

- впровадженню комплексних енергоефективних заходів за ЕСКО-контрактами.

Довідково:

Суть енергосервісу полягає в тому, що енергоефективні заходи в будівлях бюджетних установ (шкіл, дитячих садочків, лікарень, університетів тощо) впроваджуються приватними інвесторами – енергосервісними компаніями (ЕСКО). Бюджетні кошти не витрачаються. Оплата здійснюється виключно за рахунок економії (скорочення витрат на споживання комунальних послуг та енергоносіїв), досягнутої в результаті здійснення енергоефективних заходів.

11.01.2019 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

 У 2018 р. введено майже у 3 рази більше нових потужностей відновлюваної електроенергетики, ніж у 2017 році

 

У 2018 р. зафіксовано динамічний розвиток української «зеленої» енергетики. Так, за рік встановлено 813 МВт нових потужностей, що генерують електроенергію з відновлюваних джерел. Це майже у 3 рази більше, ніж обсяг потужностей, введених у 2017 р., а саме - близько 300 МВт.

 

Зокрема, у 2018 р. введено додатково:

-       646 МВт сонячних електростанцій;

-       70 МВт  СЕС приватних домогосподарств (за 9 місяців);

-       68 МВт вітроелектростанцій;

-       13 МВт станцій, що генерують електроенергію з біомаси;

-       12 МВт об’єктів, що виробляють електроенергію з біогазу;

-       4 МВт малих ГЕС.

 

У встановлення 813 МВт потужностей об’єктів відновлюваної електроенергетики інвестовано понад 730 млн євро!

 

Загалом, на сьогодні в країні працює 2240 МВт потужностей, які генерують «чисту» електроенергію, що у 1,5 рази більше, ніж на кінець 2017 року (близько 1500 МВт).

 

Зазначені результати демонструють стрімкий розквіт відновлюваної енергетики, підкріплений сприятливою для інвесторів та бізнесу законодавчою базою та стимулами, а також загальносвітовою тенденцією до здешевлення «зелених» технологій.

Наразі важливо зберегти позитивну динаміку розвитку «чистої» енергетики, запровадивши нову для країни, але вже популярну у провідних країнах світу систему підтримки – аукціони.

 

Відповідний законопроект № 8449-д від 05.12.2018 щодо переходу на аукціони (https://bit.ly/2s2md55) схвалено Парламентом у першому читанні за основу
20 грудня цього року.

 

Ключова ідея цього законопроекту – завдяки механізму аукціонів забезпечити:

- здешевлення вартості «чистої» електроенергії;

- прозорий та конкурентний розвиток відновлюваної енергетики;

- стабільність на ринку фінансування «зелених» проектів.

11.01.2019 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

 

 

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО

Е-послуги

Відкриті дані

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 

Містобудування та архітектура

Підприємництво

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2019 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/