головна

          

 

   
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 

 

 

Роздрібні ціни на природний газ,

що використовується для потреб населення

Тарифи на електроенергію, що відпускається населенню

Державна підтримка термомодернізації житлових будівель в Україні:

умови та перспективи впровадження енергоефективних заходів

Звіт про стан реалізації регіональної програми підвищення енергоефективності в Ізяславському районі  станом на 01.01.2019 року

 

 

 

 

НОВИНИ

 

 

 

 

 

Випадки припинення розподілу електричної енергії, - Держенергонагляд

 

Послуги з розподілу електричної енергії надаються користувачам системи розподілу (далі – Користувач) безперервно, крім випадків, передбачених договором про надання послуг з розподілу електричної енергії та Кодексом системи розподілу (далі – КСР).

Припинення розподілу електричної енергії передбачено КСР (глава 11.5, розділ 11) у таких випадках:

за заявою Користувача:

· припинення (тимчасове або остаточне) експлуатації електроустановки;

· продаж/передача прав власності/користування на об’єкт Користувача;

· інші тимчасові причини припинення електропостачання (виконання будівельних, аварійно-відновлювальних робіт тощо);

за зверненням електропостачальника:

· припинення електроживлення Користувача (споживача електричної енергії) у випадках, визначених Правилами роздрібного ринку електричної енергії (заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником, недопущення уповноважених представників електропостачальника до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача);

за ініціативою оператора системи розподілу (далі – ОСР):

· закінчення строку дії/розірвання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;

· несплата та/або неповна оплата послуг згідно з умовами договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;

· виявлення несанкціонованого відбору електричної енергії Користувачем або втручання в роботу засобів обліку електричної енергії або елементів системи розподілу;

· наявність заборгованості за несанкціонований відбір електричної енергії;

· несанкціоноване відновлення електроживлення Користувача (споживача електричної енергії);

· невиконання вимог припису уповноваженого представника органу виконавчої влади, на який покладено відповідні обов’язки згідно із законодавством України, щодо усунення незадовільного технічного стану електроустановок Користувачів, який загрожує аварією, пожежею та/або створює загрозу життю обслуговуючого персоналу, населенню та навколишньому середовищу;

· недопущення до електроустановок Користувача, пристроїв релейного захисту, автоматики та зв’язку, які забезпечують регулювання навантаження в енергосистемі, та/або розрахункових засобів обліку електричної енергії уповноважених посадових осіб органів виконавчої влади та/або ОСР, на яких покладено відповідні обов’язки згідно із законодавством України та/або договором;

· порушення Користувачем Правил охорони електричних мереж під час виконання робіт або провадження іншої діяльності поблизу електричних мереж унаслідок незабезпечення збереження електричних мереж, створення неналежних умов експлуатації зазначених електричних мереж, створення умов, наслідком яких можуть стати нещасні випадки від впливу електричного струму. Відключенню підлягають електроустановки та струмоприймачі Користувача, для електрозабезпечення яких використовуються електричні мережі, щодо яких Користувачем порушуються Правила охорони електричних мереж;

· проведення планових ремонтів електроустановок та електричних мереж системи розподілу;

· проведення системних випробувань;

· у разі несплати споживачем заборгованості за договором про постачання електричної енергії або договором про користування електричною енергією, правонаступником за якими є ОСР;

· у разі несвоєчасної сплати замовником остаточного розрахунку відповідно до умов договору про приєднання (для випадків зміни технічних параметрів);

за ініціативою адміністратора комерційного обліку:

· невиконання обґрунтованих вимог щодо приведення засобів розрахункового обліку до вимог щодо технічного стану, передбачених Кодексом комерційного обліку;

за форс-мажорних обставин, у тому числі:

· застосування графіків та протиаварійних систем зниження електроспоживання з метою запобігання порушенню режиму роботи об’єднаної енергетичної системи України;

· аварійні перерви електропостачання.

З умовами припинення дозволу на підключення електроустановок, про які повідомлялося раніше, можна ознайомитися тут.

06.05.2020 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

Що робити, якщо згорів електролічильник: рекомендації Держенергонагляду

Якщо ви виявили, що прилад обліку спожитої електроенергії (лічильник) не працює, плавиться або димить, потрібно негайно звернутися до обленерго для його заміни. Такі дії передбачено Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 року № 312.

Пошкоджений лічильник – це ризик відключення електроенергії, некоректні показники лічильника та загроза короткого замикання, що може призвести до пожежі.

Несправність електролічильника може статися з різних причин – заводський брак, ослаблення контактів або просто фізичне зношування. Часто з пошкодженням лічильника в помешканні пропадає електрика. Проте, навіть якщо світло є, важливо врахувати: продовжувати користуватися електрикою з несправним лічильником не можна.

Отже, що потрібно робити, якщо електролічильник видає нехарактерні звуки, димить або горить. Необхідно:

  • негайно відключити подачу електроенергії;

  • повідомити про ситуацію в кол-центр обленерго;

  • дочекатися ремонтну бригаду обленерго. Фахівці демонтують пошкоджений лічильник та виконають всі необхідні технічні заходи, щоб споживач міг продовжувати безпечно користуватися електрикою.

Повідомляємо, ремонт лічильників повинні здійснювати кваліфіковані фахівці. Не намагайтеся самостійно демонтувати або замінити електролічильник, адже цю роботу мають виконувати спеціально навчені працівники. Недотримання правил електробезпеки несе пряму загрозу вашому життю і здоров’ю.

Якщо видимих пошкоджень лічильника немає, але ви помітили, що прилад перестав працювати, зверніться до центру обслуговування клієнтів обленерго з письмовою заявою на його заміну. Протягом п’яти робочих днів обленерго встановить новий пристрій і у разі, якщо електропостачання в будинку порушено – протягом одного дня. Якщо лічильник несправний не з вини споживача – обленерго безкоштовно замінить пристрій на новий.

Споживачі, які навмисно пошкодили лічильник, повинні будуть сплатити ремонт або заміну лічильника. Вартість послуги розраховується індивідуально і залежить від типу лічильника та ступеня пошкодження.

Довідково:

Правилами роздрібного ринку електричної енергії категорично забороняється:

  • порушувати цілісність пломб на лічильниках;

  • пошкоджувати матеріали, на яких встановлені пломби;

  • пошкоджувати гвинти, на яких закріплений пломбувальний матеріал;

  • порушувати цілісність лічильника.

Відповідно до статті 103-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, самовільне використання з корисливою метою електричної енергії без приладів обліку, результати вимірювання яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків (якщо використання приладів обліку обов’язкове), або внаслідок умисного пошкодження приладів обліку чи у будь-який інший спосіб, а так само інші порушення правил користування електричною енергією, що не завдало значної шкоди, тягнуть за собою попередження або накладення штрафу на громадян від 10 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб від 30 до 80 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Офіційний вебсайт Держенергонагляду: https://sies.gov.ua/
28.04.2020 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

Неякісне електропостачання – найчастіша причина звернень до Держенергонагляду

 

До Державної інспекції енергетичного нагляду України надходять звернення громадян, найбільша частка яких стосується питань постачання електричної енергії. У більшості скарг споживачі зазначають, що електроенергія не відповідає параметрам, визначеним нормативно-правовими документами (ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності»).

Для прикладу, за зверненнями мешканців смт Літин Вінницької області та с. Вучкове Міжгірського району Закарпатської області представниками Управлінь Держенергонагляду у відповідних областях проведено моніторинг електропостачання. За результатами опрацювання скарг було направлено листи до операторів системи розподілу щодо проведення відповідних вимірів параметрів якості електричної енергії атестованими приладами для з’ясування обґрунтованості фактів викладених у зверненнях та подальшого усунення недоліків у разі їх виявлення.

Також інспекторами Управління Держенергонагляду у Донецькій області здійснено розгляд звернень громадян та суб’єктів господарювання (споживачів електричної енергії).

Так, за зверненням мешканця селища Сопине Волноваського району Донецької області стосовно відновлення постачання електричної енергії будинку встановлено, що оператором системи розподілу не виконано вимоги нормативно-технічних документів. Зокрема, порушено:

• терміни відновлення електропостачання споживача ІІІ категорій з надійності електропостачання (підпункт 4 пункту 2.3 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання);

• порядок реєстрації звернень споживачів (підпункт 3 пункту 5.1.2, підпункт 24 пункту 5.1.2, пункт 8.1.3 Правил роздрібного ринку електричної енергії – далі ПРРЕЕ).

Крім того, розглянуто 06 звернень громадян, що надійшли від Краматорської міської ради щодо відключення електропостачання. На адреси заявників направлено відповіді.

За результатами розгляду встановлено, що оператором системи розподілу порушено вимоги нормативно-технічних документів, а саме:

• порушено терміни направлення повідомлень про обмеження/припинення розподілу електричної енергії (пункт 11.5.8 Кодексу систем розподілу);

• проводиться відключення споживачів за фактом самовільного підключення без складання акту про порушення ПРРЕЕ (абзац перший пункту 7.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії);

• з споживачів проводиться стягнення плати за відновлення електроживлення електроустановок, за наявністю порушень оператором системи розподілу порядку припинення електроживлення, установленого ПРРЕЕ (пункт 7.12 ПРРЕЕ);

• договірні відносини з власником житла не приведено у відповідність до діючих нормативних документів (пункт 2.1.2 ПРРЕЕ);

• в частині заборони на відключення електричної енергії споживачам на час дії карантинних заходів порушено вимоги підпунктів 4 та 5 пункту 3 розділу ІІ Закону України № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)».

За результатами розгляду звернень Управлінням Державної інспекції енергетичного нагляду України у Донецькій області оператору системи розподілу рекомендовано розробити заходи щодо усунення порушень в організації розгляду звернень споживачів електричної енергії та технічної експлуатації електричних мереж і в подальшому дотримуватись вимог правил й інших нормативно-правових актів.

Зі свого боку, представниками Управління Держенергонагляду у Івано-Франківській області розглянуто звернення мешканки м. Городенка щодо стабільності роботи електричної мережі при виробленні електричної енергії фотоелектричною станцією.

За результатами розгляду та опрацювання матеріалів, оператору системи розподілу було надіслано рекомендації з вимогою приведення технічного стану ПЛ-0,4 кВ Л-1 від КТП-202 м. Городенка Івано-Франківської області у відповідність до вимог нормативних документів. Зокрема:

• розробити та виконати заходи щодо рівномірного по фазного розподілу навантажень по ПЛ-0,4 кВ Л-1 від КТП-202 м. Городенка;

• виконати перевірку (ревізію) контактних з'єднань проводів по всій довжині ПЛ-0,4 кВ Л-1 від КТП-202 м. Городенка;

• виконати діагностику та визначення технічного стану силового трансформатора в КТП-202 м. Городенка;

• розробити та виконати організаційно-технічні заходи із забезпечення електропостачання житлового будинку заявника якісною електричною енергією у відповідності до вимог Державного стандарту та ПРРЕЕ.

На сьогоднішній день персоналом оператора системи розподілу здійснюються роботи відповідно до наданих Держенергонаглядом рекомендацій.

Також до Управління Держенергонагляду у Житомирській області надійшла скарга щодо неефективної роботи фотоелектричної станції (СЕС) та перевантаженням мережі у Новоград-Волинському, оскільки декілька таких станцій підключено до однієї мережі.

За результатами проведеного аналізу офіційно отриманих від оператора системи розподілу результатів вимірювання навантажень встановлено, що за одночасної генерації декількома фотоелектричними станціями (включаючи станцію заявника) відбувається спотворення показників якості електричної енергії, а саме збільшення параметрів фазної напруги в мережі до значень 265 В. Тому представниками Управління Держенергонагляду у Житомирській області спільно з уповноваженим представником оператора системи розподілу розроблено відповідні заходи та прийнято рішення щодо перепідключення приватного домогосподарства заявника на повітряну лінію 0,4 кВ від іншої трансформаторної підстанції в термін до 30.04.2020 року.

Крім того, від громадян надходили звернення щодо:

заміни електроопор та перенесення підключення електропостачання будинку за попередньою схемою живлення (Закарпатська область);

визначення відповідальних за експлуатацію приладів обліку теплової енергії та покладання обов’язків з виконання ремонтів, обслуговування, повірки лічильників теплової енергії (Черкаська область);

порядку придбання, встановлення, налаштування, оплати придбаних приладів обліку (Черкаська область);

надання консультативної допомоги з приводу облаштування системи заземлення електрообладнання в кабінетах комунального некомерційного підприємства (м. Житомир);

незадовільного (аварійного) технічного стану електричних мереж (Івано-Франківська область).

За результатами розгляду звернень та опрацьованих матеріалів представниками Управлінь Держенергонагляду у відповідних областях здійснено заходи у межах компетенції відомства, надано рекомендації та направлено листи-відповіді, запитувачам.

Нагадаємо, що Держенергонагляд раніше вже повідомляв про порядок дій споживача у разі, якщо якість електричної енергії не відповідає визначеним параметрам.

22.04.2020 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

Забезпечення споживачів електроенергією залежить від вчасних розрахунків за комунальні послуги

 

Для забезпечення стабільного електропостачання та збалансованої роботи енергетичних ринків громадянам необхідно вчасно розраховуватись за отримані комунальні послуги. Адже, незважаючи на пандемію вірусу COVID-19 та запровадження в Україні карантину, виробники та постачальники електроенергії продовжують працювати у штатному режимі та забезпечувати населення електроенергією.

Обов’язок оператора системи розподілу – забезпечити споживачів електропостачанням, а обов’язок споживачів – своєчасно оплатити ці послуги через постачальника електричної енергії. Це передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії» і Правилами роботи роздрібного ринку електроенергії. Тож Держенергонагляд закликає споживачів електричної енергії з відповідальністю поставитись до ситуації та виконувати свої зобов'язання – вчасно сплачувати за комунальні послуги задля збереження цілісності енергосистеми України, забезпечення надійного та безперервного постачання електроенергії споживачам.

Нагадаємо, Уряд прийняв рішення про тимчасову заборону нарахування пені за несвоєчасну оплату комунальних послуг та відключення електроенергії на період дії карантину. У зв'язку з цим, Держенергонагляд звернувся до операторів систем розподілу електричної енергії й електропостачальних організацій та наголосив на необхідності дотримання вимог законодавства і відповідно до нього не обмежувати та/або не припиняти постачання електричної енергії споживачам на період дії карантину та протягом 30 днів з дня його відміни.

Користуючись цією ситуацією, під час карантину рівень оплати послуг з електропостачання критично погіршився. Слід пам’ятати, що через накопичення боргів оператори системи розподілу й електропостачальні організації не матимуть можливості закуповувати необхідні обсяги електроенергії у виробників, а виробники електричної енергії не зможуть закупити паливо для роботи електростанцій. Також існує висока ймовірність невиконання інвестиційних та ремонтних програм на електричних станціях та мережах. Зі свого боку це може спричинити знеструмлення населених пунктів, оскільки погіршення технічного стану електромереж, автоматичне відключення аварійних ділянок призводить до технічної неможливості розподілу електричної енергії до об’єктів споживачів.

Тому, щоб світло було у кожній оселі споживачі повинні підтримувати стабільність інфраструктури країни в умовах боротьби з поширенням коронавірусу та своєчасно оплачувати рахунки за електроенергію.

Водночас повідомляємо, що в сучасних умовах карантину та режиму надзвичайної ситуації оплатити платіжки за комунальні послуги можна дистанційно. Уся інформація щодо дистанційного обслуговування клієнтів, подання показників лічильників, сплати за комунальні послуги розміщена на офіційних вебсайтах операторів систем розподілу електричної енергії. 

Довідково:

Міністерством цифрової трансформації України спільно із сервісом онлайн-платежів та переказів Portmone.com розроблено освітній серіал «Оплата комуналки онлайн. Залишайся вдома».

В серіалі висвітлено теми оплати комунальних платежів на сайтах комунальних підприємств, за допомогою платіжного сервісу, а також на сайтах банках та мобільних застосунках банків.

Даний серіал доступний за посиланням.

Офіційний вебсайт Держенергонагляду: https://sies.gov.ua/

17.04.2020 р.

За матеріалами сайту Державного агентства з енергоефективності

та енергозбереження України  http://www.saee.gov.ua/

 

 

 

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО

Цифрова трансформація

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Протидія домашньому насильству

 

Соціальний захист

 

Реєстр колективних договорів


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

 Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

Містобудування та архітектура

Підприємництво

Транспорт

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2020 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор організаційної та інформаційної діяльності, цифрового розвитку та захисту персональних даних апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/