на головну

                     
                       
                     
                     
                             
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                                                                                                                                                                                                 

Служба у справах дітей районної державної адміністрації

 

Шановні друзі! Ми раді вітати Вас на офіційному розділі Служби у справах дітей Ізяславської районної державної адміністрації! Сподіваємось, що Ви знайдете всю необхідну для Вас інформацію. Будемо завжди Вам раді!

Дитинство – це найщасливіший час для багатьох з нас, ми завжди з дуже теплими почуттями згадуємо роки нашої молодості і дитинства, однак далеко не всі люди можуть похвалитися такими радісними спогадами.

Усі ми повинні створити світ, сприятливий для дітей, світ у якому кожна дитина почуватиметься захищеною, де її думка буде поважатися, де немає місця насильству, світ, який би дав змогу виховати здорове, щасливе, досконале покоління.

Попри всі негаразди служба у справах дітей Ізяславської районної державної адміністрації докладає усіх зусиль з метою недопущення негативних проявів в дитячому середовищі, в тому числі попередження та подолання дитячої безпритульності та бездоглядності. Ми вирішуємо актуальні питання дітей. Особливе значення приділяємо створенню умов, які б забезпечили можливість кожній дитині або її законним представникам оперативно та без перешкод звернутися за захистом своїх прав.

Оскільки сьогоднішні діти – завтрашні громадяни, то їх захист і розвиток є передумовою майбутнього розвитку людства.

 І тому підвищення добробуту, рівня забезпеченості, виховання та забезпечення усього найкращого дітям стало головною метою нашої держави.

Бо діти – це майбутнє України і наше майбутнє!

·     Контакти

Адреса: 30300, м. Ізяслав, вул. Незалежності, буд. 2

Телефон: (03852) 4-29-55

Е-пошта: izslugba@ukr.net

Розклад роботи: пн.-чт. з 8:00 до 17:15, пт. з 8:00 до 16:00
Обідня перерва: з 1
2:00 до 13:00

 

·      Функціональні обов’язки

o  захищає законні права та інтереси дітей;

o  запобігає дитячій бездоглядності та безпритульності;

o  захищає дітей від жорстокого поводження та насильства.
 

 

·     Законодавство

  1. Сімейний Кодекс України;

  2. Цивільний Кодекс України;

  3. Цивільний процесуальний кодекс України;

  4. Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»;

  5. Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»;

  6. Закон України «Про охорону дитинства»;

  7. Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»;

  8. Закон України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей»;

  9. Закон України «Про загальнодержавну програму «Національний план дій щодо реалізації конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року»;

  10. Закон України «Про протидію торгівлі людьми»;

  11. Постанова Кабінету Міністрів України «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини» від 24.09.2008 № 866;

  12. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей» від 08.10.2008 № 905;

  13. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження положення про прийомну сім’ю» від 26.04.2002   № 565;

  14. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження положення про дитячий будинок сімейного типу» від 26.04.2002 № 564;

  15. Постанова Кабінету Міністрів України «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування» вiд 05.04.1994 № 226;

  16. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження типового положення про центр соціально-психологічної реабілітації дітей» вiд 28.01.2004  № 87;

  17. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку» вiд 25.08.2005 № 823;

  18. Конвенція ООН про права дитини (ратифіковано постановою вр n 789-xii  від 27.02.1991);

  19. Витяг з типового Положення про комісію з питань захисту прав дитини

 

 

РОЗ'ЯСНЕННЯ

- неплатники аліментів будуть позбавлені права керувати автомобілем

 

 

  Новини

 

 

 

 

 

 

 

Кримінальна відповідальність  та покарання неповнолітніх за вчинення злочинів

 

Дитина на вулиці… Підліток на лаві підсудних… На жаль, це стало прикметою нашого часу. Труднощі та протиріччя, які торкнулися всіх сфер діяльності нашої держави і всіх верств населення, в першу чергу, позначились на найменш захищеній категорії – дітях. Крім традиційних причин – асоціальної поведінки батьків, алкоголізму, наркоманії, додалися причини, пов’язані із складними соціально-економічними перетвореннями – це : інформація, безробіття, економічна нестабільність, низький життєвий рівень, що спричинило зростання злочинності взагалі та зокрема серед неповнолітніх.

Із створенням Української держави розпочався процес гуманізації у ставленні до дитини, але він носить дещо декларативний характер, бо наштовхнувся на кризовий стан суспільства у всіх його проявах, і дитина, дитинство в цілому виявилося найуразливішими та беззахисними.

Підлітковий період – час переходу особи від дитинства до дорослого віку, і тому він містить в собі суперечливі тенденції. Характерною особливістю підліткового віку є перехід від оцінок його дорослими до реальної самооцінки, орієнтації на оцінку його однолітками. Підліток не хоче, щоб до нього ставились, як до дитини, а дали можливість приймати самостійні рішення, які не завжди є вірними і ведуть до порушення закону. Часто вони не уявляють, яка відповідальність за це передбачена.

Статтею 22 Кримінального кодексу передбачений вік, з якого може наставати кримінальна відповідальність .

Встановлення визначеного мінімального віку кримінальної відповідальності пов’язано з фізіологічним процесом поступового формування здатності особи з моменту досягнення визначеного віку усвідомлювати свої дії і керувати ними, і розуміти небезпеку дій, що вчинюють. В зв’язку з цим законом диференційований вік кримінальної відповідальності. За загальним правилом кримінальній відповідальності підлягає особа, якій до здійснення злочину виповнилося 16 років.

 Вік, з якого настає кримінальна відповідальність, повинний обчислюватися з моменту здійснення злочину. При залученні неповнолітнього до кримінальної відповідальності його вік встановлюється відповідно до документів про народження ( число, місяць, рік народження), а при відсутності таких – на підставі висновку медичної експертизи. Особа вважається такою, що досягла визначеного віку, не в день народження, а починаючи з наступної доби.

Статтею 98 Кримінального кодексу України перелдбачені основні та додаткові види покарань, які застосовуються до неповнолітніх:

1.  До неповнолітніх, визнаних винними у вчиненні злочину, судом можуть бути застосовані такі основні види покарань.

1)      штраф;

2)      громадські роботи;

3)      виправні роботи;

4)      арешти;

5)      позбавлення волі на певний час;

2. До неповнолітніх можуть бути застосовані додаткові покарання у виді штрафу та позбавлення прав обіймати певні посади або займатися певною діяльністю.

Пропоную ознайомитись із викладеним змістом окремих статей Кримінального кодексу України, які стосуються відповідальності неповнолітніх.

 

Стаття 115

Вбивство– це умисне протиправне заподіяння смерті іншій особі. Це найтяжчий злочин проти особи. І покарання за нього передбачено відповідне: від 7 до 15 років позбавлення волі. А у виняткових випадках і довічне позбавлення волі.

Карається і співучасть у вбивстві, причому, смертельну рану може нанести один з групи. Хай ти лише тримав жертву за руки – ти співучасник вбивства!

 

Стаття 152

Згвалтування – статеві зносини з використанням фізичного насилля, погрози або звикористанням безпомічного стану потерпілої. Вважається таким, що сталося з моменту початку акту. Чи завершив його злочинець чи ні – значення не має. Відповідальність за скоєння злочину – з 14 років! Покарання – позбавлення волі на строк від 3 до 10 років, а в особливо серйозних випадках – до 15. Відповідальність несуть і особи, винні в співучасті в згвалтуванні – в тому числі й дівчата, якщо загрожували потерпілій, били її чи тримали.

 

Стаття 185

Крадіжка – це таємне викрадання чужого майна. Відповідальність за злочин настає з 14 років. Покарання за крадіжку – штраф, виправні роботи до 2-х років та позбавлення волі на строк до 3-х років. Якщо крадіжка здійснена за попередньою змовою групою осіб чи повторно, то термін покарання зростає до 5 років, а якщо злочин вчинено з проникненням до житла чи з завданням значної шкоди – то до 6 .

 

Стаття 186

Грабіж – це відкрите викрадання індивідуального майна громадян. Покарання за грабіж – штраф, виправні роботи до 2-х років чи позбавлення волі на строк до 4 років! А при обтяжуючих обставинах – від 4 до 10 років! Обтяжуючі обставини – це насилля, що не є небезпечним для життя і здоров’я потерпілого, значні збитки і здійснення злочину за попередньою змовою або повторне. Відповідальність за грабіж – теж з 14 років!

 

Стаття 190    

Шахрайство - це коли хтось прагне заволодіти грішми або майном громадян за допомогою обману чи зловживання довірою.Наприклад: взяти річ у борг з метою не повертати її, вручення “ляльки” з паперу замість грошей, продаж виробів з кольорового металу під виглядом золота тощо.

Покарання передбачено штраф, виправні роботи до 2-х років позбавлення волі на строк до 3-х років. При обтяжуючих обставинах – позбавлення волі на строк 3-12 років з конфіскацією майна.

 

Стаття 259

Свідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян - це коли хтось прагнучи влаштувати вихідний день у школі або пожартувати, повідомив письмово або усно про замінування, підпалювання школи тощо. Покарання передбачено – штраф, арешт до 6 місяців або позбавлення волі на строк до 5 років. За вчинення повторного злочину – позбавлення волі від 2 до 7 років.

Стаття 97 КК передбачає  звільнення від кримінальної відповідальності з застосуванням примусових заходів виховного характеру.

1. Неповнолітнього, який вчинив злочин невеликої тяжкості, може бути звільнено від кримінальної відповідальності, якщо його виправлення можливе без застосування покарання. У випадках суд застосовує до неповнолітнього примусові заходи виховного характеру, передбачені частиною другою статті 150 цього Кодексу.

2.  Примусові заходи виховного характеру, передбачені частиною другою статті 105 цього Кодексу, суд застосовує і до особи, яка до досягнення віку, з якого може наставати кримінальна відповідальність, вчинила суспільно небезпечне діяння, що передбачає під ознаки діяння, передбаченого Особливою частиною цього Кодексу.

3. У разі ухилення неповнолітнього ,що вчинив злочин, від застосування до нього примусових заходів виховного характеру ці заходи скасовуються і він притягується до кримінальної відповідальності.

Хочеться висловити надію, що ці статті ніколи не будуть застосовані до нас. Але запам’ятайте, що в якій би ситуації ви не опинилися, подумайте перш ніж діяти, адже незнання Закону не звільняє від відповідальності.

29.03.2019 р.

Служба у справах дітей районної державної адміністрації

 

 

Відбулось засідання комісії з питань захисту прав дитини при райдержадміністрації

 

Сьогодні, 26 березня, відбулось чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини при райдержадміністрації. Засідання провів голова районної державної адміністрації Борис Яцков.

Згідно порядку денного засідання розглянуто ряд майнових питань.

Переглянуто та затверджено індивідуальні плани соціального захисту дітей, які перебувають на обліку служби у справах дітей райдержадміністрації.

Крім того затверджено щорічний звіт про стан виховання, утримання і розвитку дитини  в прийомній сім’ї.

Значну увагу приділено питанням захисту прав дитини 2005 року народження, позбавлення батьківських прав колишньої дружини відносно дитини 2015 року народження, надання дозволу на виїзд з України малолітньої дитини у супроводі матері без згоди та супроводу батька, а також доцільність позбавлення батьківських прав батьків відносно своїх дітей.

Також було обговорено питання встановлення соціального супроводу: над матір’ю та її дочкою, яка перебуває на обліку служби у справах дітей, як така, що постраждала від фізичного насильства, вчиненого її матір’ю; над батьком та його сином, який перебуває на обліку служби у справах дітей, як такий, що опинився у складних життєвих обставинах.

Усі питання порядку денного були, попередньо, ретельно вивчені працівниками служби у справах дітей державної адміністрації. У ході засідання було заслухано як заявників, так і членів комісії, які брали активну участь у обговоренні, висловлюючи власну думку та вносили свої пропозиції до відповідних рішень. За підсумками розгляду вище зазначених питань  прийнято конструктивні рішення в інтересах дітей і  взяті на контроль до їх повного виконання.

У ході засідання було наголошено на тому, що всі районні служби працюють задля покращення умов життя та виховання дітей. Проте це можливо лише у тому випадку, якщо самі батьки (опікуни, піклувальники) готові належно виконувати свої батьківські обов’язки і прислухатися до порад соціальних працівників.

26.03.2019 р.

 За матеріалами служби у справах дітей райдержадміністрації

 

Відповідальне батьківство

 

20 березня завідувачем сектору усиновлення, опіки і піклування та сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, служби у справах дітей райдержадміністрації Вікторією Палигою взято участь у батьківських зборах 7-х класів Ізяславського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5, ім. О.П.Онищука, гімназія» та проведено виступ на тему: «Відповідальне батьківство».

Відповідальне батьківство – покликання кожного подружжя; кожна подружня пара повинна знати і розуміти свої обов'язки щодо відповідального батьківства.

Всі ми звикли розуміти, що такі поняття як батько і матір – це найголовніші люди в нашому житті. Ми знаємо, що для того, щоб бути гарними батьками, треба належним чином виконувати свої батьківські обов’язки, любити і піклуватись про свою дитину. Разом із статусом батьківства настають права, обов’язки та відповідальність за розвиток та виховання дитини.

За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків щодо виховання дітей батьки можуть бути притягнені до різних видів юридичної відповідальності (штраф, позбавлення батьківських прав, позбавлення волі). Обов’язки батьків добре висвітлені в статті 150 Сімейного кодексу України, згідно з якою батьки зобов’язані: виховувати дитину в дусі поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім’ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини; піклуватися про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток; забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, готувати її до самостійного життя; поважати дитину.

Взаєморозуміння між батьками, підтримка, самореалізація, баланс сімейного та особистого, змістовне дозвілля, спільна участь у вихованні дітей, рівний розподіл домашньої роботи, як компоненти ідеї ґендерної рівності, створюють сімейне середовище, сприятливе для розвитку дитини, дотримання її прав, формування гармонійної особистості. Щаслива сім’я – найкращий життєвий сценарій, приклад для наслідування як дочками, так і синами.

21.03.2019 р.

Служба у справах дітей районної державної адміністрації

 

Які бувають форми влаштування дітей в сім'ю?

 

Чому у дітей з однаковим статусом «діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування» раптом виявляються різні можливості влаштування в сім'ї?

У кожної дитини в інтернатному закладі – своя життєва історія і відповідно свій правовий статус. Але, попри будь-які обставини, кожна дитина хоче жити в родині, де буде тепло та затишно. Усиновителі, опікуни, піклувальники, прийомні батьки та батьки-вихователі повинні знати нюанси надання дитині статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, щоб знати правові можливості прийняття цієї дитини в сім'ю.

Станом на сьогодні в Україні для дітей, у яких померли або загинули батьки, або які залишилися без піклування батьків, у яких є комплекти документів, що засвідчують обставини, через які вони не мають батьківської опіки, є кілька шляхів влаштування:

усиновлення,

під опіку чи піклування,

у прийомну сім'ю,

у дитячий будинок сімейного типу,

в установи для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, незалежно від форми власності та підпорядкування, якщо з певних причин немає можливості влаштування дітей на виховання в сім'ю.

Обставини, за яких дитина втратила батьківську опіку, дуже важливі, оскільки саме вони впливають на можливості органів опіки та піклування під час вибору для неї форми влаштування.

Про ці різні вищезазначені обставини треба пам'ятати, коли виникає питання, чому у дітей з однаковим статусом «діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування», раптом виявляються різні можливості влаштування в сім'ї, чому не всіх можна усиновити.

Якщо уважно прочитати Постанову Кабінету Міністрів України від 08 жовтня 2008 року № 905 «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей» (далі – Постанова), яка регламентує питання усиновлення в Україні, то можна побачити перелік документів, що підтверджують обставини, за яких дитина втратила опіку батьків, і за умови наявності яких дитина береться на облік дітей, які можуть бути усиновлені:

для дитини-сироти – це свідоцтво про смерть батьків або довідки органів реєстрації актів громадянського стану про реєстрацію смерті батьків;

для дитини, батьки якої:

позбавлені батьківських прав, або визнані безвісно відсутніми або визнані недієздатними, – рішення суду;

оголошені померлими, – свідоцтво про смерть батьків, видане органами реєстрації актів громадянського стану на підставі рішення суду, або довідка органів реєстрації актів громадянського стану про реєстрацію смерті батьків;

невідомі, для підкинутої, знайденої дитини – акт про дитину, покинуту в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров'я або яку відмовилися забрати батьки чи інші родичі, про підкинуту чи знайдену дитину, складений за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров'я і МВС, і довідка, видана органом реєстрації актів громадянського стану, яка підтверджує, що запис про батьків дитини у Книзі реєстрації народжень проведено за рішенням органу опіки та піклування;

для дитини, яку не забрали з закладу охорони здоров'я, – акт про дитину, покинуту в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров'я або яку відмовилися забрати батьки чи інші родичі, про підкинуту чи знайдену дитину, складений за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров'я і МВС, із зазначенням документів, на підставі яких записані відомості про матір дитини, довідка органу реєстрації актів громадянського стану про внесення запису про батьків дитини в Книгу реєстрації актів про народження, а також письмової згоди матері (батьків) на усиновлення, завіреної нотаріусом, або рішення суду про позбавлення матері (батьків) батьківських прав, або довідка, видана органами МВС про те, що місце проживання (перебування) матері (батьків) невідоме;

для дитини, яку протягом двох місяців після народження не забрали з пологового будинку або іншого закладу охорони здоров'я, – акт про дитину, покинуту в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров'я або яку відмовилися забрати батьки чи інші родичі, про підкинуту чи знайдену дитину, складений за формою, затвердженою МОЗ і МВС, довідка органу реєстрації актів громадянського стану про внесення запису про батьків дитини в Книгу реєстрації актів про народження відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України.

Тобто, з Постанови видно, які документи (і відповідні обставини, за яких дитина залишилась без піклування батьків) дозволяють поставити дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на облік дітей, які можуть бути усиновлені та надати їм можливість не тільки бути усиновленими, але і бути влаштованими під опіку, піклування, в прийомні сім'ї, дитячі будинки сімейного типу.

Всі інші причини, через які у дитини немає батьківського піклування, не дають їй можливості бути усиновленою, але й водночас НЕ ПОЗБАВЛЯЮТЬ ШАНСІВ НА ВИХОВАННЯ У СІМ'Ї – під опікою, піклуванням, у прийомній сім'ї, дитячому будинку сімейного типу.

Тільки вилучення дитини з сім'ї без позбавлення батьків батьківських прав на певний термін дає дитині можливість перебування тільки в системі інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до визначення іншого статусу та, відповідно, інших можливостей.

Ще одне важливе зауваження: усиновити або взяти дітей під опіку (піклування) можна з усієї України, з будь-якої області, але якщо ви розглядаєте влаштування дитини в прийомну сім'ю,  дитячий будинок сімейного типу, то взаємодобір треба робити в межах області свого проживання, бажано навіть вашого міста або району, оскільки відповідно до законодавства орган, який прийняв рішення про утворення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу несе відповідальність за їх функціонування. 

На підставі рішення про утворення прийомної сім'ї, дитячого будинку сімейного типу між прийомними батьками, батьками-вихователями та органом, який прийняв рішення про їх утворення, укладається договір про влаштування дітей на виховання та спільне проживання. 

Отже, служби у справах дітей, на обліку яких перебувають прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу забезпечують влаштування дітей, котрі перебувають на обліку у своєму регіоні до зазначених форм сімейного виховання, за функціонуванням яких здійснюють нагляд. Відповідно до цієї тези функціонування прийомної сім’ї  та дитячого будинку сімейного типу обмежене територіально.  

Панує думка, що дитина незалежно від місця перебування має право на виховання у сім’ї. З моральної точки зору це так. Проте, влаштування дітей у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, які функціонують в іншому регіоні, не є доцільним, тому що це тимчасова форма влаштування дитини в родину, за якої вона не втрачає шансів на усиновлення, а отже з обліку не знімається. Іншою причиною може бути ситуація, коли дитина не має статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, бо батьки перебувають у місцях позбавлення волі, і тому вона не може бути передана на виховання в іншу область.

 01.03.2019 р.  

Служба у справах дітей районної державної адміністрації

 

 

 

Відбулось чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини

 

Тривожним сигналом для українського суспільства є те, що значна частина сімей потребує соціально-психологічної допомоги через проблеми, які виникають між членами сім’ї, так і між сім’єю та її зовнішнім оточенням. Однією із впливових форм роботи із батьками таких сімей є заслуховування їх на засіданнях комісії з питань захисту прав дитини.

22 лютого відбулося чергове засідання комісії при райдержадміністрації, котре провів  заступник голови райдержадміністрації Володимир Левченко.

Члени комісії заслуховували присутніх заявників, з’ясовували всі факти та обставини по кожному окремому питанню та виносили відповідні рішення.

Значну увагу приділялось питанням доцільності позбавлення батьківських прав матері, або повернення для неї дитини, позбавленої батьківського піклування, котра перебуває в Хмельницькому спеціалізованому будинку дитини «Берізка», а також доцільності позбавлення батьківських прав двох колишніх чоловіків відносно своїх неповнолітніх дітей. Не менш важливим питанням було визначення способів участі батька у вихованні свого сина. Сім’ї різні, але проблеми, на жаль, ті ж самі. Знову порушуються права дітей і необхідно шукати шляхи допомоги маленьким незахищеним громадянам.

Крім того на засіданні комісії вирішувалась доля хлопчика, який перебуває на повному державному утриманні в Голенищівському спеціальному інтернаті.

Також обговорювалось питання зняття соціального супроводу з двох сімей, як таких, що опинилася у складних життєвих обставинах, на утриманні яких перебувають четверо дітей.

Крім того, на зібранні обговорювались житлово-майнові питання. Робота комісії пройшла злагоджено, члени були одностайні у вирішенні усіх порушених питань.

По завершенню засідання присутніми було переглянуто індивідуальні плани соціального захисту дітей, які перебувають на обліку служби у справах дітей райдержадміністрації.

25.02.2019 р.

За матеріалами служби у справах дітей райдержадміністрації

 

 

 

 

Відбулось чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини при райдержадміністрації

  

25 січня відбулось чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини при райдержадміністрації. Дане засідання провів заступник голови райдержадміністрації, а також заступник голови комісії з питань  захисту прав дитини Володимир Левченко.

Із матеріалами, що були подані до розгляду, членів комісії ознайомила начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Раїса Ткаченко. Вони стосувалися кількох важливих питань про: визначення місця проживання сина 2007 р.н.; визначення способів участі у вихованні сина 2017 р.н., який проживає з матір’ю; влаштування дитини-сироти 2012 р.н. під опіку;  доцільність позбавлення батьківських прав двох колишніх чоловіків відносно дітей, які проживають з матерями.

Крім того обговорювалось питання встановлення  соціального супроводу над сім’єю, яка виховує чотирьох дітей, а також затвердження щорічного звіту про стан виховання, утримання і розвитку дитини  в дитячому будинку сімейного типу.

Решта  питань стосувалися захисту житлових та майнових прав дітей.

Володимир Левченко зауважив, що, на жаль, в наш час гостро постає проблема належного виховання дітей. Цьому свідчать питання порядку денного, котрі порушуються майже на кожному засіданні. Тому під час розгляду справ члени комісії мають подбати про добробут дітей, чиї інтереси та права мають стояти на першому місці.

Всі питання порядку денного були попередньо ретельно вивчені працівниками служби у справах дітей державної адміністрації. У ході засідання було заслухано як заявників, так і членів комісії, які брали активну участь в обговоренні, висловлюючи власну думку та свої пропозиції до відповідних рішень.

За результатами засідання комісією прийняті компетентні та виважені рішення, спрямовані на захист прав та інтересів дітей.

Крім того, було переглянуто та  затверджено індивідуальні плани соціального захисту дітей, які перебувають на обліку служби у справах дітей районної державної адміністрації.

25.01.2019 р.

За матеріалами служби у справах дітей райдержадміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО

Е-послуги

Відкриті дані

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 Містобудування та архітектура

Підприємництво

Транспорт

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2019 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/