головна

          

 

   
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ КОРУПЦІЇ

Куди повідомити про корупцію?

Існують спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції, звернувшись до яких, ви можете повідомити про корупцію: НАЗК, НАБУ, НПУ та ГПУ. Термін розгляду анонімних повідомлень – не більше 15 днів від дня отримання такого повідомлення. Якщо цього часу недостатньо, термін розгляду повідомлення може бути продовжено до 30 днів від дня його отримання.

В разі підтвердження викладеної у повідомленні викривача інформації вживаються заходи щодо припинення виявленого порушення, усунення його наслідків і притягнення винних осіб до відповідальності.
#викривай

 

Нормативно-правова база

Методичні рекомендації

 

АНТИКОРУПЦІЙНІ ЛІНІЇ ПРЯМОГО ЗВ’ЯЗКУ

Попередження та відповідальність

Е-ДЕКЛАРУВАННЯ

Про   затвердження  плану  заходів протидії проявам корупції в управліннях, відділах та інших   структурних   підрозділах  районної державної адміністрації,  органах місцевого самоврядування  на 2020 рік

 

Аналітична інформація про  виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції» в районній державній адміністрації  за  перше півріччя 2020 року

 

Інформаційна довідка про стан запобігання і протидії корупції в Ізяславській районній державній адміністрації та дотримання основних прав і свобод громадян

 

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН

   

Для недопущення можливих порушень прав громадян, при наявній інформації щодо будь-яких корупційних проявів суб’єктів владних повноважень, рекомендуємо звертатися за вказаними контактами:

 

 

Якщо вами було виявлено прояви корупційних дій з боку працівників райдержадміністрації та її структурних підрозділів, просимо вас звертатися до уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції в районній державній адміністрації Павла Павловича Ковальчука електронним листом на адресу: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

 

 

АНТИКОРУПЦІЙНІ ЛІНІЇ ПРЯМОГО ЗВ’ЯЗКУ

 

Спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції

 

Національне агентство з питань запобігання та виявлення корупції

01103м. Київ, бульвар Дружби народів, 28,

e-mail: info@nazk.gov.ua

Повідомити про корупційне правопорушення +38(044)200-06-91
понеділок – п’ятниця: з 9-ї год до 18 год із щоденною перервою з 13 год до 13 год 45 хв;
в автоматичному режимі через автовідповідач:

понеділок – п’ятниця з 18 год до 9 год та цілодобово у неробочі дні (святкові та вихідні)

 

Прокуратура Хмельницької області

29000, м. Хмельницький, провулок Військоматський, 3

                Приймання повідомлень на “телефон довіри” проводиться у робочий час щодня,

крім вихідних за номером (0382) 75-51-39, (0432) 32-92-32,

а на “електронну пошту довіри” korrupcia.vin@gp.gov.ua – цілодобово.

 

Управління служби безпеки України у Хмельницькій області

29000 м. Хмельницький, вулиця Героїв Майдану, 19

            Цілодобово за безкоштовним номером 0 800 501 482 або

на електронну скриньку callcenter@ssu.gov.ua

на засадах довіри і співпраці громадяни України можуть повідомити в СБУ

про будь-які факти прибуття та перебування в регіоні підозрілих осіб, наміри здійснення сепаратистської,

терористичної, диверсійної чи розвідувально-підривної діяльності, а також корупційні дії чиновників.

 

Територіальне управління Державного бюро розслідувань,

розташоване у місті Хмельницькому

            Поширює свою діяльність на Вінницьку, Житомирську, Рівненську, Хмельницьку, Чернівецьку області.

29001, м. Хмельницький, вулиця Пилипчука, 28

Контактний номер телефону (черговий) +38 098 777 34 02

Для запитів на публічну інформацію public@hm.dbr.gov.ua

Для повідомлень про злочин zlochyn@hm.dbr.gov.ua

Для звернень громадян public@hm.dbr.gov.ua

 

Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області

29001, м. Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7

            Якщо ви хочете повідомити про правопорушення, пов’язане з корупцією,

дзвоніть на безкоштовну гарячу лінію, вона працює цілодобово:

0-800-50-02-02

Також ви можете подзвонити на телефони довіри чи відправити листа

на електронну пошту довіри у вашій області stop_corruption.khmelnitsky@dis.np.gov.ua

Управління з питань запобігання корупції та проведення люстрації Національної поліції України,

телефон: (044) 254 93 90, upzkpl@police.gov.ua

 

         

Національне антикорупційне бюро України

            Львівське територіальне управління (юрисдикція поширюється на

Львівську, Волинську, Закарпатську, Чернівецьку, Тернопільську,

Івано-Франківську, Рівненську, Хмельницьку області):

79007, вулиця генерала Грекова, 3, у м. Львові

спеціальна телефонна лінія: 0-800-213-200

телефон: (032) 226-76-75

e-mail: lviv@nabu.gov.ua

 

 

   З питань вчинення корупційних діянь з боку посадових осіб

обласної і районних державних адміністрацій

Хмельницька обласна державна адміністрація

29005, м. Хмельницький майдан Незалежності, Будинок Рад

            Головний спеціаліст (з питань запобігання та виявлення корупції)

апарату облдержадміністрації П’ятницький Андрій Васильович,

тел. (0382)-76-53-88, antycorr@adm–km.gov.ua.

Повідом про корупцію*

 

 

ІЗЯСЛАВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

(м.Ізяслав, вул. Незалежності, 2)

«Контакти довіри»:

(03852) 4-20-61

 

 

 


 

Нормативно-правова база

Закон України «Про запобігання корупції»

Закон України "Про внесення змін до Закону України “Про запобігання корупції” щодо викривачів корупції"

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні

правопорушення»

Кримінальний кодекс України

Кодекс України про адміністративні правопорушення

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення національного законодавства у відповідність із стандартами Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією»

Закон України "Про Національне Антикорупційне бюро України"

Закон України «Про державну службу»

Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. N 1195 «Про затвердження Порядку передачі дарунків, одержаних як подарунки державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді, державним або комунальним установам чи організаціям»

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 р. N 265 Про затвердження Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки

Наказ Міністерства юстиції України  від 24.04.2017 р. № 1395/5 "Про затвердження Методології проведення антикорупційної експертизи"

Кримінальна конвенція про боротьбу з корупцією

Про затвердження Антикорупційної програми Хмельницької обласної державної адміністрації на 2019-2020 роки.
Додаток 1
Додаток 1
Додаток 1
Додаток 2

 

 

 

Методичні рекомендації

Методичні рекомендації «Запобігання і протидія корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб

Пам'ятка щодо шляхів врегулювання конфлікту інтересів

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

 

       Е-ДЕКЛАРУВАННЯ

 

Офіційний веб-сайт Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК)

 

Законодавство

Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Заповнення електронної Декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Відповідальність за завідомо недостовірні відомості у декларації

Роз’яснення щодо заповнення декларацій

Найбільш поширені питання, що виникають у суб’єктів декларування під час подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави і місцевого самоврядування

 

 

ДЕКЛАРАЦІЇ
про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру
керівництва Ізяславської  райдержадміністрації

  2011   2012   2013   2014   2015  

НАЗК відкрило новий сервіс – розпочала роботу багатоканальна «гаряча лінія» для суб’єктів декларування

 

2 березня в Національному агентстві з питань запобігання корупції почала працювати багатоканальна «гаряча лінія», за якою надаються відповіді на питання щодо заповнення декларацій та роботи з Реєстром декларацій: +38(044)200-06-94.

З понеділка до п’ятниці з 8:00 до 18:00 без перерви суб’єкти декларування можуть отримати консультацію від фахівців Національного агентства. Сервіс з надання консультацій також працює цілодобово. В автоматичному режимі можна отримати відповіді на найбільш поширені запитання, які виникли у суб’єктів декларування з початку кампанії подання щорічних декларацій. 

Крім цього, на офіційному сайті Національного агентства для суб’єктів декларування передбачена можливість подати своє запитання в електронній формі або за електронною адресою: support@nazk.gov.ua.

Нагадаємо, що інформація щодо заповнення декларацій на постійній основі розміщується  в публічному Telegram-каналі НАЗК та на офіційній сторінці Національного агентства у Facebook. Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю розміщені за посиланням.

02.03.2020 р.

За матеріалами вебсайту Національного агентства

з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/

 

 

 

 

 

Попередження та відповідальність

 

 

Встановлені Законом України "Про державну службу" обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням

 

Встановлені Законом України "Про запобігання корупції" обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням

 

Обмеження щодо одержання подарунків

 

Шкода від корупції 

Перелік посад з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Притягнення до відповідальності за недостовірне декларування. Розповідаємо про основні етапи

 

Що відбувається після того, як Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) завершило перевірку декларації та виявило незадекларовані доходи чи майно?

Розповідаємо про основні етапи притягнення до відповідальності у разі недостовірного декларування посадовцями значних статків:

Етап 1. Якщо сума невідповідних даних у декларації перевищує 250 прожиткових мінімумів, НАЗК складає обґрунтований висновок про виявлення ознак кримінального правопорушення. Адже за декларування недостовірної інформації на таку суму передбачена відповідальність за ст. 366-1 Кримінального кодексу України.

При визначенні суми недостовірних відомостей застосовується розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановлений на дату подання декларації. Таким чином, для декларацій за 2018 рік сума недостовірної інформації повинна становити понад 480 тис. грн, а для декларацій за 2019 рік – понад 525 тис. грн.

Етап 2. Складений обґрунтований висновок НАЗК направляє за підслідністю до таких правоохоронних органів:

· Національного антикорупційного бюро України;

· Державного бюро розслідувань;

· Національної поліції України.

Так, з початку проведення перевірок декларацій за новим Порядком НАЗК направило до правоохоронних органів вже 66 обґрунтованих висновки про виявлення ознак злочинів.

Етапи 3 та 4. Після цього правоохоронні органи проводять розслідування та, у разі наявності підстав, направляють справу до Вищого антикорупційного суду (якщо справа стосується високопосадовців) або до інших судів.

Етап 5. Якщо після завершення розгляду справи суд визнає особу винною у недостовірному декларуванні, то покарання може передбачати:

· позбавлення волі на строк до двох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років;

· громадські роботи на строк від 150 до 240 годин;

· штраф від 2500 до 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 42,5 тис. грн до 51 тис. грн).

Також інформацію про особу, яку суд визнав винною, НАЗК вносить до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр корупціонерів).

Крім того, під час перевірки декларації НАЗК може виявити ознаки незаконного збагачення, що може мати наслідком конфіскацію відповідного майна та карається позбавленням волі до 10 років.

20.10.2020 р.

За матеріалами вебсайту Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/

 

 

 

Хто має подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?

 

Окремі суб’єкти декларування зобов’язані подавати до НАЗК повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, якщо такі відбулися протягом року.

Що мається на увазі під суттєвою зміною в майновому стані?

1) отримання доходу,

2) придбання майна,

3) здійснення видатку.

При цьому, сума доходу, майна або видатку має перевищувати 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня року, у якому відбулася суттєва зміна у майновому стані (105100 грн для 2020 року).

 

Якими є спосіб та строк подачі повідомлень про суттєві зміни в майновому стані?

Повідомлення подається протягом 10 календарних днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку.

Спосіб подачі повідомлень – вони подаються винятково в електронній формі та публікуються на сайті реєстру декларацій. Водночас не можна подавати виправлені повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

 

З початку цього року не всі декларанти повинні подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані. Це передбачено останніми змінами до статті 52 Закону України “Про запобігання корупції”.

Отже, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані подають суб’єкти декларування:

  • які займають відповідальне та особливо відповідальне становище;

  • які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків.

З 1 січня 2020 року інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни в майновому стані не подають.

Службові особи, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище:

1.     Президент України,

2.     Прем’єр-міністр України,

3.     Член Кабінету Міністрів України,

4.     Перший заступник або заступник міністра,

5.     Член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення,

6.     Член Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг,

7.     Член Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку,

8.     Член Антимонопольного комітету України,

9.     Голова Державного комітету телебачення і радіомовлення України,

10.                       Голова Фонду державного майна України, його перший заступник або заступник,

11.                       Член Центральної виборчої комісії,

12.                       Член, інспектор Вищої ради правосуддя,

13.                       Член, інспектор Вищої кваліфікаційної комісії суддів України,

14.                       Народний депутат України,

15.                       Уповноважений Верховної Ради України з прав людини,

16.                       Уповноважений із захисту державної мови,

17.                       Члени Національної комісії зі стандартів державної мови,

18.                       Директор Національного антикорупційного бюро України, його перший заступник та заступник,

19.                       Голова Національного агентства з питань запобігання корупції та його заступники,

20.                       Генеральний прокурор, його перший заступник та заступник,

21.                       Голова Національного банку України, його перший заступник та заступник,

22.                       Член Ради Національного банку України,

23.                       Секретар Ради національної безпеки і оборони України, його перший заступник та заступник,

24.                       Керівник Офісу Президента України, його перший заступник та заступник,

25.                       Постійний Представник Президента України в Автономній Республіці Крим, його перший заступник та заступник,

26.                       Радник або помічник Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України,

27.                       Особи, посади яких належать до посад державної служби категорії “А” або “Б”,

28.                       Особи, посади яких частиною першою статті 14 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” віднесені до першої – третьої категорій,

29.                       Судді,

30.                       Прокурори,

31.                       Слідчі і дізнавачі,

32.                       Керівники, заступники керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів та самостійних структурних підрозділів,

33.                       Керівники, заступники керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, Автономної Республіки Крим, міст Києва або Севастополя,

34.                       Керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міста республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, району в місті, міста районного значення,

35.                       Військові посадові особи вищого офіцерського складу.

 

Посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків:

1.     Посада Керівника Офісу Президента України, його першого заступника та заступника.

2.     Посади керівників та заступників керівників структурних підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів центрального апарату Національного банку України.

3.     Посади керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів територіальних управлінь Державної судової адміністрації України.

4.     Посади керівників державних підприємств, установ, організацій, інших суб’єктів господарювання державної форми власності та їх заступників, призначення яких здійснюється державними органами.

5.     Посади державної служби, визначені структурою державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, у разі недоцільності утворення структурних підрозділів.

6.     Посади в органах місцевого самоврядування:

  • перших заступників, заступників міських (міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим, районного значення) голів, заступників сільських, селищних голів;

  • заступників голів районних, районних в містах рад;

  • секретарів міських (міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим, районного значення), сільських, селищних рад;

  • керуючих справами виконавчих комітетів міських (міст – обласних центрів та міста Сімферополя, міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення) рад;

  • голів постійних комісій з питань бюджету обласних, Київської та Севастопольської міських рад (у разі коли вони працюють у раді на постійній основі).

 

Чи потрібно подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані декларанту, член сім’ї якого отримав такий дохід, придбав майно або здійснив такий видаток?

Ні, повідомляти про це НАЗК не потрібно. Проте відображення відповідного майна або доходу члена сім’ї у щорічній декларації є обов’язковим.

20.10.2020 р.

За матеріалами вебсайту Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/

 

 

НАЗК роз’яснило, як подавати декларації за новими правилами

 

19 березня в газеті Верховної Ради «Голос України» оприлюднено Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України “Про запобігання корупції”» № 524-ІХ. Документ набрав чинності 20 березня.

Закон змінює правила подання щорічних декларацій за 2019 рік, звужує коло суб’єктів декларування та перелік об’єктів декларування. Так, щорічну декларацію за 2019 рік не потрібно подавати працівникам патронатних служб (перелік посад визначено у статті 92 Закону «Про державну службу»), крім радників, помічників, уповноважених, прес-секретаря Президента України та помічників суддів.

У трьох типах декларацій за 2019 рік, це – щорічна, після звільнення, кандидата на посаду –  більше не потрібно зазначати:

  • унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі суб’єкта декларування та членів його сім’ї;

  • належність до національних публічних діячів;

  • зареєстроване місце проживання членів сім’ї суб’єктів декларування;

  • об’єкти декларування, які перебували у володінні або користуванні суб’єкта декларування або членів його сім’ї протягом не менше половини днів звітного періоду;

  • членів сім’ї суб’єкта декларування, які спільно з ним проживали сукупно протягом не менше 183 днів протягом року;

  • трасти або інші подібні правові утворення, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї;

  • криптовалюти;

  • банківські та інші фінансові установи, у тому числі за кордоном, у яких у суб’єкта декларування або членів сім’ї відкриті рахунки або зберігаються кошти, інше майно (розділ 12.1 декларації). 

Національне агентство з 20 березня забезпечує для суб’єктів декларування можливість обрати позначку «Не застосовується» у розділах 2.1 та 2.2 форми декларації, які стосуються відомостей про належність до публічних діячів суб’єкта декларування та зареєстрованого місця проживання членів сім’ї декларанта.

У розділі 12.1 декларації слід обрати позначку «Відсутня інформація для декларування в цьому розділі».

В інших вищенаведених випадках відомості не зазначаються.

Нагадаємо, подання щорічних декларацій за 2019 рік продовжено до 1 червня.

Більше новин – в публічному Telegram-каналі НАЗК.

23.03.2020 р.

За матеріалами вебсайту Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/

 

 

 

Кампанію декларування – 2020 продовжено до 1 червня

 

17 березня набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)».

Серед іншого, внесено зміни до Закону України «Про запобігання корупції», згідно з якими у 2020 році продовжено до 1 червня термін подання щорічних декларацій та декларацій після звільнення.

Крім того, суб’єкти декларування, які у період до 1 червня 2020 року не мали можливості подати декларацію перед звільненням або повідомлення про суттєві зміни у майновому стані у зв’язку із встановленням на території їх проживання карантинно-обмежувальних заходів, звільняються від відповідальності за несвоєчасне подання такої декларації чи повідомлення у зазначений період.

19.03.2020 р.

За матеріалами вебсайту Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/

 

 

НАЗК відкрило новий сервіс – розпочала роботу багатоканальна «гаряча лінія» для суб’єктів декларування

 

2 березня в Національному агентстві з питань запобігання корупції почала працювати багатоканальна «гаряча лінія», за якою надаються відповіді на питання щодо заповнення декларацій та роботи з Реєстром декларацій: +38(044)200-06-94.

З понеділка до п’ятниці з 8:00 до 18:00 без перерви суб’єкти декларування можуть отримати консультацію від фахівців Національного агентства. Сервіс з надання консультацій також працює цілодобово. В автоматичному режимі можна отримати відповіді на найбільш поширені запитання, які виникли у суб’єктів декларування з початку кампанії подання щорічних декларацій. 

Крім цього, на офіційному сайті Національного агентства для суб’єктів декларування передбачена можливість подати своє запитання в електронній формі або за електронною адресою: support@nazk.gov.ua.

Нагадаємо, що інформація щодо заповнення декларацій на постійній основі розміщується  в публічному Telegram-каналі НАЗК та на офіційній сторінці Національного агентства у Facebook. Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю розміщені за посиланням.

02.03.2020 р.

За матеріалами вебсайту Національного агентства

з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/

 

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України «Про запобігання корупції»

 

Законом приведено положення законодавства до норм чинного Закону України «Про запобігання корупції» для запобігання виникненню законодавчих колізій та забезпечення принципу правової визначеності.

Законом внесено зміни до низки законодавчих актів Кодексу цивільного захисту України, Кримінального кодексу та законів України «Про запобігання корупції», «Про місцеві вибори», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», «Про прокуратуру», «Про очищення влади»,  «Про мораторій на стягнення майна громадян України, наданого як забезпечення кредитів в іноземній валюті», «Про Національну гвардію України», «Про Кабінет Міністрів України», «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», «Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим», «Про захист персональних даних», «Про Регламент Верховної Ради України», «Про Дисциплінарний статут служби цивільного захисту», «Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України», «Про Державну кримінально-виконавчу службу України», «Про Центральну виборчу комісію», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про Дисциплінарний статут Збройних Сил України», «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб», «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», «Про звернення громадян», «Про нотаріат», «Про статус народного депутата України», «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», «Про Службу безпеки України», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».

Проект Закону зареєстровано за №2500.

06.03.2020 р.

За матеріалами офіційного сайту  Верховної Ради України http://rada.gov.ua/

 

 

Нагадуємо, що до завершення кампанії декларування залишилось чотири тижні!

Кінцевий термін подання щорічних декларацій за 2019 рік — 31 березня.

Відповіді на найпоширеніші питання щодо декларування ви можете знайти на сайті НАЗК.

Роз’яснення щодо заповнення декларацій https://bit.ly/38Epj2N
Відеоінструкція із реєстрації у Реєстрі декларацій
http://bit.ly/32wuobn
Відповіді на популярні питання декларування-2020 у відео-форматі
https://bit.ly/38LaVpk
Інформація щодо внесення в декларацію унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі
https://bit.ly/38L5R4p
Загальні рекомендації щодо роботи з Реєстром декларацій
https://bit.ly/37KAfdM
Електронна форма “Технічна допомога” для повідомлень про помилки під час роботи з декларацією
https://bit.ly/37FVPjS

Якщо під час заповнення декларацій у вас виникають питання чи складнощі, ви можете звернутися на «гарячу лінію» технічної допомоги щодо роботи Реєстру +38 (044) 200-06-94 та e-mail: support@nazk.gov.ua.

Роз'яснення щодо заповнення декларацій ви також можете знайти у Telegram-каналі Агентства https://t.me/NAZK_gov_ua

З урахуванням збільшення кількості суб’єктів декларування, просимо не зволікати з поданням декларацій. Це дозволить уникнути критичних навантажень на Реєстр в останні дні кампанії.

04.03.2020 р.

За матеріалами вебсайту Національного агентства

з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/

 

Шлях до створення та функціонування Вищого антикорупційного суду повністю відкритий – Президент

 

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у зв'язку з прийняттям Закону України «Про Вищий антикорупційний суд».

Зміни, що вносяться до Закону «Про судоустрій і статус суддів» та Закону «Про Вищий антикорупційний суд», дозволяють забезпечити ефективне започаткування роботи та подальше функціонування Вищого антикорупційного суду, в тому числі його апеляційної палати, що стане суттєвим кроком у питанні протидії корупції в Україні.

Законом вирішуються деякі питання організації діяльності Вищого антикорупційного суду та гарантій діяльності його суддів, зокрема передбачено деталізацію діяльності палат вищих спеціалізованих судів та закріплення певної інституційної, організаційної, кадрової та фінансової автономії апеляційної палати вищого спеціалізованого суду.

Водночас законом передбачено, що апеляційний розгляд справ щодо топ-корупціонерів буде здійснюватися виключно апеляційною палатою Вищого антикорупційного суду.

Як прокоментував Президент Петро Порошенко: «З прийняттям цього Закону повністю відкритий шлях для створення та функціонування Вищого антикорупційного суду, тож я звертаюся до Вищої кваліфікаційної комісії суддів із проханням якнайшвидше провести конкурс, а до Міністерства закордонних справ – в максимально короткі строки звернутися з проханням до наших міжнародних партнерів щодо делегування представників до Громадської ради міжнародних експертів. Я також звертаюся до всіх достойних правників – беріть участь у конкурсі. Від вашої принципової позиції залежатиме швидкість і ефективність боротьби з корупцією в Україні».

02.08.2018 р.

 За матеріалами офіційного сайту  Президента України http://www.president.gov.ua/

Президент підписав Закон «Про утворення Вищого антикорупційного суду»

 

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про утворення Вищого антикорупційного суду».

Під час участі в урочистостях з нагоди випуску магістрів Інститутом міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка Глава держави звернувся до випускників: «Впевнений в тому, що сьогодні ця наша зустріч має запам’ятатись. Я прийняв рішення, що сьогодні саме тут ми маємо підписати Закон про запуск антикорупційного суду».

Він нагадав, що цей Закон був проголосований Верховною Радою у надзвичайно короткі терміни в першому читані і в цілому. «І думаю, що буде символічно, що саме в цих стінах відбудеться запуск цього процесу»,  - додав Петро Порошенко.

«Дуже щасливий був би бачити випускників інституту серед кандидатів у судді Вищого антикорупційного суду. Рівень підготовки, я наголошую, достатній. А ще законодавець вписав наявність міжнародного досвіду. А в кого міжнародний досвід має бути як не у випускників інституту?», - зазначив Петро Порошенко.

«Фактично, крім прикінцевих положень, Закон складається лише з двох статей. Стаття 1. Утворити Вищий антикорупційний суд. Стаття 2. Місце знаходження, територіальна юрисдикція і статус визначаються Законом «Про Вищий антикорупційний суд», - процитував Глава держави положення підписаного ним Закону.

Президент особливо наголосив на важливості створення суду до кінця цього року. «Впевнений в тому, що це створить величезний прорив у інвестиційному кліматі», - підкреслив він.»

«Ми будемо захищати бізнес і економіку від корупції, від тиску правоохоронних органів, забезпечувати доступність фінансування», - підкреслив Петро Порошенко.

Глава держави наголосив на важливості створення справедливого суду для українських громадян і для інвесторів. «Саме тому мною була започаткована конституційна реформа судової гілки влади. Був сформований новий Верховний  суд, який зараз демонструє кардинальні зміни, які відбулися в судовій системі. Протягом цього року відбувається повне перезавантаження судової системи», - зазначив він.

Президент підкреслив: «І ще одна дуже важлива деталь – створення антикорупційної інфраструктури. Я наголошую, що корупція не менш небезпечна для держави, ніж російська агресія і незаконна анексія Криму».

За його словами, в Україні започаткували створення абсолютно незалежної антикорупційної інфраструктури для ефективної боротьби з корупцією. Він нагадав про створення Національного антикорупційного бюро, Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Національного агентства запобігання корупції. «І система електронних декларацій, яку 20 років обіцяли, що у нас будуть відповідати за те, щоб твої  видатки співпадали з твоїми доходами. І ти маєш пояснити це суспільству, якщо ти – державний службовець», - додав Президент.

За словами Петра Порошенка, ключовим елементом, який завершує створення антикорупційної інфраструктури є створення Вищого антикорупційного суду. Глава держави зазначив, що боровся за його створення останні 2,5 роки. «Було дуже важливо, щоб антикорупційний суд був складовою Закону про судоустрій,  який ми прийняли у 2016 році. Вимога створення антикорупційного суд була закладена у моєму посланні з питань зовнішньої і внутрішньої політики,  яке я оголосив у 2016 році в Парламенті», - нагадав він.

Президент також додав, що багато скептиків було довкола цього питання, висловлювались сумніви щодо створення цього суду. «Що нібито в Парламенту недостатньо політичної волі. Хтось намагався шукати суто з політичних причин «чорну кішку у чорній кімнаті», коли її там не було», - зауважив він.

Водночас Президент наголосив, що Верховна Рада підтримала його законопроект конституційною більшістю.

«Для нас це надзвичайно важливо, щоб незалежний, об’єктивний суд, якому, так само як і всій судовій системі, довіряли б і український народ і інвестори, якнайшвидше почав функціонувати», - сказав Петро Порошенко. Він наголосив, що закликав міжнародні організації якнайшвидше делегувати експертів для того, щоб сформувати експертну раду, яка разом з Вищою кваліфікаційною комісією суддів приступить до формування нового суду.

27.06.2018 р.

За матеріалами сайту Президента України http://www.president.gov.ua

Президент підписав Закон «Про Вищий антикорупційний суд»: Суд нам потрібен цього року

 

Президент Петро Порошенко підписав Закон України «Про Вищий антикорупційний суд».

Глава держави зауважив, що 11 червня є історичним днем для України – минулого року у цей день було запроваджено безвіз ЄС для українців, а сьогодні підписує цей Закон у присутності майбутніх та діючих лідерів, студентів Української академії лідерства.

«Нарешті, ми перестали використовувати словосполучення «законопроект про Вищий антикорупційний суд» і робимо Закон України «Про Вищий антикорупційний суд», - сказав Петро Порошенко.

Глава держави наголосив, що для завершення формування антикорупційної інфраструктури не вистачало чесних, справедливих, об’єктивних і незалежних суддів. Президент подякував за підтримку реформи судової гілки влади, яка передбачала ліквідацію імунітету суддів. Вони не повинні переслідуватись за ухвалене рішення, але якщо скоїли злочин, то мають нести відповідальність. Реформа також дала можливість для повного перезавантаження суддівського корпусу.

«У моєму минулорічному зверненні про зовнішню і внутрішню політику чітко було наголошено на створенні антикорупційного суду в найкоротші терміни. У Законі про бюджет на цей рік ми чітко передбачили видатки на антикорупційний суд, ключове - вже цього року. Нікому не дозволено буде переносити створення суду «на потім». Але багато хто вважав, що їм вдасться зупинити процес», - розповів Президент, зауваживши, що були вимоги, щоб він відкликав свій законопроект.

Петро Порошенко розповів, що він запросив громадськість долучитися до написання документу, і окремі громадські активісти, включаючи Георгія Вашадзе, розробили законопроект, який повністю відповідає міжнародним нормам. Після цього Глава держави підписав подання і вніс його на розгляд Верховної Ради. Президент нагадав, що до документу у Парламенті було запропоновано майже 2 тис. поправок: «Думали, що двома тисячами поправок заблокують розгляд або ми порушимо процедуру». Однак був дотриманий регламент і 7 червня депутати ВР проголосували за Закон.

Президент ще раз наголосив, що ухвалення Закону «Про Вищий антикорупційний суд» є перемогою України, бо завдяки спільній роботі було напрацьовано незалежну антикорупційну інфраструктуру, що створює всі можливості для ефективної боротьби з корупцією.

«Це не кінець роботи. Це лише початок. Хочу звернутися до наших іноземних партнерів, бо законом передбачено інститут іноземних експертів, кандидатури яких нам мають надати міжнародні і авторитетні організації, які спеціалізуються на боротьбі з корупцією і де Україна бере участь на міждержавному рівні. Прошу за дуже короткий термін мінімум 12 кандидатів мають надійти до Вищої кваліфікаційної комісії суддів (ВККС) для того, щоб ми запустили процес створення суду», - наголосив Петро Порошенко.

Глава держави також звернувся до Уряду і Міністерства фінансів терміново виділити фінансування, яке передбачено в бюджеті. «І головне – я звертаюсь до ВККС і Вищої ради правосуддя – готуйтеся до ефективної і напруженої роботи, бо суд нам потрібен цього року. Я нікому не дам зупинити цей процес», - наголосив Президент.

Петро Порошенко також звернувся до правників та юристів: «Не бійтеся. Беріть участь в конкурсі на посаду суддів антикорупційного суду. Бо чесні, сміливі, незалежні, професійні та патріотичні судді нам вкрай потрібні».
12.06.2018 р.

За матеріалами сайту Президента України http://www.president.gov.ua

В облдержадміністрації проведено семінар щодо роз’яснення аспектів Закону України «Про запобігання корупції»

     З метою роз’яснення законодавства про конфлікт інтересів та роз’яснення аспектів Закону України «Про запобігання корупції», 8 червня, за участю керівника апарату обласної державної адміністрації Юрія Бирки проведено семінар-тренінг.
     Розпочинаючи семінар Юрій Ігорович привітав присутніх та побажав плідної праці задля отримання максимально корисної інформації, яка буде використана в подальшій роботі.
     У ході заходу представники Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації детально розкрили  тему:  «Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів».    
     Слухачі мали змогу отримати роз’яснення базових, практичних інструментів для підвищення ефективності виявлення, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання встановлених заборон та обмежень.
     Адже неналежне врегулювання конфліктів між приватними інтересами та державними обов’язками службових осіб, так само як і порушення встановлених чинним антикорупційним законодавством заборон та обмежень, стає джерелом корупції.

     Тому, Закон України “Про запобігання корупції” визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
11.06.2018 р.

За матеріалами сайту Хмельницької облдержадміністрації http://www.adm-km.gov.ua

 

Це перемога України – Президент про ухвалення Закону про антикорупційний суд

          Президент Петро Порошенко привітав ухвалення Верховною Радою України Закону «Про Вищий антикорупційний суд», назвавши це рішення історичним.
          «Це є перемога. Перемога України. Перемога українського народу. Моя перемога, як Президента України. Перемога українського Парламенту на чолі з головою Верховної Ради Андрієм Парубієм. Перемога українського Уряду на чолі з Прем’єр-міністром Володимиром Гройсманом», - зазначив Глава держави.
         За його словами, це рішення також є перемогою кожного народного депутата з 315, які проголосували за президентський законопроект і відкрили «зелене світло» створенню Вищого антикорупційного суду України.
          «Сьогодні ми завершили формування антикорупційної інфраструктури», - підкреслив Петро Порошенко.
          Президент додав: «Хочу наголосити на рішучості дій української влади у боротьбі з корупцією. Бо в жодній країні світу не існує настільки рішучих законодавчих актів, які прийняті цим Парламентом і підписані мною».
          «Я вважаю сьогоднішній день є історичним. Вітаю з цим вас всіх. І хочу просто по-людськи подякувати, подякувати за дуже гарний подарунок на четверту річницю мого президентства», - підсумував Глава держави.
07.06.2018 р.

За матеріалами сайт Президента України

Заява Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана на спільному брифінгу з Головою Верховної Ради України
щодо ухвалення законопроекту про Антикорупційний суд

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман та Голова Верховної Ради України Андрій Парубій зробили спільну заяву, присвячену важливості ухвалення цього пленарного тижня проекту закону про Антикорупційний суд України.

Глава Уряду, зокрема, зазначив: «Насправді, сьогодні відповідальний день і тиждень, коли має бути ухвалений закон про незалежний і справедливий Антикорупційний суд. Всі знають про те: наскільки важливим сьогодні в суспільстві є питання справедливості і питання ефективної боротьби з корупцією. Глибоко переконаний, що без створення такого суду ця боротьба не буде успішною. Тому сьогодні ключове завдання – щоб українці отримали можливість створення такого суду, відновлення довіри всередині країни, це довіра й міжнародна. Глибоко переконаний в тому, що це питання має ключове значення. Сьогодні ми маємо всі можливості і шанси, і я заявляю це як Прем’єр-міністр країни, продовжити розвивати країну. Люди відчують, що економіка почала розвиватися, і життя стало кращим. Але важливо, аби Антикорупційний суд був ухвалений. Без ухвалення цього важливого рішення, буде підірвана довіра – як всередині суспільства до влади і владних інституцій, так і міжнародний авторитет буде значно пошкоджено.
        Я буду працювати з головами фракцій, депутатами Верховної Ради України щодо ухвалення такого рішення. Хочу підкреслити, що ми сьогодні стоїмо перед вибором – або подальший розвиток і вирішення багатьох проблем, або якщо рішення не буде ухвалене – дестабілізація. Сьогодні є величезний виклик для всіх, хто причетний до прийняття рішення. Я як Прем’єр-міністр України прийняв для себе рішення. Якщо цей суд, справедливий і незалежний, не буде утворено, я складу з себе повноваження Прем’єр-міністра України і подам у відставку».
04.06.2018 р.

За матеріалами Урядового порталу https://www.kmu.gov.ua/ua

 

 

 

АКТУАЛЬНО

Цифрова трансформація

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Протидія домашньому насильству

 

Соціальний захист

 

Реєстр колективних договорів


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

 Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

Містобудування та архітектура

Підприємництво

Транспорт

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2020 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор організаційної та інформаційної діяльності, цифрового розвитку та захисту персональних даних апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/