на головну

                     
                       
                     
                     
                             
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

 Міністерство економічного розвитку  і торгівлі України

Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва

Державна міграційна служба України

Державне служба України з питань геодезії, картографії та кадастру

 

Положення про ЦНАП

 

Регламент центру надання адміністративних послуг

 

Перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі

 

 

 

 

АДРЕСА ЦЕНТРУ

30300, м. Ізяслав, вул. Грушевського, 5

тел./факс (03852) 4-19-27, 4-00-09
e-mail:izcnap@ukr.net

 

Непокритова Світлана Василівна - начальник центру надання адміністративних послуг

 

 

     

 

 

РАХУНОК ДЛЯ ОПЛАТИ  ЗА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

 

Одержувач: УК в Ізяславському районі / 22012500

Код: 37327772

МФО: 815013

Р/р: 33213879727205

Банк: ГУ ДКСУ у Хмельницькій області

Призначення платежу: 220112500; оплата за надання адміністративних послуг

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ

ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ПРИ ІЗЯСЛАВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

   

Основним завданням центру є:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

 

Основні принципи роботи:

1. Орієнтація на суб'єкта звернення. 

2. Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

3. Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.

4. Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

5. Оперативність у вирішенні питань.

6. Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення. 

 

 

 
 

 


ДО ВІДОМА

 

 

В.Кальніченко: Основне завдання місцевої влади – забезпечення якісного надання населенню адміністративних послуг

 

Сьогодні під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Володимира Кальніченка відбулося розширене засідання колегії облдержадміністрації. До участі в засідання були запрошені керівники районів, міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад області, а також керівники територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, окремих установ та організацій.

На розгляд членів колегії було винесено декілька питань. Зокрема, присутні обговорили заходи щодо вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг в області, результати впровад­ження реформи місцевого самоврядування у Хмельницькій області, а також стан освоєння у 2018 році коштів державного бюджету, передбачених на реалізацію ін­вестиційних проектів со­ціально-економіч­ного розвитку регіонів.

Інформацію щодо роботи центрів надання адміністративних послуг, способів підвищення її ефективності та перспектив модернізації існуючих та створення нових ЦНАПів в області до уваги учасників засідання представила директор Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації Олена Бохонська.

Посадовець нагадала, що реформа децентралізації, яка отримала свій старт на початку 2014 року, в першу чергу, передбачає децентралізацію владних повноважень, у тому числі передачу на місця можливості надання широкого спектру адміністративних послуг.

Доступ до якісних адміністративних послуг став можливим із набранням чинності з 01 січня 2014 року Закону України “Про адміністративні послуги” та запровадженням надання послуг місцевого, регіонального та державного рівнів за принципом організаційної єдності та у форматі “єдиного вікна” через центри надання адміністративних послуг.

Завдяки проекту “Покращення якості надання адміністративних послуг для населення” у рамках Програми “U-LEAD з Європою” протягом 2017-2018 ро­ків територіальні громади отримали можливість активізувати роботу зі ство­рення та модернізації ЦНАПів.

Олена Валеріївна зазначила, що станом на 01.01.2019 в області функціонують 33 ЦНАПи, у тому числі: 18 – при райдержадміністраціях, 6 – при виконкомах міських (міст обласного значення) рад та 9 – при органах місцевого самоврядування, утворених у результаті об’єднання територіальних громад (далі – ОТГ) (Волочиська, Дунаєвецька, Полонська міські, Меджибіжська, Новоушицька, Старосинявська, Чемеро­вецька, Війтовецька селищні та Гуменецька сільська ради).

Одночасно з відкриттям ЦНАПів у Старосинявській та Полонській ОТГ їх ліквідовано у Старосинявській та Полонській райдержадміністраціях.

У м. Хмельницький також функціонує філія головного офісу ЦНАПу, в якій надаються послуги виключно з питань державної реєстрації місця про­живання.

Із грудня 2017 року за підтримки Програми “U-LEAD з Європою” у м. Славута розпочав роботу мобільний ЦНАП на базі спеціально обладнаного автотранспортного засобу, яким у 2018 році здійснено 92 виїзди та надано 312 послуг (переважно соціального характеру) у межах м. Славута та Славут­ського району. Крім цього, Славутською міською радою, яка торік отримала статус об’єднаної територіальної громади, організовано роботу виїзного адміністратора у с. Варварівка.

Посади виїзного адміністратора утворено також Кам’янець-Подільською міською, Старосинявською селищною радами та Чемеровецькою райдерж­адміністрацією.

В окремих громадах утворено віддалені робочі місця ЦНАПів, зокрема Чемеровецькою селищною радою – у селах Жердя, Залуччя, Чорна, Шидлівці; Славутською райдержадміністрацією – на базі адміністративних приміщень Берездівської та Ганнопільської сільських рад.

ЦНАПами забезпечено дотримання вимог статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги” у частині встановлення часу прийому суб’єктів звернень.

Директор Департаменту повідомила, що за 2018 рік через ЦНАПи надано майже 417 тис. адміністративних по­слуг, що на 19,8% більше ніж у попередньому році, у тому числі ЦНАПами при:

райдержадміністраціях – 169 тис. послуг;

міських (міст обласного значення) радах – 165 тис. послуг;

органах місцевого самоврядування, утворених у результаті об’єднання територіальних громад – 83 тис. послуг.

Кількість наданих послуг ЦНАПами із розрахунку на 1 тис. населення в середньому по області становить 345 одиниць; по районах, з урахуванням ЦНАПів ОТГ, – 361 послугу, по містах обласного значення – 325.

Найбільшу частку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАПи, становлять послуги з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрації місця проживання, а також у сфері земельних відносин. Питома вага таких послуг у загальній кількості послуг, наданих через ЦНАПи, торік становила 68,8 від­сотка.

Позитивна динаміка щодо збільшення кількості послуг з реєстрації місця проживання, яка надається через ЦНАПи, пов’язана, у першу чергу, з пере­дачею цих повноважень від міграційної служби до органів місцевого само­врядування та формуванням реєстрів територіальних громад.

Відповідно до Закону України “Про внесення змін до деяких законо­давчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібера­лізацію Європейським Союзом візового режиму для України” з 01 жовтня 2016 року в Україні запроваджено оформлення та видачу паспорта грома­дянина, що містить безконтактний електронний носій із біометричними да­ними власника документа.

Ураховуючи законодавчі новації, оформлення паспортних документів із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру здійсню­ється, крім територіальних підрозділів міграційної служби, також через ЦНАПи деяких міст обласного значення.

Оформлення та видачу паспорта громадянина України, у тому числі для виїзду за кордон, здійснюється ЦНАПами Кам’янець-Подільської (з жовтня 2017 року), Славутської (з березня 2018 року) та Хмельницької (з серпня 2018 року) міських рад.

У зв’язку з великим попитом на такі послуги Славутською міською радою планується придбання другої робочої станції для оформлення та видачі паспортних документів через ЦНАП.

Дунаєвецькою міською та Старосинявською селищною радами затверд­жено на 2019 рік відповідні програми щодо закупівлі комплекту обладнання для оформлення документів для виїзду за кордон та взяття біометричних даних.

Олена Бохонська наголосила, що особливої уваги потребує питання надання адміністративних послуг соціального ха­рактеру. Посадовець нагадала, що відповідно розпорядження Кабінету Міністрів України, до переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які повинні надаватися виключно через ЦНАП, було включено такі  послуги соціального харак­теру, як надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рід­кого пічного побутового палива, надання державної допомоги, призначення державних компенсацій, забезпечення санаторно-курортним лікуванням, прийняття рі­шення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування тощо.

Однак Олена Валеріївна констатувала, що на даний час рівень участі суб’єктів надання адміні­стративних послуг з цих питань, у тому числі органами соціального захисту населення, залишається недостатнім.

У грудні 2017 року Нетішинською міською радою внесено зміни до переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, у частині доповнення його адміністративними послугами соціального характеру, та забезпечено надання 6,3 тис. таких послуг у 2018 році.

У вересні 2018 року у м. Хмельницький відкрито “Прозорий офіс” (вул. Пе­ремоги, 10Б), у якому облаштовано робочі місця для працівників управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради, Головного управління Пенсійного фонду України в області, міського центру зайнятості, відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в області, та передбачено надання 84 соціальних послуг.

У ЦНАПі Славутської міської ради та Славутської райдержадміністрації облаштовано робочі місця для уповноваженого надавачами первинної медич­ної допомоги для прийому декларацій від пацієнтів. Через ЦНАПи Славут­ської міської ради у 2018 році надано 7025 послуг з підписання декларацій із сімейним лікарем, Славутської райдержадміністрації – 1099 по­слуг.

Торік у ЦНАПах області працювало 170 адміністраторів (у 2017 році – 140). Штатна чисельність адміністраторів райдержадміністрацій у середньому становить 3 одиниці. У Деражнянському, Ізяславському та Старокостянтинів­ському районах за штатним розписом – 5 осіб. Серед міст обласного значення найбільша штатна чисельність адміністраторів у містах Хмельницький – 33 по­сади, Кам’янець-Подільський – 12, Славута – 10, Шепетівка – 8, по 6 штатних одиниць – у містах Нетішин та Старокостянтинів.

Державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у приміщеннях ЦНАПів здійснюють 44 державних реєстратори, реєстрацію з питань речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 62.

Реалізуються заходи щодо забезпечення надання у приміщеннях ЦНАПів супутніх послуг, зокрема, щодо здійснення оплати за адміністративні послуги. POS-термінали або термінали програмно-технічних комплексів само­обслуговування встановлено у ЦНАПах Дунаєвецької, Кам’янець-Подільської, Нетішинської, Славутської, Хмельницької, Шепетівської міських, Новоушиць­кої, Старосинявської, Меджибізької селищних та Гуменецької сільської рад, Деражнянської, Старокостянтинівської, Хмельницької райдержадміністрацій.

З метою вдосконалення роботи діючих ЦНАПів та стимулювання утво­рення нових, за ініціативи ОТГ та територіальних громад, які перебувають у про­цесі об’єднання, проведено низку навчальних заходів та інформаційних сесій.

Департаментом економічного розвитку, промисловості та інфраструк­тури облдержадміністрації на базі Центру перепідготовки та підвищення квалі­фікації працівників органів державної влади, органів місцевого самовряду­вання, державних підприємств, установ і організацій 16-18 квітня та 24-26 жовтня 2018 року проведено тематичні короткострокові семінари на тему: “Актуальні питання надання адміністративних послуг”.

З метою залучення громад до участі у другому та третьому раундах від­бору учасників Програми “U-LEAD з Європою” щодо створення/модернізації  ЦНАПів у березні та грудні 2018 року за організаційної підтримки облдерж­адміністрації та Центру розвитку місцевого самоврядування проведено одно­денні інформаційні сесії для представників органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій.

Також Олена Бохонська наголосила, що наразі необхідно переглянути переліки адміністративних послуг, які надаються за принципом організаційної єдності. Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через ЦНАПи Білогірської, Кам’янець-Подільської, Красилівської, Летичівської, Старокостянтинівської, Шепетівської райдержадміністрацій, Хмельницької та Шепетівської міських (міст обласного значення) рад, не відповідають нормативним вимогам щодо їх інформаційного напов­нення або кількості видів послуг, визначених затвердже­ними переліками.

Оновлення та підтримки в актуальному стані потребують розділи “Адміністративні послуги” та “Центр надання адміністра­тивних послуг” на офіційних сайтах усіх райдержадміністрацій та виконкомів міських (міст обласного значення) рад.

Підсумовуючи обговорення, Володимир Кальніченко наголосив, що питання розвитку мережі центрів адміністративних послуг в області, забезпечення їх доступності, якісної та ефективної роботи має бути одним із пріоритетів у роботі місцевих органів влади.

“ЦНАП – це саме той інструмент, що дозволяє звичайним громадянам уникати бюрократичної тяганини та не витрачати час на відвідування численних кабінетів заради якоїсь довідки. До того ж принципи його роботи значно знижуть корупційні ризики у процесі надання адміністративних послуг. Саме тому вважаю, що забезпечення якісного надання населенню адміністративних послуг є основним завданням місцевої влади”, – наголосив посадовець.

 29.01.2019 р.

За матеріалами офіційного сайту Хмельницької обласної

 державної адміністрації http://www.adm.km.ua/

 

«Будівельна амністія-2018»

 

31 серпня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 158 від 03.07.2018 «Про затвердження Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт».

Це означає, що українці вже можуть готувати документи для узаконення своїх самочинних будівництв.

Будівельна амністія поширюється на об’єкти незначного класу наслідків:

- індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 квадратних метрів, збудовані у період з 5 серпня 1992 року по 9 квітня 2015 року;

- будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, збудовані до 12 березня 2011 року.

Головна умова – щоб вони відповідали цільовому призначенню земельної ділянки, будівельним нормам та пройшли технічне обстеження.

Для амністування такої нерухомості замовник (або уповноважена особа) подає з урахуванням вимог Закону України "Про адміністративні послуги" (через Центри надання адміністративних послуг) до органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об'єкта пакет необхідних документів, а саме:

· заява про прийняття об’єкта в експлуатацію (у разі наявності співвласники земельної ділянки/зазначеного об’єкта підписують також),

· один примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації,

· звіт (для господарських будівель і споруд загальною площею більше 100 м2 та будівель і споруд сільськогосподарського призначення)) про проведення технічного обстеження (крім випадків, передбачених пунктом 5 розділу ІІ Порядку),

а також засвідчені в установленому порядку копії (нотаріально або органом, яким надавались документи перераховані нижче):

· документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;

· технічного паспорта з відміткою про можливість розміщення та надійної і безпечної експлуатації об’єкта (з відміткою у випадках, передбачених пунктом 5 розділу II Порядку). При цьому, технічні паспорти, складені до набрання чинності цим Порядком, подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження.

Слід зазначити, що місце розташування об’єкта має бути погоджене місцевим органом містобудування та архітектури.

Амністування нерухомості здійснюватиметься за досить простою процедурою. При цьому, штрафні санкції за самовільне будівництво та експлуатацію таких об’єктів до власників/користувачів земельних ділянок не застосовуватимуться.

11.09.2018 р.

За матеріалами Центру надання адміністративних послуг

ЦНАП розширює спектр послуг

 

За захистом порушеного права на безпечність продукції споживачі  (користувачі) нехарчової продукції можуть звертатися до центру надання адміністративних послуг.

Листи-скарги;

повідомлення про небезпечну продукцію від споживачів;

повідомлення про небезпечну продукцію від суб’єкта господарювання

направляються на адресу центру надання адміністративних послуг: 30300,  м.Ізяслав, вул. Грушевського, буд. 5, для подальшої передачі відповідним органам влади на виконання та вжиття відповідних заходів.

У зверненні необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викласти суть справи та додати копії підтверджуючих документів про придбання товару (послуги) або гарантійні зобов’язання суб’єкта господарської діяльності. Письмова скарга повинна бути підписана заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Також у разі необхідності (користувачі) нехарчової продукції можуть отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів за телефоном (03852) 4-19-27, 4-00-09.

22.08.2018 р.

За матеріалами центру надання адміністративних послуг

Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку через ЦНАП

 

Як відомо, фото в паспорті необхідно вклеїти по досягненню 25-ти і 45-ти річного віку. Паспорт, в якому не вклеєні такі фотографії при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним (постанова Верховної Ради України 26.06.1992 р. № 2503).

 

Що ж означає «недійсність» паспорта? 

Це означає, що з таким паспортом не можна здійснювати банківські операції, видавати доручення, укладати договори, голосувати і т.п. – Тобто, не можна вчиняти жодних юридично значимих дій. У зв’язку з цим рекомендуємо вам, якщо ви збираєтеся укладати договір з кимось, перевірити, серед іншого, наявність фотографії, відповідної віку, в паспорті вашого контрагента. В іншому разі договір, де одна з сторін діяла на підставі недійсного паспорта, може бути визнаний недійсним.

 

Терміни вклеювання фото в паспорт

Згідно з п. 18 Положення про паспорт, для вклеювання нових фотографій в паспорт громадянин подає документи і фотографії не пізніше одного місяця після досягнення відповідного віку. Таким чином, після досягнення 25 – або 45-річного віку у вас є один місяць для звернення за вклеюванням фото, і впродовж цього місяця ваш паспорт залишається дійсним.

   Однак, в будь-якому випадку, затягувати зі вклейкою фото в паспорт не рекомендуємо – так, за несвоєчасну заміну фото в паспорті передбачено притягнення до адміністративної відповідальності. (Ст. 197 Кодексу про адміністративні правопорушення). Заміна буде вважатися несвоєчасною, якщо ви звернетеся за нею після закінчення одного місяця з моменту досягнення відповідного віку, в такому випадку адміністратор складає рішення про притягнення до адміністративної відповідальності.

З іншого боку, поспішати з заміною фото в паспорті і звертатися за заміною фото раніше терміну теж не слід – так, згідно з роз’ясненням МВС України (лист № 5494/РД від 13.04.2006 р.), якщо громадянин з будь-яких причин подав заяву про видачу паспорта хоча б за один день до досягнення 25 або 45 років, фото в паспорті не буде відповідати вимогам до фотографії, яка повинна бути вклеєна в 25 або 45 років. У такий паспорт протягом одного місяця має бути вклеєна фотографія, що відповідає віку громадянина, інакше паспорт буде вважатися недійсним.

Пояснимо на прикладі. Припустимо, якщо напередодні свого 25-річчя ви змінили прізвище і отримали у зв’язку з цим новий паспорт, то, згідно з цим роз’ясненням МВС, після досягнення 25 річного віку Вам обов’язково потрібно буде вклеїти відповідне фото у паспорт – незважаючи на те, що зовсім недавно ви отримали новий паспорт, де розміщена ваша нова фотографія.

Якщо ви отримували паспорт в одному місті, а на момент настання 25 – або 45-річного віку проживаєте в іншому – вам не потрібно повертатися в місто, де паспорт був виданий, щоб вклеїти фотографію; це повинні зробити за місцем вашої реєстрації. Така можливість прямо передбачена п. 14 Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України.

Згідно з п. 12 Положення про паспорт, вклеювання до паспорта нових фотографій здійснюється у 5-денний термін.

15.08.2018 р.

Центр з надання адміністративних послуг райдержадміністрації

Через Ізяславський ЦНАП можна оформити дозвіл на рух великогабаритних автомобілів і небезпечних вантажів

 

Минулої п’ятниці відбулась робоча нарада в центрі з надання адміністративних послуг при райдержадміністрації із його працівниками. Дане зібрання провів перший заступник голови райдержадміністрації Павло Ковальчук.

Для сільськогосподарських товаровиробників наступив важливий період – збирання врожаю. Разом з тим вони повинні забезпечувати дотримання законодавчих норм в частині не перевантаження транспорту, та під час обприскування полів хімічними препаратами. Що стосується використання перевантаженого транспорту, то такі дії руйнують дороги, які зараз Ізяславщина активно ремонтує.

З вересня 2017 року перелік адміністративних послуг, які можна замовити в Ізяславському центрі з надання адміністративних послуг, доповнено послугами із здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів, а саме надання: дозволу на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові та габаритні параметри якого перевищують нормативні, а також погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Суб’єктом надання цих послуг є Управління патрульної поліції в Хмельницькій області Департаменту патрульної поліції. Важливо, що отримати дозвіл можуть громадяни незалежно від місця проживання чи реєстрації у прискореному режимі. Вартість послуги - 95 гривень за один дозвіл.

Завдяки таким дієвим дозвільним документам, є можливість  зберегти автомобільні дороги загального користування, особливо нещодавно відремонтовані, а також запобігти катастрофічним наслідкам під час перевезення небезпечних вантажів по місту.

З метою вжиття вищезгаданих дієвих заходів в районі, першим заступником голови райдержадміністрації у ході робочої наради було наголошено працівникам центру з  надання адміністративних послуг про покращення роботи центру в цьому напрямку, а саме посилення поінформованості серед агрохолдингів та сільгоспкомпаній про дані дозвільні документи.

24.07.2018 р.

Сектор інформаційної діяльності та комунікацій

 з громадськістю апарату райдержадміністрації

УВАГА !

 

З набранням чинності 28.04.2018 р. постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 327 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до Додатків до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів” та до Додатків до Порядку виконання підготовчих і будівельних робіт, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 “Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт”.

Отримати оновлені бланки документів декларативного та дозвільного характеру Ви можете на офіційному веб-сайті ДАБІ України за адресою: www.dabi.gov.ua, відкрити розділ «Бланки документів» та вибрати потрібний бланк документа.

Графік прийому спеціалістами дозвільного сектору ДАБІ

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ДОДАЮТЬСЯ ДО ЗАЯВИ ПРО ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ

ПОРЯДОК внесення плати за видачу сертифіката, який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, та її розмір

Документи про початок будівельних робіт щодо об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт

Документи про готовність до експлуатації об'єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

Додатки

15.06.2018 р.

За матеріалами центру надання адміністративних послуг

Спеціалістами Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області

проведено семінар для працівників районного ЦНАПу

 

22 березня було проведено практичний семінар із державними реєстраторами та адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Ізяславської районної державної адміністрації та комунального підприємства «Ізяславське районне бюро технічної інвентаризації».

Із районними фахівцями працювали головний спеціаліст відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області О.Ковальчук та головний спеціаліст відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації ГТУЮ у Хмельницькій області О.Шейген. З учасниками семінару зустрівся перший заступник голови районної державної адміністрації Павло Ковальчук.

У ході роботи було розглянуто питання: законодавчі зміни у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; особливості здійснення державної реєстрації прав у зв'язку із втратою, пошкодженням чи псуванням правовстановлюючих документів; внесення записів до Державного реєстру прав на підставі дублікатів - правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого майна; окремі питання скасування державної реєстрації прав на підставі рішень судів, якими скасовано накази Міністерства юстиції України, прийняті в порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації; щодо забезпечення здійснення прийняття документів у сфері державної реєстрації громадських формувань з правом юридичної особи адміністраторами ЦНАПу; проблемні питання, що виникають під час реалізації Закону України «Про адміністративні послуги».

Під час семінару районні фахівці та спеціалісти отримали відповіді на різноманітні питання, які виникають у ході роботи із громадянами.

23.03.2018 р.

За матеріалами центру надання адміністративних послуг

Громадська організація «Відкритий світ молоді» запрошує до співпраці

 

 

Громадською організацією «Відкритий світ молоді»  з 12 по 16 лютого 2018 року в м. Вільнюсі за підтримки Посольства Литви в Україні буде проведено українсько-литовський семінар «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу органів державного управління у сфері надання адміністративних послуг».

Метою семінару є актуалізація питань розвитку й вдосконалення системи комунікацій, навичок організації надання адміністративних послуг посадовими особами держадміністрацій, органів місцевого самоврядування; ознайомлення із зарубіжним досвідом підвищення соціально-професійної та комунікативної компетентності спеціалістів з надання адміністративних послуг; розвиток міжкультурної взаємодії в ході міжнародного співробітництва.

До участі у семінарі запрошуються керівники, адміністратори центрів (відділів, відділень, секторів) надання адміністративних послуг; представники обласних, районних, міських державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, фахівці кадрової служби, інші зацікавлені спеціалісти з надання управлінських, адміністративних послуг громадянам та суб’єктам господарювання.

Детальну інформацію про участь у семінарі можна отримати за посиланням ТУТ.

11.01.2018 р.

За матеріалами ГО «Відкритий світ молоді»

 

Про роботу центру надання адміністративних послуг

 

Основними принципами роботи центру надання адміністративних послуг залишається орієнтація на суб'єкт звернення, відкритість, прозорість та зрозумілість процедур, запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг, оперативність у вирішенні питань та забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення. 

Станом на 15.09.2016 року через центр надається 137 адміністративних послуг. Зокрема, це послуги з державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, реєстрації права власності на нерухоме майно та інших речових прав,  державної реєстрації земельної ділянки, надання відомостей з Державного земельного  кадастру, довідок та витягів з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, видача будівельного паспорту,  реєстрації місця проживання, видачі паспортів громадянина України та вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України, надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у розмірі земельної частки (паю) на території Ізяславського району для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у розмірі земельної частки (паю) на території Ізяславського району для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та видачі 31 виду документів дозвільного характеру для впровадження господарської діяльності як від місцевих, так і від обласних дозвільних органів.

З 01.08.2016 року через центр запроваджено надання 40 послуг Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області з державної реєстрації  громадських організацій зі статусом юридичної особи (громадських об’єднань, об’єднань організацій роботодавців, професійних та творчих спілок, політичних партій).

З початку року станом на 15.09.2016 року в центрі надано 9158 послуг.

У зв’язку із передачею функцій від Міністерства юстиції України на місцевий рівень, з 01.04.2016 року кошти за надання послуг з реєстрації речових прав на нерухоме майно та реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців зараховуються до районного бюджету. Станом на 15.09.2016 року до районного бюджету надійшли кошти в сумі 231 106,00 грн.

Центр постійно працює в напрямку розширення спектру послуг та запровадження надання найбільш запитуваних послуг населенню. Бланки та заяви для отримання послуг надаються безкоштовно. Адміністратори надають вичерпну інформацію щодо отримання послуг, приймають документи та інформують про результат розгляду справ.

Графік роботи центру: понеділок, середа, четвер з 08.00 год. до 17.15 год., п’ятниця з 08.00 год. до 16.00 год., субота з 9-00 год. до 13.00 год.  Вівторок  прийом суб’єктів звернень з 8-00 години до 20-00 години. Центр працює без перерви на обід.

Зауваження та пропозиції щодо роботи центру просимо надсилати за адресою: м. Ізяслав, вул. Грушевського, буд. 5 або за телефоном 4-19-27, 4-00-09. Електронна адреса центру: izcnap@ukr.net.

23.09.2016 р.

 Центр надання адміністративних послуг

при Ізяславській райдержадміністрації

До відома суб’єктів звернення з питань отримання витягу

з Державного земельного кадастру через центр надання адміністративних послуг

 

На офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua/ (у розділі "Публічна кадастрова карта") працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснити оплату послуги за допомогую електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу у будь-якому зружному для вас центрі надання адміністративних послуг.

17.12.2015 р.

За матеріалами відділу Держгеокадастру в

Ізяславському районі Хмельницької області

 

 

До уваги власників торгівельних закладів!

 

Відповідно до вимог Президента України, Верховної Ради та Уряду держави за підтримки обласної ради Управлінням МВС України в Хмельницькій області докладається значних зусиль, спрямованих на виконання завдань  щодо боротьби зі злочинністю, забезпечення правопорядку, захисту прав і свобод громадян на території області.

У зв’язку зі складною оперативною та суспільно-політичною ситуацією в  державі та з метою попередження вчинення нападів на заклади торгівельної мережі керівництво Управління МВС України в Хмельницькій області рекомендує власникам даних закладів та прилеглих до них територій вжити заходів з охорони об’єктів торгівлі, зокрема, обладнати їх системою відеоспостереження й архівацією даних.

23.05.2014 р.       

 Центр надання адміністративних послуг

при Ізяславській райдержадміністрації

 

До уваги суб’єктів господарювання, зареєстрованих до 01 липня 2004,

відомості про яких не включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб

та фізичних осіб-підприємців

 

25 квітня 2014 року набрав чинності Закон України від 25 березня 2014 року № 1155-VII «Про внесення змін до деяких законів України щодо включення відомостей про діючих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до Єдиного державного реєстру» (далі Закон № 1155-VII).

Докладніше...

23.05.2014 р.

Державний реєстратор райдержадміністрації

 

 

АКТУАЛЬНО

Е-послуги

Відкриті дані

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання   державної служби  

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 

Містобудування та архітектура

Підприємництво

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2019 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації

   Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний веб-портал Ізяславської райдержадміністрації https://izadm.gov.ua/