на головну

                     
                       
                     
                     
                             
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                 
  НОВИНИ   СУБСИДІЇ   РОЗ'ЯСНЕННЯ   ПОСЛУГИ  
                 
                 
                 
                 
 

 

30300, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул.Шевченка,10 в
тел. (03852) 4-29-01, e-mail:  03198422@mail.gov.ua, iz_upszn@ukr.net

 

"Гаряча лінія " з питань надання субсидій та допомог  -  тел. 4-29-04; 4-29-01
    "Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової " зайнятості населення - тел. 4-29-03

 
   
 

графік мобільного соціального офісу

             
                 

 

ДОРОЖНЯ КАРТА ДЛЯ ЛЮДЕЙ, ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ В МЕЖАХ КРАЇНИ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРШОЧЕРГОВИХ ПОТРЕБ

Деякі види матеріального забезпечення, пільг, гарантій та послуг, встановлених законодавством для повнолітніх і неповнолітніх осіб з інвалідністю

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 24.09.2015 р. № 507/2015-р "Про внесення змін до  Положення про комісію з питань призначення державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям та субсидій"

Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

 

Наказ управління соціального захисту населення районної державної адміністрації від 20.11.2015 р. № 21/О "Порядок використання  коштів районного бюджету на оздоровлення демобілізованих військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та працівників, які брали участь в антитерористичній операції, членів їх сімей"

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ізяславський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальни послуг)

 

 

   

НОВИНИ

 

 

 

 

Тимчасова допомога непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку

 

Кабінет Міністрів України постановою від 27.12.2017 р. № 1098 затвердив Порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.

Цей Порядок визначає механізм призначення у період з 1 січня 2018 р. по 31 грудня 2020 р. тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону №1058, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті (далі — тимчасова допомога), за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу, та її виплати.

Призначення тимчасової допомоги проводитиметься структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення) (крім мм. Києва та Севастополя) рад, органами виконавчої влади АРКрим з питань соціального захисту населення, виконавчими органами рад об’єднаних територіальних громад (далі — органи соціального захисту населення) з урахуванням її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу.

Тимчасову допомогу перераховуватимуть кожні шість місяців з урахуванням змін майнового стану та середньомісячного сукупного доходу і виплачуватиметься до досягнення такою особою віку, з якого вона набуває право на пенсійну виплату.

Для призначення тимчасової допомоги особа має подати органу соцзахисту населення за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання такі документи:

· заяву;

· документ, що посвідчує особу;

· інформацію про адресу зареєстрованого місця проживання (адресу місця фактичного проживання);

· документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті);

· довідку про наявний страховий стаж, видану органами Пенсійного фонду України;

· декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги;

· копію рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною).

Якщо особа звертається за призначенням тимчасової допомоги за місцем фактичного проживання, до заяви додається довідка про неотримання такої допомоги в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання.

Розмір тимчасової допомоги визначатиметься як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність, і середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не може перевищувати 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Тимчасова допомога не призначатиметься, якщо:

1) середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

2) особа одержує пенсію або державну соціальну допомогу, що призначається відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» або «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»;

3) особа або члени її сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатили послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;

4) особа працює, провадить іншу діяльність, пов’язану з отриманням доходу;

5) за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім’ї працюють без оформлення трудових відносин в установленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажних машин, мікроавтобусів тощо);

6) у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм).

Ця постанова набере чинності з дня її опублікування та застосовується з 1 січня 2018 року.

06.02.2018 р.

За матеріалами управління соціального

захисту населення райдержадміністрації

Інформація щодо зарахування до стажу роботи періоду догляду за дитиною у контексті пенсійної реформи

 

У зв’язку з високою увагою громадськості до питання зарахування періоду догляду за дитиною до стажу, Міністерство соціальної політики офіційно повідомляє.

До страхового стажу зараховуються періоди, протягом яких особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за які щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до трудового стажу для призначення пенсії до 01.01.2004 року (дата набрання чинності Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”), зараховується до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.

Так, до 01.01.2004 року до трудового стажу включалися всі періоди перебування у трудових відносинах, в тому числі у періоди відпусток:

- для догляду за дитиною до 3-х років;

- у зв’язку з вагітністю та пологами;

- для догляду за дитиною згідно медичного висновку, але не більш як до досягнення дитиною шестирічного віку.

Також до трудового стажу до 01.01.2004 року включався час догляду непрацюючої матері за малолітніми дітьми, але не довше ніж до досягнення кожною дитиною 3-річного віку.

 Починаючи з 01.01.2004 року, час догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку, зараховується до страхового стажу матері при умові, якщо особа доглядає за дитиною до досягнення нею трирічного віку та при умові отримання допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. З 1 січня 2005 року внески за ці періоди сплачуються за рахунок коштів державного бюджету.

Сплата внесків за періоди перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами проводиться з 1 липня 2013 року.

Також, Законом України „Про внесення змін до деяких законів України щодо підвищення пенсій” передбачені положення щодо врахування при визначенні права на призначення пенсії за віком зокрема періодів:

- перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами з 1 січня 2004 року по 30 червня 2013 року включно;

- перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку з 1 січня 2004 року до часу запровадження сплати страхових внесків за жінок, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

02.02.2018 р.

                                                                        Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 за інформацією з веб-порталу Мінсоцполітики України

 

Робота мобільного соціального офісу Ізяславської райдержадміністрації триває

 

31 січня відбувся черговий виїзд «мобільного соціального офісу» Ізяславської районної державної адміністрації. Цього разу виїзд був здійсненний в села Шекеринецької та Борисівської сільських рад.

В обох сільських радах відбувся прийом громадян представниками служби у справах дітей районної державної адміністрації, відділу персоніфікованого обліку пільгової категорії населення управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу з питань призначення та перерахунку пенсій № 6 управління застосування пенсійного законодавства Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). На прийомі у них побувало 19 чоловік. Фахівцями було надано консультації з питань пенсійного забезпечення громадян, роз’яснення різних соціальних питань і надання соціальних послуг, тощо.

01.02.2018 р.

За матеріалами управління соціального

захисту населення райдержадміністрації

Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників АТО інформує

 

Серед низки пільг та соціальних гарантій для учасників антитерористичної операції зокрема передбачено заходи соціальної та професійної адаптації.

Порядок організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 432.

Для отримання такої послуги необхідно звернутися до міського (районного) управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання із заявою.

До заяви необхідно додати такі документи:

– копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;

– копія одного із документів, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Таким документом можуть бути:

 – наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

– довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком 1 або 2 до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413;

– рішення відомчої (або міжвідомчої) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення;

– довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення внаслідок бойових дій в районі проведення антитерористичної операції);

– витяг із протоколу засідання військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

– наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

– довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413;

– рішення відомчої (міжвідомчої) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення.

Також необхідно пред’явити оригінал посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни.

Послуги з професійного навчання надаються учаснику антитерористичної операції одноразово в порядку черговості.

Строк професійного навчання не може перевищувати 12 місяців у разі організації навчання за робітничими професіями.

Строк підвищення кваліфікації шляхом навчання на курсах цільового призначення становить не більше 500 годин.

Після успішного завершення повного курсу навчання за відповідними робочими навчальними планами та робочими навчальними програмами учасники антитерористичної операції отримують такі документи державного зразка:

свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації — за результатами первинної професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації за робітничими професіями;

документ про підвищення кваліфікації — за результатами підвищення кваліфікації учасників антитерористичної операції з вищою освітою.

У разі підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення учасники антитерористичної операції отримують посвідчення установленого зразка.

Учасникам антитерористичної операції, які навчалися професіям, пов’язаним з роботами на об’єктах з підвищеною небезпекою праці, що перебувають під наглядом спеціально уповноважених державних органів, разом із свідоцтвом про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації видається посвідчення встановленого зразка про допуск до роботи на зазначених об’єктах.

Окрім шляху через управління соціального захисту населення, можна звернутись безпосередньо до Хмельницького центру перепідготовки та соціальної адаптації Хмельницького національного університету, який спеціалізується на наданні освітніх послуг, пов’язаних з професійним навчанням (перепідготовкою, підвищенням кваліфікації) військовослужбовців, звільнених у запас або відставку (в т.ч. демобілізованих учасників АТО), а також включених у план звільнення зі Збройних Сил України на базі вищої та середньої спеціальної освіти. 29016, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 11, 4 корпус, цокольний поверх; тел. (0382) 72-98-15, 0673817242.

Загалом інформаційно-консультативні послуги щодо соціальних гарантій та пільг учасників АТО можливо отримати за контактами:

Центральний міжрегіональний сектор Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (представники у Хмельницькій області)

м.Хмельницький, вул.Соборна, 75, каб №5 (3-й поверх),

тел: 0382-650677, 0679772089, 0675400308.

31.01.2018 р.

За матеріалами офіційного сайту Хмельницької обласної державної адміністрації http://www.adm.km.ua/

Управління Держпраці: роботодавцю варто пам’ятати, що порушення трудового законодавства тягне за собою накладення чи малих фінансових санкцій

 

Трудові відносини роботодавця із працівником розпочинаються із укладання трудового договору, який оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

– засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

– на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

– на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

За порушення трудового законодавства юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть фінансову відповідальність у таких розмірах:

1.30 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 111 690 грн. (якщо мінімальна зарплата 3723 грн.) за наступні порушення:

– фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору

– оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час

– виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску;

2.10 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 37 230 грн. (якщо мінімальна зарплата 3 723 грн.) за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (наприклад, за не оплату роботи в нічний час, роботу в вихідний або святковий день, понадурочну роботу та інші питання оплати праці);

3.3 мінімальні зарплати, – це 11 169 грн. (якщо мінімальна зарплата 3 723 грн.) за такі види порушень:

– порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі.

4.10 мінімальних зарплат, за кожного працівника, це 37 230 грн.  (якщо мінімальна зарплата 3 723 грн.) за недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

5.1 мінімальна зарплата (3 723 грн.) за порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених вище.

Підприємству треба приділити дуже велику увагу щодо правильного оформлення наказів про прийняття працівників на роботу, оскільки за можливе визнання недійсного наказу підприємству загрожує штраф у 111 690 грн.

Якщо наказ оформлений правильно, але підприємство несвоєчасно повідомило фіскальну службу про прийняття працівника на роботу, то таке порушення коштуватиме підприємству 3 723 грн.

Фінансові штрафи в області мають право накладати начальник Управління Держпраці та його заступники, керівниками виконавчих органів міських рад міст обласного значення, сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад та їх заступниками на підставі винесених постанов у ході планової чи позапланової перевірки роботодавця. Виконання цих постанов покладається на Державну виконавчу службу. Інспектори праці позбавлені таких повноважень, а лише оформляють акти перевірки з описом порушень трудового законодавства.

Крім того, статтею 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення України передбачено адміністративну відповідальність на керівника підприємства від 8 500 грн. до 17 000 грн. за фактичний допуск працівника без трудового договору.

Отже, фактичний допуск одного працівника до роботи без трудового договору (без наказу) може коштувати 128690 грн. (111 690 грн.+ 17 000 грн.) + виплата такому працівникові заробітної плати у розмірі не нижче середньої заробітної плати за відповідним видом економічної діяльності у регіоні у відповідному періоді.

Не направлення повідомлення до фіскальної служби про прийняття працівника на роботу (або несвоєчасне направлення) коштує 3723 грн. фінансового штрафу і до 1 700 грн. адміністративного штрафу.

Повідомляємо, що консультації з питань застосування законодавства про працю можна отримати у Громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги Управління Держпраці у Хмельницькій області за адресою м.Хмельницький, вул. Кам’янецька, 74, або по телефону (0382) 65-64-48.

31.01.2018 р.

За матеріалами офіційного сайту Хмельницької обласної державної адміністрації http://www.adm.km.ua/

 

Проведено семінар–нараду із соціальними робітниками територіального центру

 

В актовому залі центру ПМСД Ізяславським районним територіальним  центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)   відповідно до плану роботи територіального центру  на I квартал 2018 року проведено семінар–нараду із соціальними робітниками територіального центру. У роботі зібрання взяли участь: головний державний соціальний інспектор управління соціального захисту населення райдержадміністрації Олег Веклюк, завідувач відділення територіального центру Т.Дацюк, апарат територіального центру, соціальні робітники, а також лікар–терапевт Майя Ситар, лікар-травматолог Сергій Набока.

Т.Дацюк провела навчання по правилам пожежної безпеки в Україні, із доведенням наказів, інструкцій та із проставленням у відомостях відміток (розпису) про проведення занять, навчань. Також ознайомила присутніх із основними положеннями Закону України «Про охорону праці», Кодексу законів про працю та інших нормативних актів.

Лікар-терапевт центру первинної медико-санітарної допомоги  Майя Ситар проінформувала про надання першої домедичної допомоги при інфарктах, інсультах та гіпертонічній хворобі.

Лікар-травматолог Сергій Набока провів навчання про надання першої невідкладної допомоги при найбільш типових травмах.

Головний державний соціальний інспектор управління соціального захисту населення райдержадміністрації Олег Веклюк повідомив про надання допомоги в обстеженні умов проживання внутрішньопереміщених осіб, оформлення субсидій та допомог.

26.01.2018 р.

За матеріалами районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

 

До відома внутрішньо переміщених осіб!

 

Відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» внутрішньо переміщена особа зобов’язана:

1) дотримуватися Конституції та законів України, інших актів законодавства;

2) повідомляти про зміну місця проживання структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за новим місцем проживання протягом 10 днів з дня прибуття до нового місця проживання.

У разі добровільного повернення до покинутого постійного місця проживання внутрішньо переміщена особа зобов’язана повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем отримання довідки не пізніш як за три дні до дня від’їзду;

3) у разі виявлення подання внутрішньо переміщеною особою завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки про взяття на облік відшкодувати фактичні витрати, понесені за рахунок державного та місцевих бюджетів у результаті реалізації прав, передбачених цим Законом.

Підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених  осіб є обставини, за яких внутрішньо переміщена особа:

1) подала заяву про відмову від довідки;

2) скоїла злочин: дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади; посягання на територіальну цілісність і недоторканність України; терористичний акт; втягнення у вчинення терористичного акту; публічні заклики до вчинення терористичного акту; створення терористичної групи чи терористичної організації; сприяння вчиненню терористичного акту; фінансування тероризму; здійснення геноциду, злочину проти людяності або військового злочину;

3) повернулася до покинутого місця постійного проживання;

4) виїхала на постійне місце проживання за кордон;

5) подала завідомо недостовірні відомості.

Рішення про скасування дії довідки приймається керівником структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання особи та надається внутрішньо переміщеній особі протягом трьох днів з дня прийняття такого рішення.

У разі неповідомлення внутрішньо переміщеною особою про її повернення до покинутого місця постійного проживання згідно з абзацом другим пункту 3 частини другої статті 9 цього Закону рішення про скасування дії довідки відповідно до пункту 3 частини першої цієї статті приймається на підставі інформації про тривалу відсутність (понад 60 днів) особи за місцем проживання, яка дає обґрунтовані підстави вважати, що внутрішньо переміщена особа повернулася до покинутого місця постійного проживання.

Інформацією, яка дає обґрунтовані підстави вважати, що внутрішньо переміщена особа повернулася до покинутого місця постійного проживання, є:

дані, отримані з відповідних державних реєстрів;

дані, отримані в результаті обміну інформацією структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;

дані, отримані в результаті обміну інформацією структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад з громадськими об’єднаннями, волонтерськими, благодійними організаціями, іншими юридичними та фізичними особами, що надають допомогу внутрішньо переміщеним особам відповідно до статті 16 цього Закону.

У разі наявності у внутрішньо переміщеної особи обґрунтованих причин для продовження строку її відсутності за місцем проживання понад 60 днів така особа звертається з відповідною письмовою заявою за місцем проживання до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад. У такому разі строк відсутності внутрішньо переміщеної особи за місцем проживання може бути збільшено до 90 днів.

Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад на підставі прийнятого рішення невідкладно вносить до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб відомості про скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Соціальні виплати припиняються у разі:

1) наявності підстав, передбачених законодавством щодо умов призначення відповідного виду соціальної виплати;

2) встановлення факту відсутності внутрішньо переміщеної особи за фактичним місцем проживання/перебування згідно з актом обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;

3) отримання рекомендацій Мінфіну щодо фактів, виявлених під час здійснення верифікації соціальних виплат;

4) скасування довідки внутрішньо переміщеної особи з підстав, визначених статтею 12 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”;

5) отримання інформації від Держприкордонслужби, МВС, СБУ, Мінфіну, Національної поліції, ДМС, Держфінінспекції, Держаудитслужби та інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

23.01.2018 р.

За матеріалами управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Державна підтримка дітей померлого годувальника

 

З 01 січня 2018 року набирають чинності положення частини другої статті 18-1 Закону України «Про державну допомогу сім‘ям з дітьми», якими передбачено, що право на допомогу на дітей одиноким матерям (батькам) має мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника, соціальну пенсію або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю».

З огляду на вищевикладене роз’яснюємо, що такі громадяни не можуть одночасно  отримувати відповідні види допомог та пенсій, а лише за їх вибором один з видів, а саме:  допомогу на дітей одиноким матерям (батькам) у разі смерті одного з батьків, або пенсію в разі втрати годувальника, або соціальну пенсію, або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену  Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю».

При цьому:

1) допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матерям (батькам) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації, - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

Допомога виплачується протягом шести календарних місяців і призначається на наступних 6 місяців згідно поданої заяви одинокої матері (батька) з відповідним пакетом документів до органу соціального захисту населення;

2) пенсія в разі втрати годувальника призначається органами Пенсійного фонду України за наявності в годувальника на день смерті страхового стажу, який був би необхідний йому для призначення пенсії по інвалідності.

Пенсія призначається на дітей померлого годувальника, які не досягли 18-річного віку, або старших цього віку, якщо вони стали інвалідами до досягнення 18 років, та на дітей, які навчаються за денною формою навчання до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років, а на дітей-сиріт – до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні.

Пенсія призначається у розмірі:

на одного непрацездатного члена сім’ї – 50 % пенсії за віком померлого годувальника;

на двох і більше непрацездатних членів сім’ї – 100 % пенсії за віком померлого годувальника;

3)  право на державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (далі - соціальна допомога) мають особи, які, зокрема не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», та допомоги, що призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-івалідам»).

Якщо особа з інвалідністю з дитинства або дитина з інвалідністю має право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-івалідам», ці виплати призначаються одночасно.

Соціальна допомога призначається дитині померлого годувальника - до досягнення 18-річного віку.

Дітям померлого годувальника, які навчаються за денною формою навчання в загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених закладів і вступом до іншого або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем і продовженням навчання за іншим рівнем за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців), державна соціальна допомога призначається до закінчення ними навчальних закладів, але не більше як до досягнення 23 років, а дітям-сиротам - до досягнення 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні.

Державна допомога призначається у розмірі:

на одну дитину – 100 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

на двох дітей – 120 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

на трьох і більше дітей – 150 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

23.01.2018 р.

 За матеріалами управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 

Актуальні питання щодо участі в програмі доступного житла

 

Перелік документів для участі внутрішньо переміщених осіб в Програмі передбачає, окрім довідки про взяття на облік ВПО, надання підтверджуючої інформації про дійсність такої довідки. У зв’язку з цим виникли наступні питання:

  1. Коли вимагається надання такої інформації? - У випадку якщо дата видачі довідки перевищує один місяць до дати подання документів;

  2. Де можна отримати цю “довідку про довідку”? - В територіальних управліннях праці та соціального захисту населення (УТСЗН), де особа перебуває на обліку як ВПО. Для цього потрібно звернутися письмово (Зразок заяви). 

  3. Яким нормативним документом передбачено подання такої довідки?  - Законодавчо зазначене питання не врегульовано, і необхідність подачі довідки передбачена лише переліком документів, затвердженим Держмолодьжитло, та внутрішнім порядком роботи Держмолодьжитло та Мінрегіонбуд. В постанові Кабінету Міністрів України  №140 така довідка відсутня.

  4. Чим викликана необхідність отримувати “довідку про довідку”? - Тим, що люди приносять довідки, видані в 2014-2015 роках. Є ризик, що довідки можуть бути недійсними, а самі люди не перебувають на обліку в Єдиній інформаційній базі даних ВПО (ЄІБД ВПО). Також є передбачені законодавством  випадки скасування виданих раніше довідок ВПО та виключення людей з ЄІБД ВПО. Так звана “довідка про довідку” фактично  має підтвердити саме перебування особи в ЄІБД ВПО.

 

Питання, що стосуються Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

  1. Як оформити? - Самостійно на сайті Міністерства юстиції України (коштує 20 грн. + комісія банку) або у нотаріуса чи державного реєстратора. 

  2. Чи правда, що така Інформація діє лише один день? - Відповідно до переліку документів вимагається подання Інформації з Держреєстру речових прав отриману не раніше, ніж за день до подачі заяви про надання державної підтримки. Законодавчо зазначена вимога також не врегульована.

  3. Якщо в реєстрі інформація відсутня, проте фактично нерухомість є? - Якщо в реєстрі інформація про право власності відсутня, подається письмова заява безпосередньо при подачі документів, в якій зазначається, що по факту нерухомість є, проте в реєстр не внесена. До заяви додається інформація з реєстру та копії документів про право власності. 

  4. У розпорядження КМУ №1085 помилково не внесено ряд населених пунктів, які фактично знаходяться на лінії зіткнення та тимчасово непідконтрольній Україні території. Повноваження вносити зміни в Розпорядження мають тільки МВС та СБУ за поданням АТЦ при СБУ. Тобто фактично у ВПО немає можливості вплинути на ситуацію. Чи не буде додаткової дискримінації людей, які переїхали з цих населених пунктів? Чи буде Держмолодьжитло розглядати письмові підтвердження  від МВС та СБУ про те, що населений пункт дійсно знаходиться на лінії зіткнення чи тимчасово непідконтрольній території? – «Ми більш детально вивчимо це питання та зробимо все від нас залежне, щоб не відбувалося додаткової дискримінації людей» - відповідь С.Комнатного, керівника Держмолодьжитло.    

  

Реєстрація місця проживання («прописка в паспорті» та участь в Програмі:

  1. Якщо взагалі відсутня реєстрація в паспорті? Чи можливо в такому разі брати участь в програмі? - На жаль, реєстрація («прописка») обов’язково має бути. Якщо відсутня, взяти участь у Програмі доступного житла неможливо.

  2. Якщо реєстрація («прописка») є тимчасовою і здійснена в гуртожитку/центрі обліку бездомних громадян, чи можна брати участь в Програмі? -  Так, можна.

  3. Чоловік та дружина зареєстровані за різними адресами, а діти  - з одним з батьків. Чи мають вони право приймати участь у програмі як одна сім’я? - Важливо розуміти, що документи подаються за місцем реєстрації одного з батьків. Тобто якщо діти зареєстровані з матір’ю, доцільно подавати документи за місцем реєстрації матері.  При цьому довідку про доходи надають всі члени сім’ї. Площа житла розраховується відповідно до кількості членів сім’ї з однаковим місцем реєстрації. Але в даному положенні є виключення для ВПО. Якщо реєстрація в паспортах людей є різною, але в довідках ВПО вказана одна адреса, родина має право на спільну участь у програмі та розрахунок площі житла на всіх членів сім’ї.

 

Довідка про доходи за останні 6 місяців та де її отримати?

- довідка про доходи  - відповідно до встановленої форми: на одинокого громадянина та на сім’ю;

- пенсіонери - в територіальному Пенсійному фонді отримують довідку про розмір пенсійних виплат за останні 6 місяців;

- про соціальні виплати (адресна допомога/допомога при народженні дитини та ін.) - в територіальному управлінні праці та соціального захисту населення (“совбез”), де особа стоїть на обліку як ВПО;

- ФОП - подається проміжний звіт в Державну фіскальну службу  (податкову), на підставі чого видається довідка про дохід;

- якщо відсутній дохід - пишеться заява про відсутність доходу. Потім ця інформація перевіряється

- якщо особа є ФОП та має іншу роботу, вона подає інформацію про доходи з обох джерел.

 

Довідка про доходи надається з метою показати, що cередньомісячний грошовий дохід  всіх членів сім’ї  з розрахунку на одну особу не перевищує граничний 5-тикратний розміру середньомісячної заробітної плати у відповідному регіоні, розрахованого згідно з даними Держстату (тобто відсікають людей з високим доходом).

При цьому звертаємо вашу увагу, що подання недостовірних відомостей є підставою для виключення з черги та притягнення до відповідальності, в тому числі кримінальної, за подачу таких відомостей.

 

Щодо наявного у власності житла та земельних ділянок:

1. Якщо у власності є житло на тимчасово непідконтрольній території чи лінії зіткнення, чи можна брати участь у Програмі? - Так.

2. Якщо у власності є земельна ділянка чи може особа брати участь у програмі? - Так, може. Наявність у власності земельної ділянки не береться до уваги та не впливає на участь в програмі.

3. Якщо у власності особи є не придатне для проживання житло на підконтрольній українській власності території, чи вона може стати учасником програми? - Якщо житло не придатне для проживання, про це складається Акт технічного стану житла. В такому разі особа має право брати участь у програмі. Це стосується в тому числі житла, яке було зруйноване в результаті проведення АТО.

4. Якщо житло знаходиться на підконтрольній території, проте його площа недостатня для проживання всіх членів сім’ї? - Важливо, щоб площа такого житла не перевищувала 13,65 кв. метра на одну особу.

 

Інші питання

Чи можна подати документи в електронному вигляді з застосуванням ЄЦП, відповідно до ЗУ “Про електронний документообіг”? - Ні. Тільки особиста подача.

 

Яким чином формується черга? Чи є пріоритети? - Черга формується по мірі подання пакету документів. Пріоритетів немає. Черга загальна. Рух черги можна відслідкувати на сайті Фонду.

 

Якщо дитина народилися в родині ВПО вже в Києві, чи має вона право приймати участь в програмі?  - Так, якщо дитина зареєстрована як ВПО, вона може брати участь у програмі.

                                                                                                                                                           

Що далі після подачі документів? На чий рахунок та протягом якого терміну вносяться кошти на придбання житла? - Після подачі документів та винесення рішення про участь особи в Програмі, укладається договір між регіональним управлінням/іпотечним центром Держмолодьжитла та особою. Після підписання договору особа відкриває на себе (!!!) особовий рахунок в банківській установі. Фонд зобов’язаний перерахувати кошти на цей рахунок протягом 5 календарних днів після підписання договору. Особа зобов’язана внести свою частину коштів протягом 15 календарних днів після підписання договору.

Зі зразком такого договору та його умовами можна ознайомитися на сайті Держмолодьжитла.

 Вся сума коштів переводиться на рахунок забудовника.

 

Якщо людина не вносить вчасно свою частку, чи виключається вона з реєстру? - Ні. Державні кошти відкликаються, а в подальшому від даної особи буде вимагатися підтвердження платоспроможності для участі в програмі.

 

Донецький філіал Держмолодьжитла знаходиться в Житомирі? Треба їхати туди? - Ні. Прийом документів для мешканців Донецької області  відбувається в місті Слов'янську за адресою вул. Шевченко,11. В місті Житомирі розміщено адміністрацію, яка не має стосунку до прийому документів.

 

Сума коштів до кінця 2017 року досить незначна, чи переноситься черга на наступний рік? - Так, переноситься, якщо буде продовжено програму.

 

Питання, які виникли вже після зустрічі та на даний момент залишаються без відповіді:

1.На сьогоднішній день є дійсні довідки ВПО, в які вписані неповнолітні діти. Чи можна в такому випадку видавати одну довідку про підтвердження перебування всіх членів родини в Єдиній інформаційній базі даних ВПО? Наприклад, якщо в довідку ВПО матері вписано 3 дітей, чи може їм бути видано 1 довідку-підтверження. - Так.

 

2. Чи можна видавати одну довідку про підтвердження перебування всіх членів родини в Єдиній інформаційній базі даних ВПО для членів сім’ї,  які проживають за одною адресою? Наприклад, двоє дорослих-ВПО  та двоє їх дітей, зареєстровані за одною адресою і мають окремі довідки ВПО на всіх членів сім’ї. Чи може їм бути видана 1 довідка-підтверження перебування в Єдиній інформаційній базі даних ВПО з переліком всіх членів родини та номері довідок ВПО? - Так

 

3.Чи буде Держмолодьжитло розглядати письмові підтвердження  від МВС та СБУ про те, що населений пункт дійсно знаходиться на лінії зіткнення чи тимчасово непідконтрольній території, якщо він не внесений в Розпорядження 1085-Р? - Ні. Потрібні зміни в Розпорядження

23.01.2018 р.

За матеріалами управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 

Розгляд звернень громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації

 

Прийом  громадян проводиться спеціалістами сектору прийому управління щоденно з 8:00 години до 17:15 години (в п’ятницю до 1600) без обідньої перерви. Надаються роз’яснення з питань призначення і виплати всіх видів соціальної допомоги, пільг та компенсацій.

З метою удосконалення рівня організації роботи із зверненнями громадян наказом начальника управління, затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом управління.

Прийом проводиться згідно графіків:

 

начальник управління Ткаченко Олег Валентинович

понеділок, четвер – з 800 до 1715;

вівторок, п’ятниця – з 800 до 1200;

обідня перерва: з 1200 до 1300;

 

заступник начальника управління Савлук Людмила Василівна

вівторок, четвер – з 800 до 1200;

обідня перерва: з 1200 до 1300;

 

заступник начальника — начальник відділу з питань праці та соціально-трудових відносин Станівчук Світлана Анатоліївна

понеділок, середа  – з 800 до 1200;

обідня перерва: з 1200 до 1300.

 

За принципом «єдиного вікна» організовано прийом відвідувачів приймальні громадян координатором-інформатором, який провадить попередній запис відвідувачів на прийом, веде щоденний графік прийому відвідувачів, визначає до якого фахівця направити заявника, видає, у разі потреби, відвідувачам талон-направлення, де зазначено номер кімнати спеціаліста, або його робочого місця, прізвище, ім’я та по батькові, час і дату прийому. Здійснюється попередній запис на прийом за телефоном: 4 – 29 – 04.

Прийом проводиться спеціалістами управління у зручний для громадян час.

Отримати консультації по наданню всіх видів соціальної підтримки можна за телефоном «гарячої лінії»: 4-29-04, 4-07-70, 4-15-67.

Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями від учасників АТО та вимушених переселенців зі Сходу та АР Крим, також від соціально незахищених категорій населення: інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Протягом 2017 року до управління соціального захисту населення  райдержадміністрації надійшло 768 звернень від громадян, із них: 580 у формі усних звернень громадян на особистому прийомі в начальника управління та заступників начальника та 188 письмових  звернень громадян.

Основні питання, що порушуються під час звернень громадян стосуються призначення і виплати соціальних допомог, надання субсидії та пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Щомісячно проводиться виїзд «мобільного соціального офісу» в населенні пункти району. До роботи «мобільного соціального офісу» залучаються спеціалісти управління соціального захисту населення, районної служби зайнятості, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), управління Пенсійного фонду. Протягом  2017 року проведено 15 виїздів (29 сільських рад), прийнято 184 громадянина.

Заплановано виїзди «мобільного соціального офісу»:

с. Двірець, с. Михнів - 28.02.2018;

с. Мислятин, с. Клубівка - 14.03.2018;

с. М’якоти, с. Плужне - 28.03.2018.

23.01.2018 р.

  За матеріалами управління соціального

захисту населення райдержадміністрації

 

Уряд зняв обмеження на отримання землі учасникам АТО

 

Кабінет Міністрів на засіданні 17 січня переглянув та конкретизував стратегію держави в частині виділення земельних ділянок учасникам АТО, забезпечивши максимально широкий доступ до отримання цієї пільги. 

Постановою «Про внесення змін до Стратегії удосконалення механізму управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними» закріплюється першочерговість забезпечення земельними ділянками учасників антитерористичної операції незалежно від площі земельних ділянок, право оренди на які було продано. Постанова набуде чинності після її опублікування. Нагадаємо, що зараз встановлений паритет: безоплатно може бути передано не більше 25% від площі ділянок, реалізованих на відкритих торгах за попередній звітний період.

Як відзначив перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства Максим Мартинюк, прийняття постанови 413 було спрямоване на перекриття сумнівних схем розпорядження землями державної власності і свою антикорупційну місію документ виконав. «Але побічним ефектом стало уповільнення темпів передачі землі учасникам АТО. Тому під час зустрічей з організаціями ветеранів АТО ми знайшли той формат, який би їх влаштовував, – внесення змін до цієї постанови, які б пришвидшили передачу землі», – пояснив він. 

Довідково 

З моменту запровадження ініціативи щодо забезпечення землею в липні 2014 року і станом на початок 2018 року учасники АТО подали до органів Держгеокадастру понад 187 тисяч заяв на отримання ділянок. За результатами розгляду звернень землевпорядники надали військовим 135 030 дозволів на розроблення проектів землеустрою для відведення землі, що становить 72% від кількості поданих заяв. Станом на 03.01.2018 військовослужбовці оформили у власність понад 90 378 земельних ділянок площею 117,28 тис. гектарів.

Кабінет Міністрів ухвалив постанову № 413 «Деякі питання удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними» 7 червня 2017 року. За період після прийняття та станом на початок 2018 року учасники АТО подали до органів Держгеокадастру понад 24 тис. заяви на отримання земельних ділянок, з яких було задоволено  6 632 заяви на виділення земельних ділянок загальною площею 8,32 тис. гектарів, що становить 27% від кількості поданих заяв.

18.01.2018 р.

За матеріалами з офіційного веб-сайту Кабінету Міністрів України http://www.kmu.gov.ua/

Черговий виїзд «Мобільного офісу»

 

На Ізяславщині організовано роботу «мобільного соціального офісу», яка забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики соціального захисту населення та сприяє покращенню соціального обслуговування та надання соціальної підтримки населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання громадян. Виїзне обслуговування населення за їх місцем проживання здійснюється із залученням фахівців відповідних служб району.

17 січня відбувся черговий виїзд «мобільного соціального офісу».  Цього разу візит був до сіл Білотинської  та Лютарської сільських рад.

В обох сільських радах відбувся прийом громадян представниками Ізяславського управління соціального захисту населення райдержадміністрації – Лук’янчук С.В. та  Ізяславського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – Дацюк Т.І.

Під час проведення заходу до вищезгаданих фахівців звернулись 23 особи, котрим було надано кваліфіковані роз’яснення та консультації з різних питань соціального характеру.

17.01.2018 р.

За матеріалами управління соціального захисту населення

Основні тенденції на ринку праці Ізяславського району у січні-грудні 2017 року     

 

Ефективність і повнота наданих послуг зареєстрованим громадянам, в першу чергу, залежать від кількості вакансій, які надані для працевлаштування. З початку року кількість роботодавців, які поінформували службу зайнятості про потребу у кваліфікованих працівниках, збільшилася на 3,0%. У базі даних Ізяславського районного центру зайнятості протягом 2017 року налічувалося 883 вакансії від 193 роботодавців, в 2016 році – 804 вакансії від 188 роботодавців.

Майже 73% вакансій, наданих в службу зайнятості, припадає на робітничі професії. Стійким попитом продовжують користуватися професії сфери будівництва, транспорту, агропромислового комплексу, сфери торгівлі та послуг. Крім того, існує потреба в робітниках найпростіших професій — підсобні робітники, прибиральники, робітники з благоустрою, вантажники та інші. Завдяки співпраці з роботодавцями та сприяння служби зайнятості 95% вакансій було укомплектовано. Кількість працевлаштованих зросла на 4,3% та становила 674 зареєстрованих безробітних, в т.ч. шляхом здійснення компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для 15 роботодавців за працевлаштування 18 безробітних.

Суттєвою  підтримкою безробітних та непрямими інвестиціями в бюджети підприємств і організацій, сільські ради, які сприяють створенню нових та тимчасових робочих місць та зайнятості населення району є організація  громадських та інших робіт тимчасового характеру, участь в яких взяли 185 осіб.

З метою забезпечення професійно-кваліфікаційного рівня шукачів роботи вимогам роботодавців, за направленням центру зайнятості 212 безробітних проходили професійне навчання.

 Послугами Ізяславського районного центру зайнятості у 2017 році скористалися 1433 безробітних громадян. Основу зареєстрованого ринку праці району становили особи, які звільнені з підприємств, установ та організацій у зв’язку з сезонним виробництвом, за угодою сторін, демобілізовані учасники АТО, з причин плинності кадрів та особи, які не були зайняті у виробництві більше одного року. Середньооблікова кількість безробітних, які отримували допомогу по безробіттю становила 1209 осіб. Середній розмір допомоги по безробіттю становив 2259 грн., що на 29,47% менше законодавчо визначеного розміру мінімальної заробітної плати (3200 грн).

 Станом на 1 січня 2018 року  залишалися перебувати на обліку в центрі зайнятості 410 безробітних, в тому числі 22 військовослужбовці - учасники АТО та 2 особи з числа внутрішньо переміщених. Серед безробітних 47,6% складали жінки, 33,4% – молодь віком до 35 років, майже кожен третій належав до осіб, які мають додаткові гарантії щодо сприяння у працевлаштуванні, 60% зареєстрованих безробітних були сільськими мешканцями.

16.01.2018 р.

За матеріалами Ізяславського районного центру зайнятості  

 

 

 

 

   

 

АКТУАЛЬНО

 

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання державної служби

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 

Містобудування та архітектура

Підприємництво

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________
© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2018 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації