на головну

                     
                 

 

 
                   
                   
                           

 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

                 30300, Хмельницька обл.,

                Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                   вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

 

 

Українське ділове мовлення. Календар свят

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 

Сектор з питань державної реєстрації

Ізяславської районної державної адміністрації

м. Ізяслав, вул. Грушевського,5 (в приміщенні ЦНАПу) тел./факс (0352) 4-00-09, e-mail: iz.reestr@ukr.net  

 

 

Графік роботи:

понеділок-четвер: з 08.00 год. до 17.15 год.

п'ятниця: з 08.00 год. до 16.00 год.

обідня перерва: з 12.00 год. до 13.00 год.

 


 

Основними завданнями сектору є:

- забезпечення реалізації державної політики  у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

- забезпечення  реалізації державної політики  у сфері державної реєстрації юридичних осіб  та фізичних осіб-підприємців.

   
 

Закон України  "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

 

 

 

Інформаційні картки адміністративних послуг сектору

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно

Взяття на облік безхазяйного майна

Внесення запису про скасування державної реєстрації речових прав

Скасування запису державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

Державна реєстрація рішення про припинення громадського формування (зі статусом юридичної особи)

Державна реєстрація припинення громадського формування (зі статусом юридичної особи)

Державна реєстрація припинення  громадського формування зі статусом юридичної особи в результаті її реорганізації

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

 

 

 

 

 

 

Про запровадження електронних он-лайн сервісів у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

 

Згідно розпорядження  Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 року № 289-р «Деякі питання забезпечення функціонування системи електронного сервісу у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», яке передбачає спрощення механізму надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Реєстр); одночасне використання відповідно до законодавства витягів, довідок та виписок з Реєстру в електронній формі та у формі документа на папері, які відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” мають однакову юридичну силу, а також органам місцевого самоврядування, судам та іншим державним органам вжити передбачених абзацом третім даного розпорядження заходів з метою отримання відомостей з Реєстру виключно в електронній формі; необхідність неухильного дотримання вимог Закону України “Про адміністративні послуги” щодо недопустимості витребування від суб’єкта звернення відомостей з Реєстру, що перебувають у володінні суб’єкта надання адміністративних послуг та ін.

Рішення Уряду передбачає спрощення процедур отримання підприємцями потрібних документів. Для цього достатньо просто із сайту Міністерства юстиції (new.minjust.gov.ua) зайти на відповідний портал, зареєструвати бізнес, зробити замовлення на формування потрібної довідки чи витягу, оплатити цю послугу за допомогою платіжної карти, після чого потрібний документ буде сформований у режимі онлайн, і його можна роздрукувати як офіційний. Формування документів нині займає близько 5 хвилин замість півгодини раніше. Вартість отримання документа становитиме 45,68 грн. Ще 3 гривні у вигляді комісії сплачується Ощадбанку. Загальна сума за проведення операції – 48,68 грн. Це 75% від вартості паперового аналогу

Згідно із дерегуляційним законодавством, статус офіційних надано документам, які формуються електронною системою та яким присвоюється унікальний номер. Банкір чи представник іншої установи зможе легко перевірити його достовірність, ввівши присвоєний номер на сайті. Ці документи без печаток і без підписів відповідних держаних реєстраторів матимуть такий же офіційний статус як і паперові.замовлення щодо формування необхідного документу з реєстру підприємств можна буде робити за максимально розширеним переліком для пошуку: назвою компанії, інформацією про засновників, інформацію про директорів, за відповідним кодом.

Якщо документ знадобиться повторно, то нема потреби формувати його ще раз, оскільки він визначений час зберігатиметься на серверах Мін‘юсту, і, скориставшись унікальним номером, підприємець може знову його роздрукувати.

Впровадження он-лайн сервісів зекономить як робочий час державного реєстратора, який він витрачав на формування паперового документу до півгодини, так і особистий час суб’єкта господарювання, у якого з’являється можливість отримати необхідний йому для провадження господарської діяльності документ за лічені хвилини. Крім зазначеного, започаткування електронних сервісів сприятиме викоріненню корупції за «пришвидшення» надання адміністративної послуги.

Згідно з рішенням Уряду, усі органи державної виконавчої влади зобов’язані використовувати інформацію з реєстрів і повторно її від громадян не вимагати. 

30.04.2015 р.

Державний реєстратор реєстраційної служби

Ізяславського районного управління юстиції Скоць Н.

 

До уваги юридичних осіб!

 

Підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого вигодоодержувача, регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору.

Прийнятий 14 жовтня 2014 року Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів" (набрав чинності  25.11.2014 року) вносить зміни до низки нормативних актів, серед яких Кодекс України про адміністративні правопорушення, Господарський кодекс, Закон України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму", Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та ін.

Замість таких діючих термінів, як контролер, контроль юридичної особи, контроль фізичної особи закон запроваджує єдиний термін — кінцевий вигодоодержувач юридичної особи. Ним вважатиметься фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.

При цьому фізичною особою – кінцевим вигодоодержувачем юридичної особи не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права.

Законом також суттєво розширений перелік осіб, які відносяться до публічних діячів в розумінні Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму».

Закон зобов’язує юридичних осіб подавати державному реєстратору відомості про свого кінцевого вигодо одержувача, у т.ч. кінцевого вигодоодержувача їх засновника, якщо засновник — юридична особа. Обов’язок поширюється як на новостворених юридичних осіб, так і на тих, які зареєстровані до набуття чинності Законом. Якщо перші розкриватимуть інформацію під час реєстрації створення юридичної особи, то другі —  протягом шести місяців з моменту набуття законом чинності.

Розкриття інформації про вигодоодержувачів здійснюватиметься шляхом внесення такої інформації:

- при створенні юридичної особи — до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи (форма №1).

- для зареєстрованих юридичних осіб — до реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР (форма №4).

Надання будь-яких інших документів для цих цілей законом не встановлено. Натомість невідповідність відомостей про кінцевих вигодоодержувачів у реєстраційній картці відомостям у ЄДР буде додатковою підставою для відмови у державній реєстрації.

Стаття 166-11 КУпАП встановлює адміністративну відповідальність для керівника юридичної особи або особи уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу). Неподання інформації про кінцевих вигодоодержувачів наведеними особами каратиметься штрафом від трьохсот (5100 грн.) до п’ятисот (8500 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

17.02.2015 р.

Державний реєстратор реєстраційної служби

Ізяславського районного управління юстиції Скоць Н.

 

 

АКТУАЛЬНО

 

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграція України

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання          державної служби

 

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 

Містобудування та архітектура

Підприємництво

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

  Центральні 

 органи влади

 

 

 

 

   Обласні

 органи влади

 

 

 
 

 

 

 
_______________________________________________________________________________________
© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2017
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації