на головну

                     
                 

 

 
                   
                   
                           

 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

                 30300, Хмельницька обл.,

                Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                   вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 2017 року

 

 

 

 

Українське ділове мовлення. Календар свят

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 

БЮДЖЕТНА СФЕРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпорядникам коштів районного бюджету та органам місцевого самоврядування для керівництва в роботі та організації підготовки розрахунків до проекту  бюджету на 2018 рік

 

( Витяг  з листа  Міністерства фінансів України  від 01.08.2017 року  № 05110-14-21/20701)

 

Про особливості складання

проектів місцевих бюджетів

 

Міністерство фінансів України на виконання частин першої статті 75 Бюджетного кодексу України доводить для використання в роботі особливості складання розрахунків проектів місцевих бюджетів на 2018 рік та прогнозу на 2019-2020 роки.

Схвалення Урядом проекту Основних напрямів бюджетної політики, що охопили середньостроковий період - 2018-2020 роки (розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.06.2017 № 411-р) та подання його на розгляд Верховної Ради України (реєстр N9 6591 від 15.06.2017) стало першим кроком у реалізації бюджетної реформи, передбаченої Стратегією реформування системи управління  державними  фінансами  на 2017-2020 роки,  схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 N2 142-р, та Угодою про Коаліцію депутатських фракцій «Європейська Україна» від 27.11.2014.

ДЕТАЛЬНІШЕ

17.08.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

ПРОЕКТ

Наказ управління фінансів райдержадміністрації

"Про затвердження Інструкції щодо підготовки бюджетних  запитів до проекту районного бюджету на 2018 рік за програмно-цільовим методом"

16.08.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

З В І Т

про виконання районного бюджету за перше півріччя 2017 року

10.08.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

 До уваги органів місцевого самоврядування та

 розпорядників бюджетних коштів!

 

Як свідчить практика проведення перевірок фахівцями контролюючих органів, на об’єктах контролю встановлюється чимало порушень використання бюджетних коштів. Одним із таких порушень є нецільове використання бюджетних коштів.

Відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу регулюються Бюджетним Кодексом України (БКУ).

Одним із принципів, на яких ґрунтується бюджетна система України, є принцип цільового використання бюджетних коштів, тобто бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.

Бюджетне призначення — це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане БКУ, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.

У свою чергу, бюджетним асигнуванням є пов­новаження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов’язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження.

Отже, нецільовим використанням бюджетних коштів  відповідно до ст. 119 БКУ є їх витрачання на цілі, що не відповідають:

  • бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет);

  • напрямам використання бюджетних кош­тів, визначеним у паспорті бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) або в порядку використання бюджетних коштів;

  • бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних кош­тів).

Такий класичний приклад нецільового використання, як витрачання за кодами економічної класифікації видатків, що не відповідають змісту проведеної операції, вже майже не трапляється.

 

ПРИКЛАДИ НЕЦІЛЬОВОГО ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

 Приклад 1. Установа здійснила закупівлю комплектуючих та запасних частин для персональних комп’ютерів за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» нібито для проведення ремонту комп’ютерної техніки, яка враховується на балансі. При цьому бюджетні призначення і асигнування за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» в установі не затверджувались.

На перший погляд все в рамках чиного законодавства, якби не той факт, що з придбаних комплектуючих та запасних частин установою було проведене збирання нового комп’ютера.

Таким чином, по суті, видатки проведені за КЕКВ 2210, а в результаті ми отримуємо закінчений основний засіб, який мав би бути придбаний за КЕКВ 3110. Такі дії кваліфікуються як нецільове використання бюджетних коштів.

Підсумок: бюджетні установи та організації мають право придбавати комплектуючі та запчастини для ремонту та модернізації тих комп’ютерів, які вже враховуються на балансі та витрати за якими були здійснені раніше за КЕКВ 3110.

 

Приклад 2. Виконавчому комітету місцевої ради були затверджені кошти на утримання за ТКВКБМС 0170 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної  ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів». Разом з цим упродовж бюджетного періоду виконавчим комітетом проводилась оплата за службові телефонні переговори працівників комітету за рахунок коштів, що були виділені за ТКВКБМС 1220 «Інші освітні програми», тобто за рахунок коштів, які виділялись для реалізації регіо­нальної освітньої програми.

Такі дії кваліфікуються як нецільове використання бюджетних коштів.

 

Приклад 3. Виконкомом сільради за рахунок кош­тів, передбачених кошторисом на його утримання, були придбані канцтовари та бензин, які в подальшому були передані виборчкому під час проведення виборів депутатів.

Враховуючи, що видатки на підготовку та проведення виборів депутатів проводяться виключно за рахунок коштів Державного бюджету України та коштів виборчих фондів партій, кандидати в депутати від яких зареєстровано Центрвиборчкомом, надання такої допомоги виборчкому від виконкому сільради, який здійснює функціонування за рахунок місцевого бюджету, відповідно до вимог ч. 2 ст. 85 БКУ буде кваліфікуватись як нецільове використання бюджетних коштів.

 

Приклад 4. Лікувально-профілактичним закладом, який утримується за рахунок коштів міського бюджету, було придбано медичне обладнання. В подальшому за рішенням керівника закладу зазначене обладнання було передано на баланс до іншого лікувально-профілактичного закладу, утримання якого проводиться за рахунок кош­тів державного бюджету.

Такі дії суперечать вимогам  ч.2 ст.85 БКУ і кваліфікуються як нецільове використання бюджетних коштів.

 

Приклад 5. Лікувально-профілактичним закладом на підставі договорів, укладених з підрядною організацією, проводився ремонт покрівлі будівлі закладу, який полягав у заміні частини покрівлі із рулонних матеріалів. Оплата виконаних робіт за укладеними договорами була проведена за рахунок коштів загального фонду кошторису закладу, передбачених на проведення поточних видатків за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». При цьому за одним з договорів було проведено ремонт частини покрівлі, площа якої становить 30 % від загальної площі покрівлі будівлі, а за іншим договором — 40 % від загальної площі покрівлі зазначеної будівлі.

Згідно з п.1.2.6.11 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого Наказом  Державного Комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150 (із змінами) до поточного ремонту може бути віднесено тільки частковий ремонт покрівлі в разі його виконання на площі до 10 % від загальної площі покрівлі.

Враховуючи умови п. 2.6.9 Примірного переліку № 150 і той факт, що за кожним з укладених договорів роботи здійснювались на площі більше ніж 10 % покрівлі, оплату таких робіт слід було провести за КЕКВ 3130 «Капітальний ремонт».

Вищезазначені дії кваліфікуються як нецільове використання бюджетних коштів.

 

Приклад 6. Навчальним закладом, який утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, були проведені виплати додаткових відпусток особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

Враховуючи, що відповідно до ст. 87 БКУ виплати особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, підлягають проведенню виключно за рахунок коштів Державного бюджету, такі дії кваліфікуються як нецільове використання бюджетних коштів.

Зазначимо, що виправити вже здійснені дії в частині нецільового використання бюджетних кош­тів неможливо, а умовою, за якою можна уникнути таких порушень безумовно, є суворе дотримання бюджетного законодавства та вимог ведення бухгалтерського обліку.

 

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕЦІЛЬОВЕ ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

Нецільове використання бюджетних коштів відповідно до ст.116  БКУ є порушенням бюджетного законодавства.

 

Заходи впливу за порушення бюджетного законодавства передбачено положеннями ст. 117 БКУ. Зокрема, за порушення в частині нецільового використання бюджетних коштів до учасників бюджетного процесу можуть застосовуватися заходи впливу у вигляді:

 

1) попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства - застосовується в усіх випадках виявлення порушень бюджетного законодавства. Виявлені порушення бюджетного законодавства мають бути усунені в строк до 30 календарних днів;

 

2) зупинення операцій з бюджетними коштами - застосовується за порушення бюджетного законодавства, визначені пунктами 1-3, 10, 11, 14-29, 32-36, 38 і 40 частини першої статті 116 Бюджетного Кодексу України, у порядку, встановленому статтею 120 БКУ;

 

3) призупинення бюджетних асигнувань - застосовується за порушення бюджетного законодавства, визначені пунктами 20, 22-29, 38 і 40 частини першої статті 116 БКУ.

Призупинення бюджетних асигнувань передбачає припинення повноважень на взяття бюджетного зобов'язання на відповідну суму на строк від одного до трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду шляхом внесення змін до розпису бюджету (кошторису) у порядку, встановленому Міністерством фінансів України;

 

4) зменшення бюджетних асигнувань - застосовується за порушення бюджетного законодавства, визначені пунктом 24 (стосовно розпорядників бюджетних коштів), пунктом 29 та пунктом 38 частини першої статті 116 Бюджетного Кодексу України.

 

Зменшення бюджетних асигнувань передбачає позбавлення повноважень на взяття бюджетного зобов'язання на відповідну суму на строк до завершення поточного бюджетного періоду шляхом внесення змін до розпису бюджету (кошторису) та у разі необхідності з подальшим внесенням змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

 

5) повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету - застосовується за порушення бюджетного законодавства, визначене пунктом 24 (щодо субвенцій та коштів, наданих одержувачам бюджетних коштів) частини першої статті 116 Бюджетного Кодексу України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

 

6) зупинення дії рішення про місцевий бюджет - застосовується за порушення бюджетного законодавства, визначене пунктом 7 частини першої статті 116 Бюджетного Кодексу України, у порядку, встановленому статтею 122 БКУ;

 

7) безспірне вилучення коштів з місцевих бюджетів - застосовується за порушення бюджетного законодавства, визначене пунктом 28 частини першої статті 116 Бюджетного Кодексу України.

 

Безспірне вилучення коштів з місцевих бюджетів передбачає стягнення органами Казначейства України коштів з місцевих бюджетів до державного бюджету, в тому числі і за рахунок зменшення обсягу трансфертів (базової дотації) місцевим бюджетам на відповідну суму, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

{Абзац другий пункту 7 частини першої статті 117 із змінами, внесеними згідно із Законом № 79-VIII від 28.12.2014}

 

8) інші заходи впливу, які можуть бути визначені законом про Державний бюджет України, - застосовуються за порушення бюджетного законодавства згідно із таким законом.

Зазначимо, що основним заходом при виявленні нецільового використання бюджетних коштів є зменшення бюджетних асигнувань (його застосовують завжди при виявленні такого порушення). При цьому разом з ним можуть застосовувати інші заходи впливу.

 

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ

За порушення бюджетного законодавства відповідальність несе не тільки сама бюджетна установа, а також її посадові особи.

 

Посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законом (ч. 1 ст. 121 БКУ).

 

Порушення бюджетного законодавства, вчинене розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів, може бути підставою для притягнення до відповідальності згідно з законами України його керівника чи інших відповідальних посадових осіб, залежно від характеру вчинених ними діянь.

Дисциплінарна відповідальність застосовується до порушників у вигляді догани або звільнення.

04.08.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

 

Інформація

про стан фінансово-бюджетної дисципліни та роботи по виконанню заходів

щодо наповнення місцевих бюджетів, дотримання економного та раціонального використання бюджетних коштів  у виконавчих комітетах міської та  сільських рад

за перше півріччя 2017 року

13.07.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

ЗВІТ

про виконання районного бюджету за І квартал 2017 року

27.04.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

 

Порядок визначення розміру адміністративного збору

24.03.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

Раціональне та ефективне використання бюджетних коштів

 

Такою була головна тема наради,  яку провів сьогодні, 24 березня, голова райдержадміністрації Борис Яцков  із розпорядниками бюджетних коштів.

Також до участі в заході були запрошені голова районної ради Сергій Шлегель та міський голова Валентина Корнійчук.

На початку засідання Борис Олександрович урочисто привітав Валентину Іванівну з нагоди дня її народження та висловив щирі привітання й побажання.

Переходячи до офіційної частини, очільник райдержадміністрації зауважив, що питання ефективності використання бюджетних коштів є пріоритетним завданням органів виконавчої влади, відповідно є необхідність посилити контроль та співпрацю у даному напрямку. А також посадовець наголосив, що питання якості, ефективності використання ресурсів, темпів виконання робіт – сьогодні одне із найважливіших завдань».

У ході засідання кожен із присутніх розпорядників бюджетних коштів коротко охарактеризував нагальні проблемні питання по галузі, на які слід першочергово спрямувати кошти.

Значна увага приділялась питанням реалізації районної програми «Питна вода», придбання медичного обладнання та вакцини від сказу, завершення ремонту районного будинку культури, а також освітній галузі.

Підводячи підсумки, Борис Олександрович наголосив на необхідності посилення контролю  за дотриманням графіків виконання робіт та освоєння бюджетних коштів, а також розпорядниками цих коштів забезпечити дотримання усіх відповідних процедур, передбачених чинним законодавством при використанні фінансового ресурсу.

За результатами наради визначено основні напрямки роботи та завдання розпорядників бюджетних коштів.

24.03.2017 р.

Сектор інформаційної діяльності та комунікацій

з громадськістю апарату райдержадміністрації

ЗВІТ

про виконання районного бюджету за 2016 рік

13.02.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

До відома розпорядників коштів

 

У зв’язку із застосуванням програмно -цільового методу в бюджетному процесі, а також  дотримання вимог статті 28 Бюджетного кодексу України головні розпорядники коштів державного бюджету (місцевих бюджетів у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) повинні оприлюднювати шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) у триденний строк з дня затвердження таких документів та звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період, включаючи інформацію про стан реалізації інвестиційних проектів за бюджетними програмами із зазначенням ступеня їх готовності та обсягів коштів, необхідних для завершення таких проектів, у триденний строк після подання таких звітів до Міністерства фінансів України (місцевих фінансових органів).

25.01.2017 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

 

 Відбулась нарада із Ізяславським міським та сільськими головами Ізяславського району

 

Голова районної державної адміністрації Борис Яцков, голова районної ради Сергій Шлегель 17 січня провели першу в цьому році робочу нараду з Ізяславським міським та сільськими головами Ізяславського району.  У нараді також взяли участь: перший заступник голови адміністрації Павло Ковальчук, заступник голови адміністрації Володимир Левченко, керівник апарату адміністрації Ольга Манзюк.

Перед учасниками наради виступили: директор ДП «Ізяславське лісове господарство» Петро Курельчук з питань лісозаготівель та лісонасаджень, заготівлі дров; Ізяславський районний військовий комісар Олександр Царук з питань забезпечення обліку військовозобов’язаних, організації призову та проведення інформаційної кампанії із залучення громадян на контрактну службу до лав Збройних Сил України; начальник Ізяславського відділу НП Славутського відділення ГУ НП в Хмельницькій області Олександр Паламарчук з питання  боротьби із самогоноварінням та створення громадських формувань із сприяння поліції; начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Валентина Пилипчук з питання  забезпечення підвезення учнів та педагогів до закладів освіти, придбання підручників, оптимізації освітньої мережі району; завідувач сектору культури райдержадміністрації Марія Кучерук з питання діяльності сільських закладів культури району; з питання діяльності медичних закладів району перед учасниками наради виступили головний лікар Ізяславської центральної районної лікарні Олександр Агапій та головний лікар КЗ «Ізяславський центр первинної медико-санітарної допомоги» Сергій Літвінчук.

Також в ході наради було розглянуто питання  бюджетної дисципліни. З цього питання виступив начальник управління фінансів райдержадміністрації Сергій Журавель. Зокрема Сергій Володимирович наголосив на необхідності  максимальної роботи на місцях щодо наповнення дохідної частини бюджетів за рахунок місцевих ресурсів.

Головний інженер філії «Ізяславський райавтодор» Михайло Кобрин звернувся до сільських голів із пропозицією по проведенню робіт із ремонту доріг місцевого значення. Його пропозицію підтримали голова районної державної адміністрації Борис Яцков, голова районної ради Сергій Шлегель.

Також у нараді взяли участь: завідувач районного сектору ГУ ДСНС України в Хмельницькій області Віктор Матвійчук, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Олег Ткаченко.

У ході наради керівники району та присутні керівники галузей дали відповіді на запитання міського та сільських голів.

17.01.2017 р.

 

 

Р І Ш Е Н Н Я сімнадцятої позачергової  сесії від  23 грудня 2016 року  № 5

"Про районний бюджет на 2017 рік"

26.12.2016 р.

Верховна Рада ухвалила державний бюджет на 2017 рік

 

 Верховна Рада України в ніч на 21 грудня прийняла в цілому підготовлений урядом проект державного бюджету на 2017 рік з дефіцитом 3% і закладеним зростанням економіки також в 3%.   

За проект закону про державний бюджет (№5000) проголосували 274 депутати при необхідних 226.   Представляючи документ, міністр фінансів України Олександр Данилюк відзначав, що Бюджетний марафон підходить до свого завершення. «Уряд подав бюджет вчасно з дотриманням усіх термінів і процедур, але традиції приймати бюджет вночі біля ялинки виявилися сильнішими, - зазначав міністр. - Проте принципи побудови бюджету - це реалістичність, перспективність і прозорість».

Данилюк підкреслив, що в бюджет закладено тенденції розвитку економіки на найближчі три роки. «При доопрацюванні законопроекту (про держбюджет) уряд зберіг пріоритети бюджету - підвищення обороноздатності, підвищення соціальних стандартів, розвиток освіти та охорони здоров'я, підтримка сільського господарства і проектів інфраструктури, підтримка регіональних проектів в рамках курсу на децентралізацію. При цьому ми посилили пріоритети: заклали кошти для підвищення мінімальної зарплати до 3200 грн. Для цього враховані витрати бюджету в обсязі близько 28 млрд. грн.», - сказав міністр.  

У свою чергу заступник глави бюджетного комітету Верховної Ради Сергій Мельник підкреслював, що проголосована редакція законопроекту вже враховує прийняті раніше Верховною Радою норми про державні субвенції та податкові зміни. У ході обговорення законопроекту фракції «Опозиційного блоку», «Самопомочі» та «Батьківщини» висловили ряд претензій до документа, заявивши, що голосувати за бюджет не мають наміру, тому що, на їхню думку, це «не бюджет, а вирок країні». У той же час глава фракції «Народний фронт» Максим Бурбак підкреслював: «Країна повинна увійти в новий рік з прийнятим бюджетом, тому що це бюджет розвитку». На завершення обговорення проекту держбюджету на 2017 рік прем'єр-міністр України Володимир Гройсман зазначав: «Ми почали чесний процес формування бюджету на 2017 рік, ми вчасно його подали в парламент, ми провели перше читання. Ми опрацьовували бюджет з 15 вересня». Глава уряду підкреслював, що голосування проти бюджету - це голосування за знищення України і проти підвищення зарплат і розвитку держави.  Доходи держбюджету встановлені в сумі 721,4 млрд. грн., що на 15,1 млрд. грн. більше показника за попереднім проектом. Витрати в оновленому проекті встановлені в сумі 790,4 млрд. грн., що також на 15,1 млрд. грн. більше попереднього показника. Граничний рівень дефіциту залишається на колишньому рівні - 77,5 млрд. грн. Як і раніше, граничний обсяг державного боргу на 31 грудня 2017 року встановлено в розмірі 1,717 трлн грн., гарантованого державою боргу - 579,4 млрд. грн., що в сумі становить 2,296 трлн. грн. Основою для розрахунку показників держбюджету на 2017 рік став макроекономічний прогноз, який передбачає зростання реального ВВП на 3%, зростання номінального ВВП до 2,585 трлн. грн., споживчу інфляцію до кінця року на рівні 8,1%.

21.12.2016 р.

За матеріалами мережі Інтернет

Обговорено проект обласного бюджету на 2017 рік

 

12 грудня під головуванням голови обласної державної адміністрації Олександра Корнійчука відбулось засідання колегії обласної державної адміністрації задля обговорення проекту рішення сесії обласної ради «Про обласний бюджет на 2017 рік».

Доповідаючи по питанню, директор Департаменту фінансів Сергій Пенюшкевич наголосив, що оскільки до 1 грудня Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, відповідна місцева рада при затвердженні відповідних місцевих бюджетів враховує обсяги міжбюджетних трансфертів (освітня субвенція, медична субвенція, субвенції на здійснення державних програм соціального захисту, базова та реверсна дотації), визначені у законі про Державний бюджет України на попередній бюджетний період.

Загалом у січні-листопаді 2016 року до загального фонду місцевих бюджетів області надійшло 3 219,4 млн.грн., що на 1087,9 млн.грн. або на 51,0 відсотка більше за відповідний період минулого року, в тому числі доходи обласного бюджету склали 437,0 млн.грн. і зросли до січня-листопада 2015 року на 119,2 млн.грн. або на 37,5 відсотка.

Обсяг надходжень загального фонду місцевих бюджетів у розрахунку на одного жителя області зріс до відповідного періоду минулого року на 52,7 відсотка або на 858,8 грн.  і склав 2 487,2 гривень.

Найбільшим джерелом надходжень загального фонду місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб. В обласному бюджеті, для прикладу, його питома вага якого становить більше 80%.

На надходження ПДФО самий безпосередній вплив має середньомісячна зарплата, а тому важливе значення має робота по її зростанню.

В поточному році місцевими державними адміністраціями та виконавчими органами місцевих рад проведена значна робота по її збільшенню. В результаті середньомісячна заробітна плата в області за жовтень склала 4156 грн. та зросла порівняно з січнем 2016 року на 762 грн. або на 22,5%. Разом з тим, ми ще не дотягуємо до середнього показника по державі на 1194 грн. (по Україні 5350 грн.). Тому, у 2017 році нам є над чим працювати і основний напрямок – це виведення економіки з «тіні».

Для розуміння потенціалу даного резерву Департаментом соцзахисту був проведений аналіз по визначенню кількості працездатного населення, яке працює нелегально. Було встановлено, що в «тіні» працює 164,7 тис.осіб або 30,8% працездатного населення. Втрати місцевих бюджетів від «тінізації» складають 91,8 млн.грн.

Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб по обласному бюджету на 2017 рік склали 434,4 млн. грн., що на 37,6 млн. грн. або на 9,5 відсотка більше очікуваного показника 2016 року. Це пов’язано із збільшенням мінімальної заробітної плати та відповідним збільшенням фонду оплати праці.

Прогнозний показник рентної плати за користування надрами до обласного бюджету на 2017 рік становить 8,7 млн.грн., що на 240,0 тис.грн. або на 2,8% більше очікуваного показника 2016 року.

В цілому ж прогнозні показники доходів загального фонду обласного бюджету на 2017 рік, у порівнянні із затвердженим на 2016 рік, збільшено на 57,1 млн.грн. або на 12,2% та становлять 527,3 млн.гривень.

Що стосується доходів спеціального фонду обласного бюджету, то у порівнянні із затвердженими показниками на 2016 рік вони збільшуються на 13,5 млн.грн. або на 9,6% та становлять 153,5 млн.гривень.

Проте у порівнянні до очікуваних надходжень показник зменшено на 53 млн.грн. або на 25,6%, що пояснюється зменшенням планових показників по власних надходженнях бюджетних установ від благодійних внесків, грантів та дарунків, які не мають постійного характеру, а тому не можуть бути спрогнозованими.

Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ, що перебуває у комунальній власності та екологічний податок, що, відповідно, становлять 91,9 % та 8,0 % від прогнозного показника доходів спеціального фонду 2017 року.

Варто відзначити, що після прийняття закону про Державний бюджет України на 2017 рік в рішення обласної ради будуть внесені відповідні зміни щодо обсягів базової дотації та субвенцій з державного бюджету.

Завдяки проведеній у попередні роки і в поточному році роботі по енергозбереженню та впровадженню енергозберігаючих технологій, мережа бюджетних установ забезпечена необхідним ресурсом на оплату комунальних послуг та енергоносіїв. Видатки обраховані виходячи із середньорічного фактичного споживання натуральних показників за 2014-2015 роки, діючих тарифів, проіндексованих на коефіцієнти росту.

Загальний обсяг видатків обласного бюджету на 2017 рік визначено у сумі 4 млрд. 923 млн. 320,5 тис.грн., з них обсяг видатків спеціального фонду бюджету – 153,8 млн.грн.

Крім того, передбачено фінансування на виконання заходів обласних програм в частині надання кредитів з обласного бюджету в сумі 1,6 млн.грн.

На освітню галузь буде спрямовано 410,7 млн.грн., що на 36,6 млн.грн. або на 9,8 відсотка більше, ніж у базовому бюджеті 2016 року.

Фінансування буде здійснюватися за рахунок освітньої субвенції (182,6 млн.грн.), а також власних доходів обласного бюджету (191,7 млн.грн.).

На утримання закладів та здійснення заходів, що фінансуються через Департамент охорони здоров’я, на 2017 рік передбачені видатки в сумі 792,7 млн.грн., що на 97,1 млн.грн. або на 13,9 відсотка більше, ніж у 2016 році.

За рахунок власних доходів обласного бюджету в сумі 122,3 млн.грн. будуть утримуватись 6 закладів галузей «охорона здоров’я», «освіта» та «культура», фінансування яких не може здійснюватися за рахунок коштів медичної субвенції.

В проекті обласного бюджету на 2017 рік передбачені видатки в сумі 118 млн.грн для департаменту соціального захисту населення, що на 3,0 млн.грн. або на 2,6 відсотка більше, ніж у 2016 році.

На поточне утримання будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів, а також Меджибізького дитячого будинку-інтернату враховано асигнування в сумі 76,3 млн.грн. Це на 11,3% більше уточнених призначень 2016 року.

По галузі «Культура» в обласному бюджеті передбачені видатки в сумі 90 млн.грн., що на 14,8 відсотка більше, ніж у 2016 році.

Цей ресурс буде спрямований на поточне утримання вищих закладів освіти І та ІІ рівнів акредитації, установ культури (обласних бібліотек, музеїв, заповідників, інших), а також на фінансову підтримку обласних установ мистецтва та на проведення централізованих заходів в галузі „культура”.

На управління молоді та спорту плануються видатки в сумі 24,5 млн.грн., що на 16,5% більше, ніж у 2016 році.

Кошти будуть спрямовані на:

- виконання соціальних програм та утримання закладів у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей в сумі 4,7 млн.грн.;

- виконання програм та утримання закладів галузі «фізична культура і спорт» в сумі 19,6 млн.грн.

 Департаменту агропромислового розвитку на виконання бюджетної програми для фінансування заходів з проведення лікувально-діагностичних, лікувально-профілактичних та утримання ветеринарних лікарень та ветеринарних лабораторій передбачається обсяг видатків загального фонду у сумі 44,1 млн. гривень.

За рахунок вказаних коштів, як і в попередньому бюджетному періоді, буде фінансуватись заробітна плата з нарахуваннями працівників 30-и установ ветеринарної медицини.

Розглядаючи субвенції на державні програми соціального захисту населення та природоохоронні заходи варто зазначити, що на виконання Державних програм соціального захисту враховано на рівні уточнених показників 2016 року в сумі 3 млрд. 384,8 млн.грн.

За рахунок коштів  обласного фонду охорони навколишнього природного середовища в обсязі 12,4 млн.грн. пропонується передбачити видатки на природоохоронні заходи, розподіл яких проведено за пропозиціями Департаменту екології та природних ресурсів наступним чином:

- Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації – на реконструкцію системи відведення та очищення стічних вод Хмельницького обласного госпіталю ветеранів війни в обсязі – 11,9 млн.гривень.

- Департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації – 493,2 тис.грн., зокрема за бюджетними програмами:

За рахунок цих коштів планується розробити проекти землеустрою та встановити межі в натуру (на місцевість) територій природно-заповідного фонду орієнтовною площею 536,6 гектарів в 5 районах області (Дунаєвецькому, Кам’янець-Подільському, Полонському, Шепетівському, Ярмолинецькому), а також провести щорічний обласний заочний конкурс «Природа України очима дітей Хмельниччини» (10,5 тис.грн.).

Підсумовуючи засідання Олександр Олександрович наголосив, що проект бюджету є базовим, навіть з врахуванням обсягів міжбюджетних трансфертів на рівні 2016 року він збалансований і забезпечує потребу по захищеним статтям видатків.

За результатами колегії буде прийнято відповідне колегіальне рішення.

12.12.2016 р.

За матеріалами сайт Хмельницької обласної державної адміністрації www.adm-km.gov.uа

  Про затвердження Інструкції щодо підготовки бюджетних запитів до проекту районного бюджету на 2017 рік за програмно-цільовим методом

        Відповідно до пункту 3 статті 75 Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 17 липня 2015 року № 648 „Про затвердження типових форм бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 серпня 2015 року за № 957/27402, для підготовки пропозицій проекту районного бюджету на 2017 рік, наказом начальника управління фінансів районної державної адміністрації  № 15-н від 21 жовтня 2016 року затверджено Інструкцію щодо підготовки бюджетних запитів до проекту районного бюджету на 2017 рік за програмно-цільовим методом. Даний наказ зареєстрований в Головному територіальному управлінні юстиції у Хмельницькій області 27 жовтня 2016 року за № 81/2095.
        Повністю із текстом наказу та додатками до нього можна ознайомитись за посиланням НАКАЗ № 15-н 
02.11.2016 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

Наказ управління фінансів районної державної адміністрації від 17 травня 2013 року №07-н "Про затвердження Порядку складання і виконання розпису районного бюджету"

00000000000

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО

 

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграція України

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання          державної служби

 

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 

Містобудування та архітектура

Підприємництво

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

  Центральні 

 органи влади

 

 

 

 

   Обласні

 органи влади

 

 

 
 

 

 

 
_______________________________________________________________________________________
© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2017
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації