на головну

                     
                       
                     
                     
                             
 

 

 

Ізяславська

райдержадміністрація

 

               30300, Хмельницька обл.,

             Ізяславський р-н., м.Ізяслав,

                вул.Незалежності, буд. 2

 

тел/факс: (03852) 4-20-61

e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua

 

Заходи,

які заплановано

провести в

Ізяславському районі

протягом тижня

 

 

    

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Ізяславі

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

БЮДЖЕТНА СФЕРА

 

 

 

 

 

 

Звіти про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету:

за 2017 рік

1. Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програми "Забезпечення пожежної безпеки населених пунктів та об'єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури підрозділів пожежної охорони Ізяславського району на 2016-2020 роки"

 

2. Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програми "Соціально-економічного розвитку регіонів" "Районна програма забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду Ізяславського району на 2016-2017 роки

 

3. Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха "Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха, комплексна  програма запобігання та зменшення впливу надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру в Ізяславському районі Хмельницької області на 2014-2018 роки

 

4. Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програми "Соціально-економічного та культурного розвитку регіонів" "Програма створення та функціонування центру надання адміністративних послуг в Ізяславському районі на 2016-2018 роки"

 

5. Комплексна програма проведення протиепізоотичних заходів на 2017-2021 роки

 

6. Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програми "Програма забезпечення національної безпеки на території Ізяславського району на 2016-2017 роки"

 

7. Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів "Програма соціально-економічного розвитку Ізяславської РДА на 2017 рік"

 

8. Інші видатки "Організації та проведення районних заходів по відзначенню державних і професійних свят, річниць та ювілеїв пам'ятних історичних дат державного і регіонального значення, інших урочистих подій на 2014-2018"

 

9. Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програми "Соціально-економічного та культурного розвитку регіонів" "Районна програма підвищення ефективності виконання повноважень управлінням державної казначейської служби України в Ізяславському районі Хмельницької області щодо реалізації державної регіональної політики на 2017 рік"

 

10. Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення "Районна програма з мобілізації підготовки та мобілізації військово-патріотичного виховання підготовки молоді до військової служби в Ізяславському районі, рекламування та пропагування військової служби за контрактом у Збройних Силах України на 2015-2017 роки" програма "Територіальна оборона Ізяславського району на 20172018 роки"

 

11. Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення "Районна програма з мобілізації підготовки та мобілізації військово-патріотичного виховання підготовки молоді до військової служби в Ізяславському районі, рекламування та пропагування військової служби за контрактом у Збройних Силах України на 2015-2017 роки"

 

12. Програма покращення надання медичної допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю, що отримують програмний гемодіаліз та проживають в Ізяславському районі на 2015-2018 роки

 

13. Інші заходи в галузі охорони здоров'я

 

14. Первинна медична допомога населенню

 

15. Здійснення заходів державної політики з питань дітей та їх соціального захисту

 

 

 

 

 

 

З В І Т

про виконання районного бюджету за І квартал 2018 року

20.04.2018 р.

 

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

О.Корнійчук: Необхідно активізувати діяльність на попередження порушень фінансової дисципліни в органах місцевого самоврядування

 

Сьогодні під керівництвом голови облдержадміністрації Олександра Корнійчука відбулось розширене засідання колегії облдержадміністрації. Участь у засіданні взяли голова обласної ради Михайло Загородний, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних підрозділів ЦОВВ, голови райдержадміністрацій, міських (міст обласного значення) рад.

З першого питання про стан фінансово-бюджетної дисципліни в області за 2017 рік доповів начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в області Анатолій Марценюк.

Так, протягом 2017 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області відповідно до передбачених чинним законодавством повноважень здійснювався контроль за дотриманням законодавства з фінансових питань, економним та ефективним витрачанням коштів бюджетів усіх рівнів, а також проводилася відповідна робота щодо попередження порушень чинного законодавства під час використання державного і комунального майна та забезпечення належного рівня фінансово-бюджетної дисципліни в області.

За підсумками 57 ревізій виявлено порушення законодавства, що призвело до недоотримання бюджетами усіх рівнів, підприємствами, установами та організаціями області належних доходів, а також незаконного і нецільового витрачання та недостачі ресурсів на загальну суму 43,7 млн. гривень.

Зокрема, найсуттєвіші порушення фінансової дисципліни вчинено установами, підприємствами та організаціями області, що належать до: державних підприємств – 17,0 млн.грн.; сфери освіти і науки – 9,0 млн.грн.; сфери послуг і житлово-комунального господарства – 8,4 млн.грн.; агропромислового комплексу і сфери використання природних ресурсів – 4,1 млн.грн.; сфери соціального захисту населення – 2,4 млн.грн.; сфери охорони здоров’я – 1,3 млн. гривень.

Також мають місце порушення в органах державної влади та оборони – 0,8 млн.грн., у сфері культури – 0,7 млн. гривень.

При проведенні 7 державних фінансових аудитів встановлено, що неефективні управлінські рішення зумовили недоотримання доходів і упущені вигоди на суму 231,8 млн.грн. та непродуктивні (зайві) витрати на загальну суму 104,0 млн.грн., а наслідком порушення законодавства стали втрати фінансових і матеріальних ресурсів на суму 337,9 тис. гривень.

Працівники управління у звітному періоді також брали участь в аудиті окремих господарських операцій у відокремленому підрозділі “Хмельницька АЕС ДП “НАЕК “Енергоатом”, за результатами якого виявлено 20 ризикових операцій і фінансових порушень на загальну суму 409,61 тис.грн., з них попереджено (усунуто) 13 ризикових операцій (фінансових порушень) на суму 404,01 тис. гривень.

Ревізією фінансово-господарської діяльності ДП “НТК “Завод точної механіки” встановлено порушення, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 8,7 млн. гривень.

У ході ревізії управління капітального будівництва Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради виявлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 5,7 млн.грн., зокрема, встановлено факти недоотримання міським бюджетом коштів пайової участі забудовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста на суму 4,6 млн. гривень. За результатами ревізії правоохоронними органами розпочато кримінальне провадження.

У Славутському обласному спеціалізованому ліцеї-інтернаті поглибленої підготовки в галузі науки встановлено порушення, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму 3,4 млн. гривень.

У Подільському державному аграрно-технічному університеті та двох його коледжах (Шепетівський і Кам’янець-Подільський) встановлено пору-шення, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 3,3 млн. гривень.

Проведеною ревізією використання коштів, передбачених на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, встановлено факти зайвого включення трьома підприємствами – одержувачами субвенції до розрахунків обсягу заборгованості з різниці в тарифах на послуги з теплопостачання населенню для відшкодування з державного бюджету на суму 1,3 млн. гривень.

У ході ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДП “Ярмолинецьке лісове господарство”, ДП “Новоушицьке лісове госпо-дарство” та ДП “Ізяславське лісове господарство” виявлено фінансових порушень на суму 0,6 млн. гривень.

Аудит діяльності ДП “Шепетівський ремонтний завод” засвідчив, що неефективні управлінські дії призвели до втрачених доходів і зайвих витрат на загальну суму 256,7 млн. гривень.

У ході аудиту діяльності Хмельницького державного експериментального протезно-ортопедичного підприємства встановлено факти неефективного використання коштів і майна на загальну суму 52,0 млн. гривень.

На КП “Аеропорт Хмельницький” виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 195,0 тис.грн. та 3,8 млн. грн. втрачених доходів і зайвих витрат, зумовлених неефективними управлінськими діями. Наслідком аудиту стало розпочате правоохоронними органами досудове розслідування.

У результаті неперерахування плати за оренду державного та комунального майна, коштів від реалізації майна, надання у користування природних і матеріальних ресурсів та послуг безоплатно або за заниженими ставками бюджетами всіх рівнів, бюджетними установами, підприємствами та організаціями втрачено 9,5 млн. гривень.

38% об’єктів, охоплених ревізіями, допустили порушення законодавства при нарахуванні та виплаті заробітної плати, інших виплат і різних видів допомоги на загальну суму 9,7 млн. гривень.

Також виявлено факти зайвої оплати коштів внаслідок завищення обсягів та/або вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт. Торік таких порушень встановлено на суму 11,0 млн. гривень.

а словами доповідача, з року в рік виявляються факти порушень законодавства України щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. Сума таких порушень становить 2,1 млн. гривень.

Крім того, попереджено витрачання бюджетних коштів на закупівлю товарів, робіт та послуг шляхом відміни торгів та розірвання договорів у 136 випадках на загальну суму 532,9 млн.грн., що також свідчить про недотримання об’єктами контролю вимог чинного законодавства у сфері закупівель.

Водночас, ще 18 бюджетними установами і організаціями та державними і комунальними підприємствами, якими при проведенні 38 процедур закупівель на суму 378,8 млн.грн. допущено порушення чинного законодавства, не враховано рекомендацій Управління щодо усунення таких порушень.

Анатолій Анатолійович також проінформував, що проблемним є питання усунення виявлених ревізіями та державними фінансовими аудитами фактів порушення фінансово-бюджетної дисципліни і прийняття неефективних управлінських рішень керівниками підприємств, установ та організацій, а також врахування і виконання ними пропозицій, наданих за результатами проведених контрольних заходів.

Так, із виявленої протягом 2017 року суми фінансових порушень, що призвели до втрат, на сьогодні не усунуто 68,5%, а з наданих за результатами державних фінансових аудитів 73 пропозицій не впровадженими залишаються 51,7 відсотка. Зокрема, не виконано жодної з 7 пропозицій щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів на виконання обласної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2015-2018 роки, а із 14 пропозицій, наданих КП “Аеропорт Хмельницький” за наслідками проведеного державного фінансового аудиту діяльності, не впроваджено ще 4.

Відтак, у межах наданих прав і повноважень Управлінням вжито заходи, які дозволили у 2017 році забезпечити відшкодування порушень на загальну суму 25,3 млн. гривень. До бюджетів усіх рівнів, бюджетних установ, організацій та підприємств додатково надійшло 13,4 млн. гривень.

Економічний ефект від впровадження 51 пропозиції, наданої за результатами проведених аудитів, становив 9,2 млн. гривень.

За матеріалами проведених контрольних заходів за порушення фінансово-бюджетного законодавства 48 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, матеріальної та дисциплінарної – 88 осіб, звільнено 1 особу. Правоохоронними органами розпочато 13 досудових розслідувань.

Підсумовуючи дане питання, голова адміністрації Олександр Корнійчук зазначив, що у процесі децентралізації об’єднані громади здобули повноваження та ресурси, які мають міста обласного значення. Також, їм з державного бюджету надаються відповідні трансферти: дотації, освітня та медична субвенції, субвенція на розвиток інфраструктури громад тощо.

“Розширення повноважень вимагає більш ретельного контролю за станом фінансово-бюджетної дисципліни області. Тому Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в області необхідно активізувати діяльність на попередження порушень фінансової дисципліни в органах місцевого самоврядування, здійснювати комплекс заходів з контролю за збереженням фінансових ресурсів області”, – додав Олександр Олександрович.

29.03.2018 р.

За матеріалами офіційного сайту Хмельницької обласної державної адміністрації http://www.adm.km.ua/

 

 

Про огляд порушень фінансово-бюджетної дисципліни

26.02.2018 р.

 

За матеріалами Департаменту фінансів

Хмельницької облдержадміністрації  

З В І Т

про виконання районного бюджету за 2017 рік

06.02.2018 р.

 

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

 

Районний бюджет на 2018 рік

02.01.2018 р.

За матеріалами управління фінансів райдержадміністрації

 

Наказ управління фінансів районної державної адміністрації від 17 травня 2013 року №07-н "Про затвердження Порядку складання і виконання розпису районного бюджету"

00000000000

 

 

 

АКТУАЛЬНО

 

Відкриті дані

Правова допомога 

Пенсійне забезпечення

Вибори

Міжнародна інтеграціяУкраїни

Запобігання корупції

Відзначення пам'ятних та ювілейних дат

Голодомор

       Актуальні питання державної служби

 

 

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

 

Соціальний захист


Медицина

 

Культура

 

Сім'я і діти

 

Освіта

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА СФЕРА

 

Містобудування та архітектура

Підприємництво

 Енергоефективність

 Регуляторна політика

 Агросектор

 Бюджет

 Державні закупівлі

 Державна реєстрація

Чисте довкілля

 ЦНАП 

 

 

ОРГАНИ ВЛАДИ

 

Районна рада

Міська рада

Сільські ради

ХАЕС

Податкова

Поліція

Районний сектор ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій 

 

 

 

 

Центральні 

 органи влади

 

 

 

 Обласні

 органи влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________
© Ізяславська районна державна адміністрація, 2003-2018 роки
   вул. Незалежності, буд.2, м.Ізяслав, 30300,
e-mail: izyaslav_rda@izadm.gov.ua
 
  Розробка та підтримка: Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Ізяславської районної державної адміністрації